Citat:
Ursprungligen postat av
BeHPNemesis12345.
När jag hängde på BC för några år sedan så såg jag till att ha en ordentlig, välfylld profil med bilder, för att helt försöka locka till personer. Har det bidragit med något? Nej, inte ett enda meddelande, och i vissa fall blockerades jag bara, för att jag har besökt deras sida. Utrustning och utseende är A och O på BC. Utan det finns ingen sexlust ju

Som kille att annonsera utan en kvinna är som att gå in som otränad med lite mage på ett "inne-gym" . Kanske klädd i ett par säckiga grå gympabrallor och ett par gamla tennisskor från 90-talet som heter Lejon och en sliten t-shirt.
Att förvänta sig att alla snygga brudar ska vända sig om och hoppas på din uppmärksamhet är ungefär samma sak.
Skulle aldrig förnedra mig själv så mycket som att skicka in en annons.
En kvinna vid din sida är en helt annan sak om du kan ta att de ev kvinnor/par som svarar inte är ett dugg intresserad av dig. Det är din kvinna dom vill knulla. Du kanske kan få lite action om du har tur och ställer det som krav men grundbulten i det hela är att dom helst skulle vilja hämta din kvinna och lämna dig kvar hemma och vänta på att du kan hämta henne när dom är klara med henne.