Citat:
Ursprungligen postat av
BeHPNemesis12345.
Du måste vara vältränad och välutrustad, för att få respons. Bonus om du är bisexuell.
1. Jag är vältränad, sedan finns det ju grader av vältränad förstås, allt jag vet är att female gaze inte går igång på gymcells mer än atletisk fysisk
2. Rörande välutrustad så har jag inte fyllt i min diameter i ytterligare uppgifter, det borde väl inte och hänga och dingla på det? om nu kvinnorna är så intresserad av det kan dom väl fråga sig till storleken i deras annonssvar? sedan kan dom backa ur och säga nej tack om den visar sig vara för stor

Har du fyllt i 4 cm? eller lämnat allt åt halo effekten?
3. Jag förstår vad du menar med värdet i bisexuell, att dom snuskiga voyeurist-karlarna ska bli mer villiga att låna ut sin kärring då

fast jag drar faktiskt gränsen vid att dom ska få vara med under parningsakten, tänker du verkligen förnedra dig i att gå me på en threesome?.
Threesome står ju annars för "2 tjejer och 1 kille"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tv%C3%A5_killar_och_en_tjej
4. Hur ofta rekommenderar du att man lägger in ny annons?
Min är säkert snart 2 månader gammal, den annonsen var en längre avhandling eftersom jag sticker ut, är textmässigt kortkukad att mer belönande tror du?
Man läser ju alla andra annonser som helt saknar ambition & klass

eftersom dom mest består av 1 rad text...och man är väldigt ospecifik och visar inte vad man vill, men det funkar antagligen? eller så skulle väl ingen vara såhär slö som 99 % av annonsörerna är