Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-25, 15:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Du har nog rätt i vad du skriver. Jag gör så att jag väntar minst 4 timmar då. Blir ju mer på den säkra sidan då. Försiktighet är bra. Har alltid varit försiktig, därför har jag aldrig överdoserat någonting eller någonsin behövt besöka sjukhus pga droganvändning. Hållt på i 8-9 år nu.

Tack för ditt svar.

No problemo Ha en trevlig kväll
Citera
2018-01-26, 11:05
Medlem
HentaiMannens avatar
Alright! Fick mina gröna Heineken idag som jag hoppades. Tänkte jag tar sista dosen fentanyl nu vid 12:00 och glufsar i mig Heineken vid 17-18:00.

Frågan är vilken dos som blir bäst för mig. Är som sagt första gången på MDMA men säkert den 50:e gången på empatogener då jag var helt galen i 6-APB, 5-APB, 5-MAPB och 5-IT back in the day. Jag är dessutom ett fetto (140kg).

En Heineken innehåller då alltså ungefär 220mg.
Min tanke är först en halv (110mg) och sedan hälften av den andra halvan vilket då blir 165mg totalt. Tycker det låter som en perfekt dos för mig. Vad tycker Flashback?
Citera
2018-01-26, 14:08
Medlem
Citat:
Alright! Fick mina gröna Heineken idag som jag hoppades. Tänkte jag tar sista dosen fentanyl nu vid 12:00 och glufsar i mig Heineken vid 17-18:00.

Frågan är vilken dos som blir bäst för mig. Är som sagt första gången på MDMA men säkert den 50:e gången på empatogener då jag var helt galen i 6-APB, 5-APB, 5-MAPB och 5-IT back in the day. Jag är dessutom ett fetto (140kg).

En Heineken innehåller då alltså ungefär 220mg.
Min tanke är först en halv (110mg) och sedan hälften av den andra halvan vilket då blir 165mg totalt. Tycker det låter som en perfekt dos för mig. Vad tycker Flashback?

ta hela direkt för att få en upplevelse du sent kommer glömma
Citera
2018-01-26, 14:15
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lismon2
ta hela direkt för att få en upplevelse du sent kommer glömma

Haha, ska erkännas att det är väldigt lockande att göra så.. Men kan inte det vara för mycket när man är ovan? Sist jag tog empatogen var 2014 liksom. Iofs diggade jag ju att ta stora doser då med.. Hmm okej, jag ska tänka på att ta hela hehe
Citera
2018-01-26, 14:19
Medlem
Citat:
Haha, ska erkännas att det är väldigt lockande att göra så.. Men kan inte det vara för mycket när man är ovan? Sist jag tog empatogen var 2014 liksom. Iofs diggade jag ju att ta stora doser då med.. Hmm okej, jag ska tänka på att ta hela hehe

nej det är lungt, första gången jag provade E så tog jag en lila nespresso (240mg) och vägde då bara 65kg och de var nog den sjukaste och bästa upplevelsen jag varit med om så om jag var du skulle ja bara svälja hela.
Citera
2018-01-26, 14:23
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
nej det är lungt, första gången jag provade E så tog jag en lila nespresso (240mg) och vägde då bara 65kg och de var nog den sjukaste och bästa upplevelsen jag varit med om så om jag var du skulle ja bara svälja hela.

Låter som mig när jag testa 6-APB för första gången. Sjukare eufori har jag aldrig lyckats nå sedan dess. Jag har varit i närheten men aldrig riktigt nått tillbaka. Hmm... Kanske kan mina gröna Heineken ta mig tillbaka dit... Det vore ju alldeles fantastiskt.

Lutar nog fan åt att jag tar hela tabben då
Citera
2018-01-26, 14:26
Medlem
Citat:
Låter som mig när jag testa 6-APB för första gången. Sjukare eufori har jag aldrig lyckats nå sedan dess. Jag har varit i närheten men aldrig riktigt nått tillbaka. Hmm... Kanske kan mina gröna Heineken ta mig tillbaka dit... Det vore ju alldeles fantastiskt.

Lutar nog fan åt att jag tar hela tabben då

ja det gör du rätt i (y)
Citera
2018-01-26, 14:30
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
ja det gör du rätt i (y)

Kommer ta det vid 19 ikväll så jag hinner få ut fentanylen från systemet då att mixa Molly med det inte verkar vara det smartaste man kan göra här i världen.

Fan vad jag längtar. Som ett barn som väntar på en rödklädd gammal snuskgubbe med säck.
Citera
2018-01-26, 14:34
Medlem
Citat:
Kommer ta det vid 19 ikväll så jag hinner få ut fentanylen från systemet då att mixa Molly med det inte verkar vara det smartaste man kan göra här i världen.

Fan vad jag längtar. Som ett barn som väntar på en rödklädd gammal snuskgubbe med säck.

kan tänka mig hehe, lovar dig att detta blir en upplevlese du sent glömmer
Citera
2018-01-26, 19:56
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
kan tänka mig hehe, lovar dig att detta blir en upplevlese du sent glömmer

Måste skjuta upp debuten tills imorgon. Fats jag väntat många timmar är mina pupiller fortfarande mini från fentanylen. Så jag kör imorgon eftermiddag istället!

Better safe than sorry!
Citera
2018-01-28, 03:20
Medlem
HentaiMannens avatar
Hahaha men vafaaaan. Jag somnade i 4 timmar strax efter jag tog min E, sen vaknade jag innan peaken (som var as-skön i övrigt), där jag tog en halva till för jag var osäker om det funkade. Sen fick jag känna på peaken ungefär 30 min tills jag somnade IGEN i 3 timmar och sov då bort peaken.

VEM FAN SOVER UNDER E? Är det vanligt eller?
Citera
2018-01-28, 15:33
Medlem
Min vän sneade på mdma

Detta är mitt första inlägg här så jag hoppas att jag gör rätt. Har letat runt i dagar men inte hittat svar på mina frågor och ni verkar veta bäst här

Förra helgen tog jag och två vänner mdma men min fråga gäller den ena, vi kan kalla henne S och hon har aldrig tagit mdma innan. Jag har tagit det ett par gånger men har aldrig hört att någon reagerat så som min vän gjorde.
Hela natten var hon paranoid och sa att det var någon som var efter henne och "dom kommer, dom kommer.." och vred sig i sängen av oro samt hade skakningar i hela kroppen. Hon hade hallucinationer om att en man hade kommit in i lägenheten och lagt sig i sängen med oss och att någon hade stått med en kniv bredvid mig. Många timmar senare spydde hon blod och när hon skulle sova så drömde hon mardrömmar gång på gång, det var som om hon hade fastnat i drömmen och hon var helt genomblött av svett.

Ingen av oss andra reagerade såhär, då hade jag tagit 0,4 g och hon hade tagit lite mindre. Vad kan detta bero på?

Vi är båda två unga kvinnor, 160 cm och väger mellan 50-55 kg.
Senast redigerad av Oliviaaaa 2018-01-28 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in