Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-24, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Jag markerade det jag tyckte var mest idiotiskt i ditt inlägg. Du har inte något jättesund relation till drogen som du håller på just nu. Hade jag haft ett liknande år så skulle jag personligen avstå till nästa sommar. Med det sagt så har det trots allt gått 3 månader sedan du tog senast och du kommer förmodligen inte råka illa ut om du tar nu i november.

Men du bör nog fundera lite över ditt framtida bruk. Om du har planerat att fortsätta ta mdma några år framöver så kommer det inte fungera att hålla på som du gör nu.
Tack för ditt svar.
Jag är väl medveten om detta, det är den huvudsakliga anledningen att jag gjorde inlägget. Planen för framtida rolls är ju att hålla det till en knapp och ha lite längre pauser emellan så att jag inte förstör det för mig själv helt och hållet.
Jag tar gärna emot fler personers åsikter
Senast redigerad av Megadragon 2018-10-24 kl. 23:38.
Citera
2018-10-25, 02:36
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadragon
Tack för ditt svar.
Jag är väl medveten om detta, det är den huvudsakliga anledningen att jag gjorde inlägget. Planen för framtida rolls är ju att hålla det till en knapp och ha lite längre pauser emellan så att jag inte förstör det för mig själv helt och hållet.
Jag tar gärna emot fler personers åsikter
Håller du dig ren borde det funka i november. Tare lugnt bara så du inte fkar serotoninet i hjärnan bara kan leda till dystymi.
Citera
2018-10-25, 14:31
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Tjenare flashback!
Allt detta leder till en fråga, ber om ursäkt för mycket text.

Jag har petat i mig en del ecstasy detta år.

I mitten av januari så petade jag i mig 2st knappar på en kväll.
I mitten av mars månad så tryckte jag i mig 3st på en kväll.
I slutet av juni så petade jag i mig 4,5st över 3 dagar.
I slutet av juli tog jag en bomb med 70mg mdma.

Alla gånger förrutom juni så har knapparna varit köpta i Sverige (tippar på 75-90mg md), förrutom i juni månad, de köptes i Holland och jag blev lika hög på en halv av dem som på en hel av dem från Sverige.
Som ni säkert kan tänka er så byggde jag upp ganska så bra tolerans efter ha tagit dem i juni, såpass att jag inte kände något alls av bomben jag tog i juli.
Jag har inte fått någon märkvärdig AT förutom efter juni månad, då var jag nere i 3-4 dagar.
Jag ska på rave i slutet av november och är riktigt sugen att ta ecstasy där, bör jag avstå? Varför/varför inte?

Jag är en kille på 170cm, 65kg och har tänkt inta bums och eventuellt ketamin under eventet.

Med bums menar du amfetamin? Enligt egen erfarenhet bör du avstå från att mixa det med MD av 3st skäl. 1 Det slår ut varandra. 2. Du får mycket värre AT. 3. Det är extremt neurotoxic.

Skrev en tråd om det nyligen: (FB) Kombinera MDMA med Amfetamin?

Värsta AT:n jag vart med om. Och jag har aldrig fått AT av MD only!

Att mixa MD med ketamin har jag ingen aning om, men var försiktig med dosen på k, det är ju ett sövningsmedel egentligen och ett starkt sådant.

Annars tycker jag inte det ska vara några problem med att köra ett MD race med den vilan du gjort.
Enda tråkiga är ju att effekten avtar om man kör för ofta som fler skrivit. Kan du så ladda med 5htp några veckor innan, dock ej samma dag som du ska trippa, men gärna dagarna efter också.

Kan du inte lösa rent 5htp så är bra källor. lax, ägg, kalkon i massor

Lycka till
Citera
2018-10-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Med bums menar du amfetamin? Enligt egen erfarenhet bör du avstå från att mixa det med MD av 3st skäl. 1 Det slår ut varandra. 2. Du får mycket värre AT. 3. Det är extremt neurotoxic.

Skrev en tråd om det nyligen: (FB) Kombinera MDMA med Amfetamin?

Värsta AT:n jag vart med om. Och jag har aldrig fått AT av MD only!

Att mixa MD med ketamin har jag ingen aning om, men var försiktig med dosen på k, det är ju ett sövningsmedel egentligen och ett starkt sådant.

Tack för ditt svar, du är riktigt dedikerad i denna tråden, skoj att se!
Ketamin och md är gudomlig combo som jag rekommenderar starkt, men som du sade så ska man vara väldigt försiktig med ketamin, då så lite som 25mg är nog för att du ska bli bra påverkad.
Senast redigerad av Megadragon 2018-10-25 kl. 19:21.
Citera
2018-10-25, 21:33
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Tack för ditt svar, du är riktigt dedikerad i denna tråden, skoj att se!
Ketamin och md är gudomlig combo som jag rekommenderar starkt, men som du sade så ska man vara väldigt försiktig med ketamin, då så lite som 25mg är nog för att du ska bli bra påverkad.

Tack!

Kan tillägga att man kan boosta omvandlingen av tryptofan som bland annat finns i ägg, lax och kalkon till serotonin genom att lägga till vitamin c och vitamin b6 som tillskott med.

Dessa ingredienser tillsammans är det som kroppen använder för att producera serotonin.

Mer serotonin i förrådet = mer effekt av MD.

Här kan vi slå hål på myten om att Banan skulle vara speciellt bra då det endast innehåller 0.01g tryptofan per 100g

Lite kuriosa: Bara tänk logiskt, tryptofan är en aminosyra, aminosyror hittar man främst i proteinkällor, banan är en kolhydratskälla. Så lite smått kul att se alla som rekar banan som en boost till serotoninet när banan är rätt värdelös som proteinkälla hehe...

Nedan kan du se vilka födor som är rikast på tryptofan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tryptophan

Ska bara varna för en sista grej. Detta lär knappast hända om man käkar föda då kroppen inte tar upp tryptofanet till 100% när det kommer i form av proteinkedjor, men om man intar rent 5htp eller tryptofan på TOM MAGE som en enkel aminosyra samma dag som man käkar MD så är det lätt att komma upp i serotonergt syndrom. Det är inte ett skönt rus utan jobbigt, man får muskelryckningar och ruset blir jobbigt och inte skönt. Det kan dessutom vara dödligt om man får ett allvarligt sådant. Men dagen innan inga problem! Been there done that

Så bara ladda på nu
Senast redigerad av MiniHopp. 2018-10-25 kl. 21:36.
Citera
2018-10-27, 02:10
Medlem
SigrefIQs avatar
Snabb fråga, typ.

Jag hade planerat att köra en kväll med mdma den här helgen men mitt gräs, som jag gillar att kombinera det med, fick jag inte tag på till den här helgen
Så nu under kvällens gång kom lite tankar om att jag borde kunna köra en minimum dos denna lördagkväll och sen en större dos efter lite mer än en vecka då jag kommer ha gräset också.
Det mdma jag har är av bra kvalite 80+% renhet(84% enligt säljare), en stor kristal, champagnefärgat.

Kommer det funka att kompensera toleransen från första dosen med en större andra dos på det här sättet?

Senast jag brukade mdma var 9 månader sen och jag är väl medveten om att det inte är det hälsosammaste sättet att bruka drogen, jag vet dock också att det faktiskt funkar att göra så vid enstaka tillfällen. Jag har gjort det förr, fast då var det E tabletter och det var omvänt. Hade en tablett över som jag ville bli av med och det är ju onödigt att spola den. <.<
Kände av den men bara lite.

Övriga råd o tankar förutom totala avrådningar är välkommna. Är verkligen väl medveten om att det inte är rekommenderat att bruka mdma i så korta intervall så avrådningarna har jag redan i huvet.
Senast redigerad av SigrefIQ 2018-10-27 kl. 02:13.
Citera
2018-10-27, 08:45
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigrefIQ
Snabb fråga, typ.

Jag hade planerat att köra en kväll med mdma den här helgen men mitt gräs, som jag gillar att kombinera det med, fick jag inte tag på till den här helgen
Så nu under kvällens gång kom lite tankar om att jag borde kunna köra en minimum dos denna lördagkväll och sen en större dos efter lite mer än en vecka då jag kommer ha gräset också.
Det mdma jag har är av bra kvalite 80+% renhet(84% enligt säljare), en stor kristal, champagnefärgat.

Kommer det funka att kompensera toleransen från första dosen med en större andra dos på det här sättet?

Senast jag brukade mdma var 9 månader sen och jag är väl medveten om att det inte är det hälsosammaste sättet att bruka drogen, jag vet dock också att det faktiskt funkar att göra så vid enstaka tillfällen. Jag har gjort det förr, fast då var det E tabletter och det var omvänt. Hade en tablett över som jag ville bli av med och det är ju onödigt att spola den. <.<
Kände av den men bara lite.

Övriga råd o tankar förutom totala avrådningar är välkommna. Är verkligen väl medveten om att det inte är rekommenderat att bruka mdma i så korta intervall så avrådningarna har jag redan i huvet.
Jag ser ingen anledning att det inte skulle funka. Visst sägs det att man bör vänta 3 månader innan nästa dos men om du bara ska ta en liten lina veckan innan kan du lika gärna köra hårt veckan efter då din baksmälla redan är ditsatt till veckan efter.

Har själv tuggat E i flera dagar i sträck utan problem bortsett från att serotoninet i hjärnan pajjade men då snackar vi E-rejs flera dagar i sträck.
Citera
2018-10-27, 10:07
Medlem
Hej! efter ett nästan exakt 6månaders uppehåll från E och MDMA så käkade jag ett halvt piller igår på halloween. Mitt sett och setting var väldigt bra och ruset slog på bra, var på en stor nattklubb. tänkte iallafall fråga er om ögonvobbel, jag får alltid ögonvobbel när jag brukar någonting med MDMA i. Men igår när jag var på klubben så kom det som i vågor, det kändes som att ögonen spelade flipperspel i takt med musiken. Har som sagt inte varit med om att ögonen har flipprat så extremt förut. undrar om någon vet ifall det förstärks av musiken? och varför man får ögonvobbel?
Citera
2018-10-29, 20:57
Medlem
Troubleholders avatar
Hej! Har läst lite rusrapporter i väntan på bättre tider (och ekonomi) men den blir bättre i december.

Jag läste om MDMA och det verkar hur underbart som helst ju.

Jag har endast testat amfetamin förut, och undrar nu hur skillnaden mellan Mdma och amfetamin är? Vad är mest prisvärt och köpa?
Citera
2018-10-30, 21:27
Medlem
Firejuices avatar
Värt att testa MDMA igen?

När jag testade 120mg MDMA fick jag ingen lyckokänsla alls. Jag kräktes och hade ångest i en timma. Blev sedan väldigt pratglad och förvirrad på grund av hallucinationer. Jag var helt osammanhängande och kände mig pinsam i mina "djupa insikter".

Personen jag tog det med kunde intyga att det var riktigt bra MDMA så jag tror inte att det skulle bero på att det spätts med någon annan substans. Kan min sedan ett bra tag avslutade behandling med antidepressiva ha fuckat effekten? Någon som kännt liknande på MDMA? Kan en dossänkning eller bättre setting med skönare polare ge rätt effekt eller ska jag bara skita i det och hålla mig till annat som inte påverkar serotonin på samma extrema sätt? Reagerar oftast fint på annat.
Citera
2018-10-30, 21:36
Medlem
innerblazors avatar
Låter som om du fick amfetamin.
Citera
2018-10-30, 21:40
Medlem
Firejuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av innerblazor
Låter som om du fick amfetamin.