Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-09-01, 22:24
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MojoRisinMR
Om den innehåller 190mg mdma bör du få ett magiskt rus ✌️
Hoppas bara AT:n inte är illa

Bör nämnas att jag är rätt liten också, 170cm och 50kg, slår det extra hårdare då?
Citera
2017-09-01, 23:25
Medlem
KuKoHumoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Hoppas bara AT:n inte är illa

Bör nämnas att jag är rätt liten också, 170cm och 50kg, slår det extra hårdare då?

2mg/kg i vikt brukar vara måttstocken, jag tror 190mg blir perfa. Se till att ha kul med drogen bara. Gör allt du känner att du vill göra under ruset. Go with the flow liksom. Du kommer må gött som fan :-)

Minns min första tripp på e. Blå dom perignon var det om jag inte minns fel. Jag vart kär direkt. Var dagligrökare på den tiden. Men gräs kändes under ruset som skräp i jämförelse med mollyruset. Kunde bara känna kärlek och tacksamhet till allt och alla.

Numera röker jag inte cb längre men tar Mdma med lagom mellanrum. Försöker vänta iaf 2 månader mellan mina trippar. Har fört mig och min flickvän så mycket närmare varandra då vi pratar och reder ut allt som vi inte kan eller förstår att vi har problem med i vardagens dagliga slentrian. Men när vi tar Mdma tillsammans så kommer det naturligt

Oroa dig inte för at. Se bara till att ha tid till vila dagen efter. Ligg och halvsov till film och käka god mat samt reflektera över dina tankar från kvällen innan.

Have fun och återkom med hur det var :-)
Citera
2017-09-03, 00:54
Medlem
Jag tog iaf först 100mg MDMA, på fyllan, nån timme senare 100mg till. Två timmar senare tog jag 130 mg rektalt, hände inte så mycket, så det var onödigt. Mår rätt bra ida, käkade dock 2 gram phenibut innan sänggående och 300mg lyrica dagen efter. Tog 250mg 5-htp idag, vet inte om det är bra eller ej.
Citera
2017-09-03, 19:32
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag tog iaf först 100mg MDMA, på fyllan, nån timme senare 100mg till. Två timmar senare tog jag 130 mg rektalt, hände inte så mycket, så det var onödigt. Mår rätt bra ida, käkade dock 2 gram phenibut innan sänggående och 300mg lyrica dagen efter. Tog 250mg 5-htp idag, vet inte om det är bra eller ej.

Om du inte når ett behagligt rus efter en helkväll så har din tolerans för MDMA ökat betydligt och du riskerar att skada dina hjärnreceptorer. Jag har förstått att man ska ta det lugnt och vänta åtminstone 2-3 veckor innan man ger sig på att trippa på nytt.

Det måste vara direkt skadligt att hålla på att blanda flera olika preparat med varandra i syfte att komma tillbaka till den minnesvärda känslan.
Citera
2017-09-04, 10:40
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuKoHumoR
2mg/kg i vikt brukar vara måttstocken, jag tror 190mg blir perfa. Se till att ha kul med drogen bara. Gör allt du känner att du vill göra under ruset. Go with the flow liksom. Du kommer må gött som fan :-)

Minns min första tripp på e. Blå dom perignon var det om jag inte minns fel. Jag vart kär direkt. Var dagligrökare på den tiden. Men gräs kändes under ruset som skräp i jämförelse med mollyruset. Kunde bara känna kärlek och tacksamhet till allt och alla.

Numera röker jag inte cb längre men tar Mdma med lagom mellanrum. Försöker vänta iaf 2 månader mellan mina trippar. Har fört mig och min flickvän så mycket närmare varandra då vi pratar och reder ut allt som vi inte kan eller förstår att vi har problem med i vardagens dagliga slentrian. Men när vi tar Mdma tillsammans så kommer det naturligt

Oroa dig inte för at. Se bara till att ha tid till vila dagen efter. Ligg och halvsov till film och käka god mat samt reflektera över dina tankar från kvällen innan.

Have fun och återkom med hur det var :-)
Gick bra, kände dock mest av tjack i knappen. Kände typ bara MD:t under peaken. Men det var kul ändå.

Vaknade dock upp dagen efter med svullna läppar, munsår och ont i halsen, förutom det ingen nämnvärd AT.
Citera
2017-09-05, 00:39
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Gick bra, kände dock mest av tjack i knappen. Kände typ bara MD:t under peaken. Men det var kul ändå.

Vaknade dock upp dagen efter med svullna läppar, munsår och ont i halsen, förutom det ingen nämnvärd AT.
Bra jobbat att känna av tjack när det inte ens är tjack i lila barcelona.
Citera
2017-09-05, 09:08
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Bra jobbat att känna av tjack när det inte ens är tjack i lila barcelona.
Tack! Du har inte tänkt på att det brukar cirkulera kopior efter ett tag?
Citera
2017-09-05, 14:52
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Tack! Du har inte tänkt på att det brukar cirkulera kopior efter ett tag?
Tror fortfarande inte det är tjack i den. Men whatever you say man.
Citera
2017-09-05, 15:12
Medlem
Håller med Mantiss här. Har tagit Barcelona flera gånger. Senaste gången var någon vecka sen
Citera
2017-09-05, 15:19
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyyRick
Håller med Mantiss här. Har tagit Barcelona flera gånger. Senaste gången var någon vecka sen
Går ju även att se här: https://www.ecstasydata.org/results.php?start=0&search_field=all&s=barcelona

Men han kanske har köpt Mehmets hemmapressade Barcelona.
Citera
2017-09-06, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Om du inte når ett behagligt rus efter en helkväll så har din tolerans för MDMA ökat betydligt och du riskerar att skada dina hjärnreceptorer. Jag har förstått att man ska ta det lugnt och vänta åtminstone 2-3 veckor innan man ger sig på att trippa på nytt.

Det måste vara direkt skadligt att hålla på att blanda flera olika preparat med varandra i syfte att komma tillbaka till den minnesvärda känslan.
Oj jag tror man ska vänta betydligt längre än 2-3 veckor emellan, snarare 3 månader. Tror också detta är mycket mer viktigt än huvida man blandar med något eller inte, självklart beroende på vilken substans det handlar om. Gaba-droger tror jag är rätt safe att ta i samband.

Hur menar du "skada dina hjärnreceptorer"? Opioidreceptorer tex ökar i antal om man tillför opiater ofta, men jag har aldrig hört att dom kan ta skada, eller det kanske dom kan?
Citera
2017-09-06, 15:48
Medlem
KuKoHumoRs avatar
Tjaba!

Droppade 220+150 mg mdmakristaller igårkväll. Fick en ridtur på ca 4 timmar av detta. Ruset avtog vid ca 00.30. Lite klent tycker jag om jag jämför med vissa E jag tagit genom åren.

Min fråga är om jag kan ta sub idag och om det kommer ge samma effekt som vanligt? Behöver jag mer sub? Är det alternativt farligt?

För övrigt har jag sovit ut ordentligt och mår oförskämt bra idag förutom att jag är lite trött.
Senast redigerad av KuKoHumoR 2017-09-06 kl. 15:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in