Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-27, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concertasoc
Dosen är ju i överkant mot vad man brukar rekommendera. Hur har du fördelat dessa 350mg tidigare? Vad ska du göra? Vill du att det ska räcka längre kan det ju vara en god idé att bomba 100-120 först och sedan fylla på med ~ 50-100mg till?

Innan har jag bara tagit E och då har vi räknat ut att det var runt 350 vi tog.. Sedan ska man ju alltid inte riktigt lita på vad kranarna säger men vi hade gröna heiniken och alla säger att dem var grymma och lika så vi.. Då tog jag 1 fjärdedel åt gången för att testa mig fram.. Nu när det är rena kristaller för första gången tänkte jag först droppa 150 sen 100-75mg.. Men vet inte riktigt om det kan vara för mycket för min ”lilla” kropp..
Citera
2018-09-27, 19:08
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeHs
Tjena
Har tagit E några gånger innan men nu ska jag för första gången ta kristaller.. Jag väger mellan 55-60 och undrar om det hade varit okej om jag hade bombat 150mg på en gång eller ska jag istället börja med mindre..
(Har tagit stora doser innan upp mot 350mg)
De doser du talar om är väldigt höga för din kroppsvikt. Jag skulle snarare råda dig att ta 80-100 mg, utan påfyllningar.
Citera
2018-10-07, 20:31
Medlem
Hur är DK's 90% mdma kristaller?
Bra kvalité?
Citera
2018-10-09, 15:04
Medlem
vaginalprolapss avatar
tjena, jag har en sambo som lider av GROV pms, hon kan gråta för att hon tappar ett paket mjölk och detta pågår ungefär 2v i månaden. hon har ätit en halv E en gång tidigare och gillade det, så nu vill hon prova att äta en hel. hon är just nu inne i en grov PMS fas. Så min fråga är: kan den här PMS fasen göra så att hon får en dålig erfarenhet?
Citera
2018-10-10, 13:30
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaginalprolaps
tjena, jag har en sambo som lider av GROV pms, hon kan gråta för att hon tappar ett paket mjölk och detta pågår ungefär 2v i månaden. hon har ätit en halv E en gång tidigare och gillade det, så nu vill hon prova att äta en hel. hon är just nu inne i en grov PMS fas. Så min fråga är: kan den här PMS fasen göra så att hon får en dålig erfarenhet?

Garanterat, speciellt efter trippen.. så vänta tills "fasen" är över.
Citera
2018-10-10, 15:07
Medlem
vaginalprolapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Garanterat, speciellt efter trippen.. så vänta tills "fasen" är över.

Okej, då väntar vi till efter "fasen" tack för "svaren"
Citera
2018-10-10, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Hur är DK's 90% mdma kristaller?
Bra kvalité?

Finns inte 90%-ig MDMA på den offentliga marknaden. Om det ska vara øver 85% så ær det i flytande form.

All MDMA ær densamma, med mer eller mindre orenheter. Om du hittar en ljusbrun/champagne færgad kristall som påstås vara MDMA ær det då troligen en utav høgre kaliber.

Lycka till, njut.
Citera
2018-10-10, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeLazis
Finns inte 90%-ig MDMA på den offentliga marknaden. Om det ska vara øver 85% så ær det i flytande form.

All MDMA ær densamma, med mer eller mindre orenheter. Om du hittar en ljusbrun/champagne færgad kristall som påstås vara MDMA ær det då troligen en utav høgre kaliber.

Lycka till, njut.

Okej, tack för infon!
Citera
2018-10-13, 08:14
Medlem
Fråga: är det någon här som har gått på anti-depressiva (under något/några år) slutat ta AD och som senare har tagit mdma/ ecstacy?

Vad var era upplevelser?

Hur länge väntade ni med att ta mdma/ecstacy efter att ni slutade med AD?

Om ni tagit mdma/ecstacy innan ni började samt slutade med AD och sen tagit igen efteråt, var det någon skillnad i ruset?
Citera
2018-10-23, 19:04
Medlem
MiniHopp.s avatar
Nån som testat mixa MD med Piracetam? En del påstår magin kommer tbx, andra säger det är skit.

Är väl som vanligt att man måste testa själv?
Citera
2018-10-24, 20:54
Medlem
Tjenare flashback!
Allt detta leder till en fråga, ber om ursäkt för mycket text.

Jag har petat i mig en del ecstasy detta år.

I mitten av januari så petade jag i mig 2st knappar på en kväll.
I mitten av mars månad så tryckte jag i mig 3st på en kväll.
I slutet av juni så petade jag i mig 4,5st över 3 dagar.
I slutet av juli tog jag en bomb med 70mg mdma.

Alla gånger förrutom juni så har knapparna varit köpta i Sverige (tippar på 75-90mg md), förrutom i juni månad, de köptes i Holland och jag blev lika hög på en halv av dem som på en hel av dem från Sverige.
Som ni säkert kan tänka er så byggde jag upp ganska så bra tolerans efter ha tagit dem i juni, såpass att jag inte kände något alls av bomben jag tog i juli.
Jag har inte fått någon märkvärdig AT förutom efter juni månad, då var jag nere i 3-4 dagar.
Jag ska på rave i slutet av november och är riktigt sugen att ta ecstasy där, bör jag avstå? Varför/varför inte?

Jag är en kille på 170cm, 65kg och har tänkt inta bums och eventuellt ketamin under eventet.
Senast redigerad av Megadragon 2018-10-24 kl. 21:17.
Citera
2018-10-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadragon
Tjenare flashback!
Allt detta leder till en fråga, ber om ursäkt för mycket text.

Jag har petat i mig en del ecstasy detta år.

I mitten av januari så petade jag i mig 2st knappar på en kväll.
I mitten av mars månad så tryckte jag i mig 3st på en kväll.
I slutet av juni så petade jag i mig 4,5st över 3 dagar.
I slutet av juli tog jag en bomb med 70mg mdma.

Jag markerade det jag tyckte var mest idiotiskt i ditt inlägg. Du har inte något jättesund relation till drogen som du håller på just nu. Hade jag haft ett liknande år så skulle jag personligen avstå till nästa sommar. Med det sagt så har det trots allt gått 3 månader sedan du tog senast och du kommer förmodligen inte råka illa ut om du tar nu i november.

Men du bör nog fundera lite över ditt framtida bruk. Om du har planerat att fortsätta ta mdma några år framöver så kommer det inte fungera att hålla på som du gör nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in