Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-17, 13:58
  #1
Medlem
MiniHopp.s avatar
Nån som testat och vilken ratio skulle skulle rekommenderas mellan dessa?

Brukar bomba 230-250mg MD annars. Skulle 100mg tjack räcka att bland det med eller behövs en 0.2a kanske?

Svårt när man inte vet kvaliteten på tjacket heller men räkna med random gatukvalitet.

Brukar återdosera MD varje timma men hur är det med tjacket. räcker det att dra en bomb only och sedan bara återdosera MD under kvällen eller bör man återdosera tjacket med?

Tänker att MD har ju kortare rustid än tjack så det kanske räcker med en bomb tjack och resten MD isf?

Ska parta i ungefär 9-10 timmar...

En sak till, bör man ta tjacket och MD samtidigt första bomben eller börja med tjacket nån timma innan?

Håll er till frågeställningen nu och inga föreläsningar om hur vida kombinationen är farlig eller ej. Jag vet riskerna men är ute efter ett skönt partyrus som ska hålla i sig länge...
Citera
2018-10-17, 14:01
  #2
Medlem
ruttenfimps avatar
Excstasy brukar ju innehålla amfetamin så.

Men en blandning på typ 0,2 mdma och en 0,2-0,3 tjack brukar sitta fint asså. Mycket bättre en enbart mdma
Citera
2018-10-17, 14:13
  #3
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Excstasy brukar ju innehålla amfetamin så.

Men en blandning på typ 0,2 mdma och en 0,2-0,3 tjack brukar sitta fint asså. Mycket bättre en enbart mdma

Återdosererar du tjacket då eller endast en gång?

Menar du att jag skulle bomba en hel 0.3a tjack med mina 250mg MD som startdos eller menar du en 0.3a tjack under hela kvällen? Låter mycket att bomba samtidigt i mina öron men jag vet inte?
Citera
2018-10-17, 15:12
  #4
Medlem
jaystaas avatar
Skulle rekommendera att köra på mdma till en början, sen när comedownen är på g så börjar du med tjacket, det ''säkraste'' valet.
Citera
2018-10-17, 15:47
  #5
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Återdosererar du tjacket då eller endast en gång?

Menar du att jag skulle bomba en hel 0.3a tjack med mina 250mg MD som startdos eller menar du en 0.3a tjack under hela kvällen? Låter mycket att bomba samtidigt i mina öron men jag vet inte?

Blanda såklart. Första bomben ska vara starkast sen slänger du bara i litegrann eller tar små linor istället, tjacket dalar ju det med man vill gärna fylla på varje varannan timme minst. Tycker jag iaf. Kör på det du själv tycker e skönast, efter behov

Edit: ja en 0.3 a direkt
Citera
2018-10-17, 16:01
  #6
Medlem
torrenttobbes avatar
Hur fan blir avtändningen på det där egentligen?
Citera
2018-10-18, 16:18
  #7
Medlem
Presentpappers avatar
Tänk på att den blandningen är extra skadligt för hjärnkontoret, men som en annan var inne på ovan är ju vanligtvis ecstasy en mix av just MDMA och lite tjack.

Men jag skulle börja med en rejäl bomb MDMA och sen ju mer tiden går börja dosera 50-100 mg tjack då och då när effekten av MDMA även sakta men säkert börjar dala.
Citera
2018-10-18, 23:13
  #8
Medlem
JoeBidens avatar
Kan då säga att det inte är vanligt att ecstasy innehåller tjack. Det är en myt, som enkelt slås hål på genom att kika lite på olika hemsidor runt om på nätet där man testat piller.
Citera
2018-10-21, 20:07
  #9
Medlem
MiniHopp.s avatar
Så här blev det!

Startade med 0.3a tjack, sen efter en timma 250mg MD.

Som jag skrev innan så är det svårt när man inte vet kvaliteten på MD och tjack och ska blanda dessa. Vill ju inte dö.

Men min upplevelse blev iaf att MD fick svagare och kortare rus än vanliga fall och återdoserna på MD gav nästan ingen effekt, vilket är märkligt då jag läst att dessa ska förstärka varandra. Kan det vara så att det inte var bra med att börja med tjacket? Kanske skulle bombat MD först? Eller bägge samtidigt? Funderar lite på om tjacket kan ha gjort så MD inte fick full effekt då jag vet att starten på MD är viktig som fan, menar att kommer man inte upp med en gång på MD så kan man inte göra det med återdoserna heller, man får liksom bara en chans på MD och det är en bra start... Om då tjacket i blodet redan börjat verka kanske det förstörde den annars roliga kickstarten som MD ger?
Eller är det rent av tvärt om så att just kombinationen av dessa ämnen tar bort varandras effekt? Några teorier om detta tas tacksam emot...

Sedan ångrar jag att jag bara tog en 0.3a tjack under hela kvällen och ingen återdos alls på det för det blev också något svagare rus än vad jag velat. Men som sagt, ville inte ta för mycket första gången jag blanda dessa och trodde att 0.3 var tillräckligt, del där, men såklart även där spelar ju kvaliteten roll, visste dock innan att det var gatukvalitet så kanske borde vågat mig på en 0.5a som start istället?

Jag är sugen på att testa denna kombo igen men med ett annat upplägg! Så tips och erfarenheter tas tacksamt emot!


Nu till en liten varning till er andra som funderar i samma banor. Jag är en van brukare av MD men för första gången av alla mina race så fick jag riktigt hög kroppstemperatur, mer än vanligt och blev totalt uttorkad, trotts att jag skött vätkseintaget exemplariskt under kvällen med magnesium mm. Fick ta det lugnt 2tim och vila, äta dricka för att repa mig, sen va jag inte så partysugen mer.
Om detta beror på mixen MD och tjack eller ren otur vet jag ej, men vill ändå varna alla att det kan hända. Det kan såklart hända utan att mixa dem också men jag har aldrig varit med om det tidigare iaf.
__________________
Senast redigerad av MiniHopp. 2018-10-21 kl. 20:35.
Citera
2018-10-22, 22:01
  #10
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Hur fan blir avtändningen på det där egentligen?

Fyfan säger jag! Nu kom den! Satan vilken AT. Vill ju bara döööööööö. Känner mig helt jävla förståndshandikappad pch efterbliven, glömsk, och nästan så att jag tappat talförmågan. Glömmer vissa ord ibland när jag pratar. Låter som ett mongo. Utöver dessa mongobeteenden så mår jag piss, det som var roligt innan känns piss, hoppas fan detta inte blir bestående men nu bara...

Känns som nåt är trasigt i mitt huvud... Sista dosen i lördags, första AT;n kom idag så jag skippar nog denna kombo igen... Käkar 5htp och vitaminer samt nyttig mat för att göra det mildare, kör så tills det ger sig... Återkommer när jag känner mig bättre om jag gör det dvs ...

Med tanke på att jag tyckte ruset blev sämre med att kombinera dessa än att ta dem ensamma så är det ju ännu mindre en anledning att göra det då det inte finns nån jävla fördel med det!
__________________
Senast redigerad av MiniHopp. 2018-10-22 kl. 22:11.
Citera
2018-10-22, 22:42
  #11
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Fyfan säger jag! Nu kom den! Satan vilken AT. Vill ju bara döööööööö. Känner mig helt jävla förståndshandikappad pch efterbliven, glömsk, och nästan så att jag tappat talförmågan. Glömmer vissa ord ibland när jag pratar. Låter som ett mongo. Utöver dessa mongobeteenden så mår jag piss, det som var roligt innan känns piss, hoppas fan detta inte blir bestående men nu bara...

Känns som nåt är trasigt i mitt huvud... Sista dosen i lördags, första AT;n kom idag så jag skippar nog denna kombo igen... Käkar 5htp och vitaminer samt nyttig mat för att göra det mildare, kör så tills det ger sig... Återkommer när jag känner mig bättre om jag gör det dvs ...

Med tanke på att jag tyckte ruset blev sämre med att kombinera dessa än att ta dem ensamma så är det ju ännu mindre en anledning att göra det då det inte finns nån jävla fördel med det!


Ta det lugnt, detta kommer bli bättre o allt kommer gå mot det mer normala för varje dag som går. No worries! Rid ut stormen här under veckan bara.
Citera
2018-10-23, 02:58
  #12
Medlem
46&2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Kan då säga att det inte är vanligt att ecstasy innehåller tjack. Det är en myt, som enkelt slås hål på genom att kika lite på olika hemsidor runt om på nätet där man testat piller.

Det är långt ifrån en myt.
Har själv kört marquistest på en massa olika ecstasy, några jag hade kvar från flugis, något från det nya och ett par "gatupiller"
Av 8st såg man på 4 av dem tydliga ljusgul/orange spår, varav en sort enbart bestod av amfetamin (lol) det var mest övergripande lila på resternande dock men såg ut som 2 av dessa kan ha innehållit socker, svårt att ge sig på procent med det testet som utgångspunkt.
Av de övriga 4 innehöll en vad verkligen såg ut att vara acetylsalicylsyra, alternativt en väldigt mindre mängd svag amfetamin, en innehöll defenitivt mer socker än mdma, ingen vacker färgutvecklingsprocess på den kan jag säga.

2 stycken av 8 var rent mdma, från ljuslila till riktigt mörk lila på knappt 10 sekunder, sen blev det väldigt fort svart. Bra grejer.

Inte för att 8 random tester som i det här fallet säger hur hela världsbilden ser ut, jag kanske hade världens oflyt och fick skräp, men jag fick trots allt ~50/50% chans amfetamin i ecstasy, vilket inte låter så mytiskt.

Tillägg: utomlands ser det säkert bättre ut gissar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback