2026-02-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Om du inte ser henne som en potentiell dejt så bör du tacka för dig och söka vidare om hon inte uttryckligen vill ha spännande konversation.

Vet inte om jag missförstår men om jag pratar med en man med förhoppning om träff irl, och han inte ser mig som den han vill träffa, då finns noll anledning att fortsätta den kontakten.
Ifall han tänker att jag kanske kan vara den han vill träffa, så behöver han få mig att förstå att han inte är en knäppgök och låta mig få veta vem han är så jag vet om han är den jag vill träffa.
Jag ser inte henne som en seriös sådan. Det är inte farligare att träffa någon online jämfört med IRL enligt statistiken
Citera
2026-02-04, 22:38
Medlem
KiselMupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasLa
Min väldigt korta erfarenhet är att jag gjorde ett konto en gång, länge sedan nu. Tyckte inte någon tjej såg speciellt snygg ut, men skickade ett par meddelanden. Inga scar. Ett par killar nådde ut o fråga om jag ville ligga. Och trots att jag sa nej så försökte dom flertal gånger. En kille sa att det inte spelar någon roll att jag inte är gay ”det kommer kännas skönt ändå.”

Den lilla inblicken i vad många kvinnor behöver handskas med äcklade mig som fan. Tog bort mitt konto efter det.

Ett par meddelanden...
Om du inte är extremt snygg så får du skriva till typ 100 tjejer innan någon svarar.
Det går kanske 100 killar på varje tjej så tjejerna blir spammade.

Citat:
Ursprungligen postat av abuseofviolence
Jag hade en konto där det var många år sedan. Glömde vad den heter så jag försökte öppna en nytt förra veckan men ingenting hände efter jag skickade Smsen. Konto ej validerat. Har jag missat någonting eller ska jag försöka öppna ett ny kontot igen ?

Sitens ägare verkar ha tröttnat på att sköta den, det är många som klagar.
Citera
2026-02-12, 03:48
Medlem
BC duger bara till en sak. Som heterosexuellt som gillar sex på fler kan man hitta villiga män till trekanter och gangbang. Problemet är urvalet. Alltså att vaska fram "guldkornen" bland alla incels, fakeprofiler, prostituerade och dårar av olika slag.
Jag kan i och för sig tänka mig att bögar och bisexuella män kan få napp där.
(Nå det var två saker då)
Citera
2026-02-19, 08:36
Medlem
Besitter man någorlunda intellekt och råkar skylta med det i presentationen så skrämmer man folk. Har en tjejprofil eftersom jag är tjej och folk verkar inte våga skriva, har nog fått ett svar tror jag.
BC används av bögar, cismän som vill hitta tjej, par som vill ha par eller par som vill ha tjej till trekant. Utbudet för 6-7 år sen vad gäller ensamma tjejer (som jag söker, ej lesbisk tho) var betydligt större och med högre kvalité.
Citera
2026-02-20, 22:39
Medlem
Går ej att regga sig på BC med Telia vet någon om det går med annan operatör?
Citera
2026-02-27, 14:21
Avslutad
FAKE FAKE dessa profiler är fake. Vi vet.

Hebro
Stockholmc21
Lucky1
Bigbig1979
Bamse89
Be_cool
Play4fun
Jeeyo
Lonleynow
Mannnen
Lightningveins
Stockholmbull
Snorren
Johan2026
Rolex12
Kraving
Corvy
Maräng

1 person har dessa profiler ,för att få reda på så mycket av andra, han är inne 15 timma dygnet SE UPP NI KOMMEF BLI LURADE
Citera
2026-02-28, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotel
Går ej att regga sig på BC med Telia vet någon om det går med annan operatör?

Vet inte om det går att regga sig med Tele2 men går bra att fylla på plusmedlemskap med det
Citera
2026-02-28, 20:19
Medlem
Citat:
Vet inte om det går att regga sig med Tele2 men går bra att fylla på plusmedlemskap med det

Hur ofta är du inne på bodycontact?
Citera
2026-02-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthistamin1989
Hur ofta är du inne på bodycontact?

Fler gånger i veckan för att inte missa någon nyregistrerad medlem som kanske kan vara den jag söker.
Citera
2026-03-01, 20:20
Medlem
Citat:
Fler gånger i veckan för att inte missa någon nyregistrerad medlem som kanske kan vara den jag söker.

Jag har aldrig blivit kontaktad av en kvinna på bodycontact. Har varit medlem 11 år.
Citera
2026-03-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medlemskap2025
Jag har aldrig blivit kontaktad av en kvinna på bodycontact. Har varit medlem 11 år.

Hmm, jag tycker att det är lika bra att jag jagar själv då det oftast är "fel" profiler som skriver till mig. Inte så himla vanligt med svar från män dock, rätt många struntar i att svara så vet inte om jag är helt fel för just dom eller om dom inte orkar svara på inkommande mail.
Min erfarenhet är dock att det mycket sällan leder till träff när jag initierat kontakt, om jag är en usel jägare med dåligt sikte eller om männen blir misstänksamma när jag tar kontakt vet jag inte?
Så jag får uppfattningen om att män på BC inte vill vara bytet utan hellre vara den som jagar?
Citera
2026-03-02, 02:39
Medlem
Citat:
Hmm, jag tycker att det är lika bra att jag jagar själv då det oftast är "fel" profiler som skriver till mig. Inte så himla vanligt med svar från män dock, rätt många struntar i att svara så vet inte om jag är helt fel för just dom eller om dom inte orkar svara på inkommande mail.
Min erfarenhet är dock att det mycket sällan leder till träff när jag initierat kontakt, om jag är en usel jägare med dåligt sikte eller om männen blir misstänksamma när jag tar kontakt vet jag inte?
Så jag får uppfattningen om att män på BC inte vill vara bytet utan hellre vara den som jagar?

Skriver du nånsin till män som visar sina ansikten? Om de är helt anonyma är de nog misstänksamma.

En hel del vågar väl inte också. Typ som blocketköpare som bara kollar läget. När det gäller vem som tar kontakt så tror jag män föredrar att skriva först men det är inte så stor preferens att det avgör utfallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in