Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Tjenare
Har testat MDMA 2 ggr och ska genom en kompis få tag i lite E. Min fråga lyder: är det någon galen skillnad? Vad jag har läst ska de fina effekterna från E komma ifrån MDMA;t liksom. Jag har ingen aning vilken batch eller vad det är för coolt namn på tabletterna jag kommer lägga vantarna på har men litar på killen som fixar dem i alla fall.
Ecstacy ska innehålla MDMA och endast MDMA i formen av ett fint litet piller, men tyvärr så substituerar skaparna av dessa piller ibland MDMA mot någon annan billigare drog. Därför är det bra att kolla upp sina piller i förhand på t.ex.
www.pillreports.com eller i denna tråd:
https://www.flashback.org/t285254p398 så att man inte blir blåst.
Citat:
Ursprungligen postat av oloa
Tänkte ta E imorgon på nyår med lite bira, jag har bara tagit E en gång innan och då var jag nykter och tog 1 och en halv på en natt. Ungefär hur mycket är lagom och dricka när man blandar med E. Hade tänkt och ta pillret på förfesten så man inte är helfucked när man kommer till festen.
Om du kommer ihåg att dricka vatten under rusets gång så kan du väl dricka dig lite salongsberusad före, men allra helst så borde du inte dricka något alls. Alkohol är precis som MDMA vätskedrivande och därför ökar risken att bli uttorkad, sen så finns ju risken att du spyr på MDMA:t och om du redan då druckit alkohol så hjälper det ju inte situationen i fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Våghelvetet håller på..
Vägde en etta MDMA - vågen visade på 1.00 gram
Jag vägde upp 0.12 g mdma på vågen och la 0.12 g i en kapsel.
Vägde upp resten av grammet igen för att se om det stämde - vågen visar på 0.82 gram.
Vad ska man lita på? Jag har varit väldigt försiktig och jag kan definitivt inte tänka mig att det skulle vara 0.06 svinn. Aldrig. Så antingen har jag ca 180 mg i kapsel eller 120 mg. Jävligt stor skillnad för mig. Vill inte ha för lite men inte för mycket.. Ge mig råd!
Väg kapseln med MDMA och sen väger du en tom kapsel och räknar ut mellanskillnaden, alternativt så häller du bara ut MDMA:t ur kapseln och väger det?