2011-10-08, 19:34
  #2209
Medlem
Det är så sjukt att man överhuvudtaget kan fundera på att hon som blev utsatt för detta, med dödlig utgång, kan ha gjort något fel.

Gärningsmannen har begått ett brott, och det skall han straffas för. Tyvärr så har vi avskaffat det enda straffet som känns rimligt, vilket innebär att vi skattebetalare får bära hela bördan och betala det satans svinets uppehälle tills han avlider.

Mitt förslag är att ni skickar kräket hit till mig, så skall jag lösa det problemet en gång för alla.

Alla som anser att den kvinnliga kriminalvårdaren har gjort något fel, kan fara åt helvete.

Dom som kallar henne för plit, kan även dom fara åt helvete, kåkfarare och oöndskvärda tärande som ni är.
Citera
2011-10-08, 19:38
  #2210
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tycker bara det verkar ganska korkat att i just den här tråden börja beskriva den svenska kriminalvårdens förträfflighet. Tråden handlar om att en "vårdare" slagits ihjäl.

och hon arbetade på kriminalvården.
det är kriminalvården som bär ansvaret för hennes död
Citera
2011-10-08, 19:45
  #2211
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal
Det är så sjukt att man överhuvudtaget kan fundera på att hon som blev utsatt för detta, med dödlig utgång, kan ha gjort något fel.

Gärningsmannen har begått ett brott, och det skall han straffas för. Tyvärr så har vi avskaffat det enda straffet som känns rimligt, vilket innebär att vi skattebetalare får bära hela bördan och betala det satans svinets uppehälle tills han avlider.

Mitt förslag är att ni skickar kräket hit till mig, så skall jag lösa det problemet en gång för alla.

Alla som anser att den kvinnliga kriminalvårdaren har gjort något fel, kan fara åt helvete.

Dom som kallar henne för plit, kan även dom fara åt helvete, kåkfarare och oöndskvärda tärande som ni är.

i ärlighetens namn skulle du bajsa på dig om du träffade erik

det rätta namnet för personalen är plit och det säger dom själva oxå vad är problemet
vi kåkfarare är en del av samhället har alltid funnits kommer alltid finnas du får leva med det
ring detta nummer 08-702 16 80 om det blir för jobbigt
Citera
2011-10-08, 19:47
  #2212
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
och hon arbetade på kriminalvården.
det är kriminalvården som bär ansvaret för hennes död

Nu har mr-Prutte vaknat också, bra
Nu är vi tillbaka på ruta ett, dvs i Sverige.
Citera
2011-10-08, 19:53
  #2213
Medlem
Gudruns avatar
Kön och hudfärg är ovesäntligt på både bo och gm.
En människa har dödat en annan människa.
Kvar finns släkt och vänner till dom båda som säkert kämpar med att förstå VARFÖR??


Mina tankar går till dom anhöriga.



OT Dagens ris går till politiker som lever på bidrag.
Citera
2011-10-08, 19:59
  #2214
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun
Kön och hudfärg är ovesäntligt på både bo och gm.
En människa har dödat en annan människa.
Kvar finns släkt och vänner till dom båda som säkert kämpar med att förstå VARFÖR??


Mina tankar går till dom anhöriga.



OT Dagens ris går till politiker som lever på bidrag.

mmm visst är det för jävligt
Citera
2011-10-08, 20:00
  #2215
Medlem
putte-mr-putte

'i ärlighetens namn skulle du bajsa på dig om du träffade erik '

Sanningen kommer fram nu, från en kåkfarare som uppenbarligen har träffat honom. Det är bra, nu är vi ju säkra på att Erik är ett jävla svin. Desto mindre ångest när problemet Erik är avskaffat.

Mitt erbjudande kvarstår, skicka hit det kräket. Har du Putte fortfarande problem med att anpassa dig till samhället, så kan jag hjälpa dig också. Det gör jag så gärna för att underlätta för skattebetalarna. Betrakta dig som speciellt utvald.
Citera
2011-10-08, 20:24
  #2216
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal
putte-mr-putte

'i ärlighetens namn skulle du bajsa på dig om du träffade erik '

Sanningen kommer fram nu, från en kåkfarare som uppenbarligen har träffat honom. Det är bra, nu är vi ju säkra på att Erik är ett jävla svin. Desto mindre ångest när problemet Erik är avskaffat.

Mitt erbjudande kvarstår, skicka hit det kräket. Har du Putte fortfarande problem med att anpassa dig till samhället, så kan jag hjälpa dig också. Det gör jag så gärna för att underlätta för skattebetalarna. Betrakta dig som speciellt utvald.

om du nu e så tuff varför skrev du då i ditt andra inlägg den 21 augusti som innehöll: Men jag känner mig otrygg, och det gjorde jag inte för tio år sedan. Det är mycket värre nu. Om det finns någon...
men känner sig tuffingen otrygg nu helt plötsligt.

denne erik räknas i dag som en av dom farligaste i sverige som är inom kriminalvården.
jag har aldrig träffat erik och kommer aldrig att träffa han heller.
ja jag e en före detta kåkfarare,absolut har jag problem med att åter anpassa mig och tvivlat många gånger om det inte skulle vara enklare att gå tillbaks till det gamla.
när man bär den åsikten som du har tänker du på precis samma sätt som oss så du är inte ett dugg bättre någonstans utan fan mig sorgligare
Citera
2011-10-08, 20:49
  #2217
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
i ärlighetens namn skulle du bajsa på dig om du träffade erik

det rätta namnet för personalen är plit och det säger dom själva oxå vad är problemet
vi kåkfarare är en del av samhället har alltid funnits kommer alltid finnas du får leva med det
ring detta nummer 08-702 16 80 om det blir för jobbigt
Du får det att låta som du är stolt över att vara en sån där häftig kåkfarare. Det är väl det främsta tecknet på att ni har det på tok för bra på kåken idag. Så bra att man till och med kan känna sig lite stolt över att vara kåkfarare. Så bra att man till och med kan överväga att gå tillbaks till det gamla livet för att det är så bekvämt innanför murarna. Patetiskt.
Citera
2011-10-08, 20:54
  #2218
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Du får det att låta som du är stolt över att vara en sån där häftig kåkfarare. Det är väl det främsta tecknet på att ni har det på tok för bra på kåken idag. Så bra att man till och med kan känna sig lite stolt över att vara kåkfarare. Så bra att man till och med kan överväga att gå tillbaks till det gamla livet för att det är så bekvämt innanför murarna. Patetiskt.

Han kanske är stolt över att ha lämnat det livet bakom sej?
Det borde han vara.
Det är ingen lätt procedur.
Citera
2011-10-08, 20:59
  #2219
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storblottarn
Du får det att låta som du är stolt över att vara en sån där häftig kåkfarare. Det är väl det främsta tecknet på att ni har det på tok för bra på kåken idag. Så bra att man till och med kan känna sig lite stolt över att vara kåkfarare. Så bra att man till och med kan överväga att gå tillbaks till det gamla livet för att det är så bekvämt innanför murarna. Patetiskt.

stolt är jag inte men där imot har det get mig en jäkligt bra kunskap och ett nytt sätt att se på saker och ting och uppskattar små sakerna i vardagen många människor i dag tar för givet.
jag vet inte varför alla tror att det e så jävla bra på våra anstalter om det nu skulle vara så bra varför är det inte fler som begår brott???????
det jag menade med att gå tillbaks till det gamla var knappast att sitta inne det jag menade var att börja begå brott igen och ställa sig utanför samhället var så mycket enklare att leva så.
men det är svårt för folk som inte har vart i närheten av det att förstå så det är absolut inte patetiskt
utan ren fakta
Citera
2011-10-08, 21:07
  #2220
Medlem
Storblottarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
stolt är jag inte men där imot har det get mig en jäkligt bra kunskap och ett nytt sätt att se på saker och ting och uppskattar små sakerna i vardagen många människor i dag tar för givet.
jag vet inte varför alla tror att det e så jävla bra på våra anstalter om det nu skulle vara så bra varför är det inte fler som begår brott???????
det jag menade med att gå tillbaks till det gamla var knappast att sitta inne det jag menade var att börja begå brott igen och ställa sig utanför samhället var så mycket enklare att leva så.
men det är svårt för folk som inte har vart i närheten av det att förstå så det är absolut inte patetiskt
utan ren fakta
Vad jag menade var just att det verkar vara så enklare att begå brott och åka in när man tycker att kraven samhället ställer blir för jobbiga att handskas med. Hade det varit ett helvete innanför murarna hade människor som har svårt att hitta den där styrkan kanske kunnat kämpa lite som alla andra får göra, istället för att bara begå brott, vilket i sin tur nästan alltid leder till fängelsestraff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in