2026-06-22, 23:37
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kontantkort fungerar så länge det inte är Telia.

Jag har försökt med comviq men det står bara att betal sms inte stöds Lust att hjälpa mig hur? Behöver verkligen en ny användare.
Citera
2026-06-23, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Jag har försökt med comviq men det står bara att betal sms inte stöds Lust att hjälpa mig hur? Behöver verkligen en ny användare.

Då vet jag inte.
Skaffa kontantkort hos annan operatör än Telia och Comviq så borde det funka? Har bett en bekant med annan operatör hjälpa mig.
Kolla om du känner någon som har annan operatör?
Citera
2026-06-25, 13:28
Medlem
Crapmagics avatar
Hejsan, jag är en kille och jag fick inget svar på min kontaktannons som distribuerades i mitt landsting, var kan jag lämna in ett misogymt klagobrev?

Min annons var längre & stod ut & sökkriteriet var specifikt och jag var snyggare än merparten av andra manligare lycksökare vet jag utan att behövt kontrollera det, ändå naaaada resultat

Hur länge ska man vända med att sätta in nästa annons tycker ni? och det gäller ju att vara konsekvent i vad man söker så att ingen profulbesökare uppfattar en som desperado som måste ha sexuellt umgänge, för det bör man uppfattas som ifall man varierar sig i vad man söker efter
Senast redigerad av Crapmagic 2026-06-25 kl. 13:31.
Citera
2026-06-28, 09:56
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Du måste ha abonnemang med Comviq och sedan tanka plus-saldo och ta bort maxpris, då funkar det!
Citera
2026-06-29, 06:44
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaggeDansmask
Du måste ha abonnemang med Comviq och sedan tanka plus-saldo och ta bort maxpris, då funkar det!

Nu förstår jag inte riktigt, måste jag teckna ett nytt abonnemang (får inte pga kronogogden) och sen betala extra utöver det. Låter väldigt dyrt för att kunna betala 69kr eller vad det är. Fuck att jag tog bort min profil där och nu när man behöver den så är det omöjligt att skaffa ny.
Citera
2026-07-05, 13:13
Medlem
Har halebop, kan inte skaffa nytt konto. Kanske måste ha kontantkort. (Verifiering).
Citera
2026-07-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LLoydChristmas95
Har halebop, kan inte skaffa nytt konto. Kanske måste ha kontantkort. (Verifiering).

Du behöver ha något som inte har koppling till Telia, så Halebop funkar inte.
Skaffa ett kontantkort från annan operatör så bör det funka.
Citera
2026-07-09, 15:22
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hejsan, jag är en kille och jag fick inget svar på min kontaktannons som distribuerades i mitt landsting, var kan jag lämna in ett misogymt klagobrev?

Min annons var längre & stod ut & sökkriteriet var specifikt och jag var snyggare än merparten av andra manligare lycksökare vet jag utan att behövt kontrollera det, ändå naaaada resultat

Hur länge ska man vända med att sätta in nästa annons tycker ni? och det gäller ju att vara konsekvent i vad man söker så att ingen profulbesökare uppfattar en som desperado som måste ha sexuellt umgänge, för det bör man uppfattas som ifall man varierar sig i vad man söker efter
Du måste vara vältränad och välutrustad, för att få respons. Bonus om du är bisexuell.
Citera
2026-07-10, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Du behöver ha något som inte har koppling till Telia, så Halebop funkar inte.
Skaffa ett kontantkort från annan operatör så bör det funka.
Ger ett försök.
Citera
2026-07-10, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Du måste vara vältränad och välutrustad, för att få respons. Bonus om du är bisexuell.

Eller ha en informativ profil som säger något om vem du är och vad du söker, och ihop med det kunna skriva vettiga meddelanden som gör att man får veta något om mannen. Om inte så fungerar det inte att komma fram till en träff.
Söker varken vältränad eller välutrustad men påstås att jag hör till undantagen och det må så vara, men att ha kontakt med en man som varken berättar något eller ställer några frågor leder precis ingenstans. Tomma profiler eller halvtomma profiler med bara kukbilder lockar nog mest andra män och sällan kvinnor...
Citera
2026-07-10, 19:22
Medlem
Longshot, men jag har testat med fello(telia) och Hallon... men det funkade inte, är det någon som pallar slänga ut en tia? ....
Citera
2026-07-12, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
1. Jag är vältränad, sedan finns det ju grader av vältränad förstås, allt jag vet är att female gaze inte går igång på gymcells mer än atletisk fysisk

2. Rörande välutrustad så har jag inte fyllt i min diameter i ytterligare uppgifter, det borde väl inte och hänga och dingla på det? om nu kvinnorna är så intresserad av det kan dom väl fråga sig till storleken i deras annonssvar? sedan kan dom backa ur och säga nej tack om den visar sig vara för stor
Har du fyllt i 4 cm? eller lämnat allt åt halo effekten?

3. Jag förstår vad du menar med värdet i bisexuell, att dom snuskiga voyeurist-karlarna ska bli mer villiga att låna ut sin kärring då fast jag drar faktiskt gränsen vid att dom ska få vara med under parningsakten, tänker du verkligen förnedra dig i att gå me på en threesome?.
Threesome står ju annars för "2 tjejer och 1 kille" https://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5_killar_och_en_tjej

4. Hur ofta rekommenderar du att man lägger in ny annons?

Min är säkert snart 2 månader gammal, den annonsen var en längre avhandling eftersom jag sticker ut, är textmässigt kortkukad att mer belönande tror du?

Man läser ju alla andra annonser som helt saknar ambition & klass eftersom dom mest består av 1 rad text...och man är väldigt ospecifik och visar inte vad man vill, men det funkar antagligen? eller så skulle väl ingen vara såhär slö som 99 % av annonsörerna är
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-12 kl. 20:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in