Erik la sig platt på magen och sträckte ut händerna när plitarna kom efter han hadde slagit Karen besinningslöst och helt oprovocerat.Vilken jävla fjant!!! Varför tog han inte batongen och svingade emot honom?? Deusstom gjorde han ingeting mot den andra kollegan som han tog batongen ifrån. För mig är det hela solklart, han mördade henne pga av hennes hudfärg.. Om han nu var ute efter att döda eller slå någon, varför valde han inte första pliten som han såg innan han tog hissen up?? Vad de för att han var en man(Svensk man)??
Psykiskt sjuk?? säkert

Sjukt feg däremot!!
Sen så VET jag att inom plitarna så finns det innre grupperingar eller kompis grupper som sitter med varandra på kaffe rasten. Jag är säker på att dessa grupper har utnyttjat karen ganska mycket som "springpojke" och att andra inom personalen har sett ner på henne, snackat skit om henne bakom ryggen osv kanske t.o.m avundsjuka för att hon hadde en socionom examen. Den andra pliten ville inte slå Erik i huvudet för att hon "inte ville bryta mot regelverket". jag vet mer än 6 personer (interner)som blivit slagna med batonger riktade mot huvudet, men detta har man mörklaggt/förnekat, varför kunnde hon inte bara slå honom i huvudet och sen "förneka" precis som plitarna högre upp gjorde när de förnekade att Karen befann sig ensam med Erik, fast övervaknignsfilmen visar på att hon var ensam med honom??

Jag köper inte hennes argumment, en plit kan göra vad som helst och ar alltid uppbackade av de andra och systemet, det fanns inget som hindra att slå mot huvudet, hon valde att inte göra det..För att hon uppenbarligen skiter i Keren!!
R.I.P
Karen Gebreab
1986-2011
http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2011/10/31/1.2607961TS1320045322409_slot50ArticleSmall.jpg
-Även att jag inte kännde dig, så har din död tagit väldigt hårt på mig och rotats sig in i min annars empatilösa själ, kan inte sluta tänka på vad som hände dig, jag kommer aldrig att kunna glömma dig