2026-09-14, 14:51
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svetsnisselasse
Att man som singelkille behöver ha värsta sexpacket och ett kön ned till knäna är en seglivad myt.

Problemet är att dessa snubbar redan tagit ut förlusten i förskott och dessvärre lägger absolut noll engagemang i att fixa vettiga profiler och bildalbum samt har helt avsaknad av framåtanda på sidorna..

Om jag ser till mig själv och min sambo så söker vi uteslutande normalbyggda killar med medelstora kukar, dessvärre har ju nästan alla dessa killar/män så otroligt värdelösa och tråkiga profiler.

Tro mer på er själva och visa lite framåtanda istället för att deppa över era helt normala attribut, det är garanterat fler än oss som söker just en sån som dig
När jag hängde på BC för några år sedan så såg jag till att ha en ordentlig, välfylld profil med bilder, för att helt försöka locka till personer. Har det bidragit med något? Nej, inte ett enda meddelande, och i vissa fall blockerades jag bara, för att jag har besökt deras sida. Utrustning och utseende är A och O på BC. Utan det finns ingen sexlust ju
Citera
2026-09-14, 15:22
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
När jag hängde på BC för några år sedan så såg jag till att ha en ordentlig, välfylld profil med bilder, för att helt försöka locka till personer. Har det bidragit med något? Nej, inte ett enda meddelande, och i vissa fall blockerades jag bara, för att jag har besökt deras sida. Utrustning och utseende är A och O på BC. Utan det finns ingen sexlust ju

Som kille att annonsera utan en kvinna är som att gå in som otränad med lite mage på ett "inne-gym" . Kanske klädd i ett par säckiga grå gympabrallor och ett par gamla tennisskor från 90-talet som heter Lejon och en sliten t-shirt.
Att förvänta sig att alla snygga brudar ska vända sig om och hoppas på din uppmärksamhet är ungefär samma sak.

Skulle aldrig förnedra mig själv så mycket som att skicka in en annons.
En kvinna vid din sida är en helt annan sak om du kan ta att de ev kvinnor/par som svarar inte är ett dugg intresserad av dig. Det är din kvinna dom vill knulla. Du kanske kan få lite action om du har tur och ställer det som krav men grundbulten i det hela är att dom helst skulle vilja hämta din kvinna och lämna dig kvar hemma och vänta på att du kan hämta henne när dom är klara med henne.
Citera
2026-09-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winedory
Försökte gå med där nu men kan inte skapa ett konto.

Någon annan som har liknande problem?

Får detta felmeddelande:

*Inloggningsuppgifterna kunde inte skickas på grund av:

The following From adress failed:
noreply @ bodycontact . com

Fortfarande samma problem med BC... konstigt att det inte har löst det än. Blev rekommenderad av en polare att prova på kontaktsajten.se och den verkar funka rätt bra. Gratis att gå med och ingen SMS-verifiering krävs som på BC. Får väl hålla mig där tills att BC kickas igång igen. Håller tummarna!
Citera
2026-09-15, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan som singeltjej bara hålla med, särskilt om bristande vettig profilinfo.
Blir som inte görbart att skriva till säg 10 killar för att fråga om avgörande info, så vill man ha en chans över huvud taget får man lov att anstränga sig med profiltexten i alla fall. Som singeltjej har jag bra profiltext och om jag anstränger mig så vill jag ju se motsvarande från en killprofil, annars är det lätt att tro att han enbart är där för att titta på bilder och aldrig har för avsikt att ses.

Har man så lite text att den ryms som gratisprofil är det i regel för lite för mig, och då kollar jag på någon annan profil.
Går varken efter om en man är snygg eller är välutrustad, men han behöver kunna kommunicera med mig på ett sätt jag anser vettigt, och i det skedet går väldigt många bort.

Söker du BBC? Jag vet några i Södertälje!
Citera
2026-09-15, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbit
Fungerar det ens att registrera en profil där nuförtiden? Jag får inga inloggningsuppgifter skickat till mig.
Sidan verkar trasig
Citera
Idag, 12:20
Medlem
Tänkte regga för skojs skull och se vad är det för personer som hänger där, men sidan verkar vara död. Omöjligt att registrera sig
Citera
Idag, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Tänkte regga för skojs skull och se vad är det för personer som hänger där, men sidan verkar vara död. Omöjligt att registrera sig

Har inte gått att registrera nya profiler sedan den 13 aug.
Telia vill inte ha bodycontact som sms-partner längre sedan i januari så medlemmar med telia abonnemang kan inte bli plus-medlemmar längre. Hade ägarna varit någorlunda seriösa så hade de väl försökt att lösa problemen för länge sedan. Bodycontact blir bara sämre och sämre tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in