Citat:
Ursprungligen postat av
Magnum442
Det går tyvärr inte att generalisera på det viset. Ibland är det trevligt att bli jagad och ibland att jaga... beror kanske lite också på vem det är man (försöker) kommunicera med.
De flesta män får dock alltid jaga... och får aldrig något byte på BC.
Jag läste i artikeln i Expressen igår om BC där en man aldrig lyckades träffa någon tjej där, så till slut gav han upp och hade sex med en man därifrån.

Är nog med män som det sägs vara med kvinnor, när rätt person för den det gäller får uppmärksamhet är den uppskattad, inte om det är från "fel" person.
Kan ändå tycka det är märkligt att så få män bemödar sig att svara, just för att män generellt sett får så få erbjudanden. Skulle förbättra mäns rykte om dom i alla fall svarade lite kort även om jag som kvinna är helt uppåt väggarna för hans del. Fast är själv en som svarar på dom allra flesta mail med undantag för såna som är helt idiotiska, dom får bara en block.
Det finns inte någon för alla, särskilt inte på BC där könsbalansen är så väldigt skev och det är ytterst beklagligt.
Lite så jag tänker om en del män som skriver till andra män och erbjuder avsugningar och andra sexuella aktiviteter fastän han uppger sig vara hetero. Kan ju också vara män som är bi men inte vill skylta med det för att inte skrämma bort dom kvinnor som bara önskar heterosexuella män men ändå.