Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Ok, beundrarbrev, fantastiskt.
Men denna tjejen som faktiskt bara försökte utföra sitt jobb därför att hon behövde en inkomst. Har ni glömt henne? Hon hade fått höra att: utbildning är bra. Sen måste du så klart jobba för nu har vi moderaternas nya trevliga samhälle där alla jobbar. Sen blev hon mördad.
är det ännu en tjej som har blivit mördad??
karen vet jag pluggade till socionom när hon blev klar med studierna
förra året så hade hon ingen inkomst och istället för att gå på bidrag
och hon hade en välldigt bra syn på människan och ville antagligen göra nytta för studierna
så hon sökte ett jobb på kriminalvården och fick det.och hennes kollegor har vittnat om att hon älskade sitt jobb och var en bra plit.
sen att hon har pundhuvuden till chefer som inte klarar av sitt jobb är orsaken till detta är en annan femma.
jag måste oxå arbeta för att få pengar är så ett samhälle fungerar hur gör du?
tänk då alla inom bygg som dör i jobbet. hon var försten inom kriminalvården