Citat:
Ursprungligen postat av
Livshack
Hoppas bara AT:n inte är illa
Bör nämnas att jag är rätt liten också, 170cm och 50kg, slår det extra hårdare då?
2mg/kg i vikt brukar vara måttstocken, jag tror 190mg blir perfa. Se till att ha kul med drogen bara. Gör allt du känner att du vill göra under ruset. Go with the flow liksom. Du kommer må gött som fan :-)
Minns min första tripp på e. Blå dom perignon var det om jag inte minns fel. Jag vart kär direkt. Var dagligrökare på den tiden. Men gräs kändes under ruset som skräp i jämförelse med mollyruset. Kunde bara känna kärlek och tacksamhet till allt och alla.
Numera röker jag inte cb längre men tar Mdma med lagom mellanrum. Försöker vänta iaf 2 månader mellan mina trippar. Har fört mig och min flickvän så mycket närmare varandra då vi pratar och reder ut allt som vi inte kan eller förstår att vi har problem med i vardagens dagliga slentrian. Men när vi tar Mdma tillsammans så kommer det naturligt
Oroa dig inte för at. Se bara till att ha tid till vila dagen efter. Ligg och halvsov till film och käka god mat samt reflektera över dina tankar från kvällen innan.
Have fun och återkom med hur det var :-)