Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-22, 13:59
Medlem
Lungcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood

Jag beklagar verkligen. Hoppas du mår bra trots allt, i alla fall nu när du tagit MDMA. Tips är att skaffa 5htp att ta framöver så mår du bättre, vilket du även kan behöva efter att du tagit MDMA.
Tack, jo det vet jag, räknar med en deppig period men är inte helt oförberedd. Helt ärligt så är det bara magnesium och tuggummi jag glömt. Väldigt viktigt förstås men i det stora hela så har jag allt under kontroll...

Jag hanterar drogen utan problem just nu. Känns som 100mg, inte 200mg. Är 2h & 45 minuter in så inte blir det starkare än såhär. Tack för omtanken.
Citera
2024-03-22, 20:27
Medlem
Mdma med adhd medicin?

Om man nu äter concerta
Ska man hopp över de den dagen om man ska ha en mdma kväll?

Eller funkar dom bra ihop?
Har verkligen sökt överallt utan att hitta bra svar.
Citera
2024-03-22, 20:38
Medlem
Tänkar man rent logiskt påverkar concerta noradrenalin och dopamin, vilket även MDMA gör till viss grad. Låter inte helt optimalt att kombinera dessa då med risken för att utveckla serotonergt syndrom som kan leda till döden i värsta fall. Jag hade nog avstått concerta i 2-3 dygn för att vara helt säker.

e: Oj tänkte på SSRI. Men med samma tankesätt lär din puls bli skyhög och det låter ju inte helt optimalt.
Senast redigerad av leledai 2024-03-22 kl. 20:42.
Citera
2024-03-22, 20:41
Medlem
One2Manys avatar
Man ska inte blanda amfetamin och MDMA har jag fått lära mig. Det ena går på serotoninet, det andra på dopaminet.

Men nån gång om året gör knappast till eller ifrån, du får mest en jobbig baksmälla.
Citera
2024-03-22, 22:18
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selfstorage
Om man nu äter concerta
Ska man hopp över de den dagen om man ska ha en mdma kväll?

Eller funkar dom bra ihop?
Har verkligen sökt överallt utan att hitta bra svar.
Fråga gärna i (FB) Kan Jag blanda det här? (frågor om samtidiga intag av olika droger) istället.

/Mod
Citera
2024-04-04, 16:51
Medlem
Glossis avatar
Jag tog 50 mg quetapin nu i natt då jag hade svårt att sova, går inte på medicinen regelbundet, kommer detta påverka ruset om jag tar MDMA på lördag kväll?
Citera
2024-04-05, 23:26
Medlem
Jag poppade en E för några timmar sen och den har fortfarande inte kickat. Kan det ha att göra med att jag åt ett stort mål mat 30-60 minuter innan jag svalde den? Kan inte se någon annan anledning att den inte skulle slå.

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!1!111!!
Citera
2024-04-05, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killa49
Jag poppade en E för några timmar sen och den har fortfarande inte kickat. Kan det ha att göra med att jag åt ett stort mål mat 30-60 minuter innan jag svalde den? Kan inte se någon annan anledning att den inte skulle slå.

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!1!111!!

Det kan ta 3-4 timmar innan den poppar. Annars var det scam.
Citera
2024-04-06, 01:37
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killa49

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!1!111!!
Varför äter du innan du ska ta droger oralt? Ingen mat inom två timmar, helst helt fastad i sex.
Citera
2024-04-06, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Varför äter du innan du ska ta droger oralt? Ingen mat inom två timmar, helst helt fastad i sex.
Firade en familjemedlems födelsedag, men ska tänka på att fasta i några timmar till nästa gång.
Citera
2024-04-10, 14:20
Medlem
Smurfen22s avatar
Flera frågor från en nybörjare (E,kokain,alkohol)

Hej!

Tar kokain ibland när jag dricker. I helgen ska jag på date med en tjej som vill att vi ska ta E tillsammans.

Problemet är att vi isf tar E sent på kvällen, altså efter att jag har druckit en del och förmodligen tagit några linor.

Vad tänker ni om detta? Har testat E ett par gångere tidigare, men då helt utan andra substanser.

Någon med tips?

Tack!
Citera
2024-04-10, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Hej!

Tar kokain ibland när jag dricker. I helgen ska jag på date med en tjej som vill att vi ska ta E tillsammans.

Problemet är att vi isf tar E sent på kvällen, altså efter att jag har druckit en del och förmodligen tagit några linor.

Vad tänker ni om detta? Har testat E ett par gångere tidigare, men då helt utan andra substanser.

Någon med tips?

Tack!

Jag skulle rekommendera att inte dricka mycket alkohol alls inför intag av E. Två tre bärs går ju. Se till att ha vätska plus elektrolyter tillgängligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in