Citat:
Ursprungligen postat av
SvampDamp.
Finns det något man kan göra för att dölja sin uppenbara påverkan av MDMA?
Man ser ju ut som ett jävla knarkmonster med själsslukande tefatspupiller och duracellkäkar när man springer omkring på dansgolvet
Vill dock minnas att Ecstasytabletter fick en att se totalt livsfarlig ut. På kristalliserad MDMA blev pupillerna enbart stora och spända käkar.
Hur kan jag enklast dölja påverkan? Pupillerna är jag väl medveten om att man inte kan vidta åtgärd med, men ansiktsförvrängningen då? Räcker 400-500mg magnesium vid intag för att motverka käkspänningar?
Det är möjligt att magnesium motverkar de värsta käkspänningarna. Nu är detta verkligen ingen rekommendation, men en låg dos av valfri opiat brukar få pupillerna att se normala ut. Men att blanda in opiater känns överdrivet för detta. Personligen har jag aldrig upplevt käkspänningar på MDMA, men tagit någon tablett förr som uppenbarligen även innehöll amfetamin eller liknande. Pupiller som tefat och ständiga käkspänningar. Yxmördarblicken är svår att undvika då haha.
Hos optikern har man ju fått någon vätska i ögat som gjort pupillerna mycket större. Finns det något liknande fast som krymper dem?