Citat:
Jag hade en konstig upplevelse. Med en gick kontakten gick vidare, och hon kunde berätta vad hon gjort under helgen. En normal tjej. Men om jag försökte ta oss vidare med något för att skapa spänning, såsom ny bild .. så bara tog det stopp.
Jag kan inte minnas om hon sade nej eller om det bara rann ut i sanden, tror det senare. Hon hade sett mig på bild.
Visst kan man fortsätta hålla kontakt som en chatvän men om det är på ett ställe som bodycontact har man ju gått in med andra premisser och förväntar sig lite action
På en vanlig dejtsida kan ja chatta i en vecka utan problem däremot.
Jag kan inte minnas om hon sade nej eller om det bara rann ut i sanden, tror det senare. Hon hade sett mig på bild.
Visst kan man fortsätta hålla kontakt som en chatvän men om det är på ett ställe som bodycontact har man ju gått in med andra premisser och förväntar sig lite action
På en vanlig dejtsida kan ja chatta i en vecka utan problem däremot.
Kan vara så enkelt att för henne gick du på det spännande innan hon fått rätt känsla för dig.
Hör rätt många tjejer berätta att många killar på för på för snabbt, och då backar tjejen och ger honom möjligheten att tagga ner. Inte ovanligt att en tjej vill känna sig tryggad innan mer spännande prat.
El hel del upplever att om dom sexchattar blir det aldrig träff och byter dom utmanande bilder sitter många män nöjda med bilderna i stället för att dyka upp vid träff.
Finns en hel del män som sabbar för andra män, genom att bara fiska bilder och chatt och sen går dom upp i rök.
Om man råkat ut för någon sådan är risken stor att man inte vill skriva något spännande förrän man är säker på hans avsikter. Om alla vore ärliga så vore detta inget problem men många ljuger för att få det dom vill ha. Det kan leda till att tjejer ligger lågt tills han visat vart han står. Tråkig utveckling men inte många vill bli lurade så har man råkat ut för någon sån drar man åt tumskruvarna nästa gång...