Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-04-25, 09:08
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Finns det något man kan göra för att dölja sin uppenbara påverkan av MDMA?

Man ser ju ut som ett jävla knarkmonster med själsslukande tefatspupiller och duracellkäkar när man springer omkring på dansgolvet

Vill dock minnas att Ecstasytabletter fick en att se totalt livsfarlig ut. På kristalliserad MDMA blev pupillerna enbart stora och spända käkar.

Hur kan jag enklast dölja påverkan? Pupillerna är jag väl medveten om att man inte kan vidta åtgärd med, men ansiktsförvrängningen då? Räcker 400-500mg magnesium vid intag för att motverka käkspänningar?
Det är möjligt att magnesium motverkar de värsta käkspänningarna. Nu är detta verkligen ingen rekommendation, men en låg dos av valfri opiat brukar få pupillerna att se normala ut. Men att blanda in opiater känns överdrivet för detta. Personligen har jag aldrig upplevt käkspänningar på MDMA, men tagit någon tablett förr som uppenbarligen även innehöll amfetamin eller liknande. Pupiller som tefat och ständiga käkspänningar. Yxmördarblicken är svår att undvika då haha.

Hos optikern har man ju fått någon vätska i ögat som gjort pupillerna mycket större. Finns det något liknande fast som krymper dem?
Citera
2019-04-25, 16:14
Medlem
SvampDamp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Det är möjligt att magnesium motverkar de värsta käkspänningarna. Nu är detta verkligen ingen rekommendation, men en låg dos av valfri opiat brukar få pupillerna att se normala ut. Men att blanda in opiater känns överdrivet för detta. Personligen har jag aldrig upplevt käkspänningar på MDMA, men tagit någon tablett förr som uppenbarligen även innehöll amfetamin eller liknande. Pupiller som tefat och ständiga käkspänningar. Yxmördarblicken är svår att undvika då haha.

Hos optikern har man ju fått någon vätska i ögat som gjort pupillerna mycket större. Finns det något liknande fast som krymper dem?
Jag tror i praktiken att det är komplicerat (om inte omöjligt) att minska pupiller som vidgats av ett ganska så starkt centralstimulerande narkotikapreparat.
Citera
2019-04-28, 21:22
Medlem
funktioners avatar
Hur lång tid bör man vänta innan man tar md nästa gång? Körde en grön heineken i torsdags och hade en underbar kväll, såklart. Jag är absolut inte stressad över att köra igen utan är nyfiken på hur pass många veckor/månader man ska avvakta innan man kan köra och få den där riktigt goa känslan igen?
Citera
2019-04-28, 23:20
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Hur lång tid bör man vänta innan man tar md nästa gång? Körde en grön heineken i torsdags och hade en underbar kväll, såklart. Jag är absolut inte stressad över att köra igen utan är nyfiken på hur pass många veckor/månader man ska avvakta innan man kan köra och få den där riktigt goa känslan igen?
Tre månader är en bra tumregel.

Roligt att du fick en så bra upplevelse!
Citera
2019-04-30, 22:50
Medlem
SvampDamp.s avatar
Droppade 400mg kristall kl 15/16. Rökte några holkar. Droppade 300mg kristall kl 17/18 och rökte därefter några holkar. Det magiska ruset har definitivt försvunnit och går således heller inte att uppnå.

Tycker däremot inte ruset överlag är dåligt bara för det, utan det känns bara mer såsom en bråkdel av vad det brukade vara.
Citera
2019-05-01, 01:20
Medlem
Större risk för överdos vid 90% rent MDMA än 84%? och finns det ens 90% rent MDMA?

Så jag läser att det finns de som påstår att de har 90% rent MDMA, men det vanligaste jag har kommit i kontakt med är 84% rent MDMA. Finns det verkligen 90% rent MDMA eller är 84% det högsta och renaste som finns?.

Jag läste att några i England nyligen överdoserade på vad polisen beskrev som väldigt potent MDMA, kan detta ha varit 90% MDMA?, de skrev nämligen inte hur potent det var, men de nämnde att det hete Champagne. Jag har hört om två olika Champagne MDMA, en som sägs vara 84% och en som sägs vara 90%, kan det vara den som är 90% som polisen varnade för?.

Denna rapporten av polisen gjorde mig lite orolig för Champagne MDMA, men samtidigt så brukar folk som överdoserar MDMA ta väldigt höga doser till att börja med, 300 mg eller 500 mg har man hört om, så då är det inte så konstigt att man kan få kraftiga sidoeffekter.

Om man håller sig till normala doser vid 100 mg, är där ingen chans att man överdoserar 90% rent MDMA då, om det nu finns 90% rent MDMA på riktigt?. Någon som har erfarenhet av MDMA som heter Champagne eller MDMA som påstås vara 90% rent?.
Citera
2019-05-01, 01:28
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Vilket jävla spammande med "90% rent MDMA"(!!!)!

Vad fan tror du de där 6 procenten skulle göra en sådan enorm skillnad för? Ta du dina 100mg och var nöjd, själv hade jag tagit mer.

PS. Lita inte på vad försäljare skriver eller säger, de skriver eller säger saker för att du ska köpa deras produkt.
Citera
2019-05-01, 01:30
Medlem
cirkusregeringuss avatar
300-500 mg överdoserar man? Nja, om det är helt rent kanske, men en gubbe ligger ju vanligtvis runt 150-200 mg, om inte ännu mer, och dessa sväljer ju folk som om de vore M&Ms. Men om Champagne MDMA verkar scetchy så använd det inte, precis samma sak som det var med Superman batchen, visade ju sig innehålla PDMA, folk dog.
Citera
2019-05-01, 01:49
Medlem
elastikmandens avatar
Om vi äns önskar, att en liten % av den curlade ungdjäveln finns kvar, så hoppas jag att hen skiter i allt vad droger heter. Sluta nu för helvete, att klaga på alla andra! Svenska barn och ungdomar vill bara vara höga konstant, skita i allt, och skylla allt på andra? Lycka till med ditt jävla mdma. Kom inte här och klaga om ett år, när du inte kan kravla dig till skolan. Jävla fjun! Sluta för fan att droga ner er! 😲🙉
Citera
2019-05-01, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
300-500 mg överdoserar man? Nja, om det är helt rent kanske, men en gubbe ligger ju vanligtvis runt 150-200 mg, om inte ännu mer, och dessa sväljer ju folk som om de vore M&Ms. Men om Champagne MDMA verkar scetchy så använd det inte, precis samma sak som det var med Superman batchen, visade ju sig innehålla PDMA, folk dog.
Vafan snackar du om.
Gubbe betyder gram.
Citera
2019-05-01, 09:41
Medlem
SalvadorDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus

Den Superman batchen du snackar om innehöll PMMA, inte PDMA.

Citat:
Ursprungligen postat av IronSpartan
Vafan snackar du om.
Gubbe betyder gram.

Ja, exakt.
Citera
2019-05-01, 09:42
Medlem
Nochillss avatar
Jag har tagit 90% MDMA och det kändes som om hjärtat ville bulta ut ur bröstkorgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in