Citat:
Ursprungligen postat av HeltNormal
putte-mr-putte
'i ärlighetens namn skulle du bajsa på dig om du träffade erik '
Sanningen kommer fram nu, från en kåkfarare som uppenbarligen har träffat honom. Det är bra, nu är vi ju säkra på att Erik är ett jävla svin. Desto mindre ångest när problemet Erik är avskaffat.
Mitt erbjudande kvarstår, skicka hit det kräket. Har du Putte fortfarande problem med att anpassa dig till samhället, så kan jag hjälpa dig också. Det gör jag så gärna för att underlätta för skattebetalarna. Betrakta dig som speciellt utvald.
om du nu e så tuff varför skrev du då i ditt andra inlägg den 21 augusti som innehöll: Men jag känner mig otrygg, och det gjorde jag inte för tio år sedan. Det är mycket värre nu. Om det finns någon...
men känner sig tuffingen otrygg nu helt plötsligt.
denne erik räknas i dag som en av dom farligaste i sverige som är inom kriminalvården.
jag har aldrig träffat erik och kommer aldrig att träffa han heller.
ja jag e en före detta kåkfarare,absolut har jag problem med att åter anpassa mig och tvivlat många gånger om det inte skulle vara enklare att gå tillbaks till det gamla.
när man bär den åsikten som du har tänker du på precis samma sätt som oss så du är inte ett dugg bättre någonstans utan fan mig sorgligare