Citat:
Ursprungligen postat av
Motherofgod
Hej! Jag provade MDMA igår och jag upplevde inte alls det som de flesta beskriver om substansen.
Jag vägde upp 110mg (med milligramvåg) kristaller, krossade dem och drack dem med vatten. Jag var hemma ensam och inte påverkad av alkohol på något sätt.
Det jag upplevde var inte så trevligt över huvud taget. Jag blev yr, hade svårt att orientera mig, svårt att tänka, mådde illa och skiftade mellan att vara varm och att frysa. Upplevde inget av det som anses vara positiva effekter. Är det någon som har någon förklaring eller teori om varför det kan ha blivit såhär? Tog jag för mycket, för lite, är det bara såhär jag reagerar på drogen, eller kanske något annat?
Mvh
MDMA är skumt. Första gången jag testade tog jag va 400mg under en natt. Detta var med riktigt bra piller som vi dessutom testade för att vara säkra. Kände inte så mycket mer än käkspänningar, svettningar, stora pupiller och fjäderlätt kropp. Lite mdma-empati med. Tänkte väl att det inte var mer än så. Polarna fick dock riktigt bra effekt.
Andra gången var med betydligt sämre piller. Tog en halva, kände inget, tog en halv till en timma senare och BAM! Illamående, yrsel, sjuka svettningar och en kroppstemp på 90 grader. (överdosering gissar jag?) Detta gick dock över till ren eufori efter ett tag, aldrig mått bättre än då.
Tog alltså tre piller under en natt utan att känna så mycket, medan jag lyckades överdosera på ETT piller nästa gång. Känns som MDMA slår olika varje gång man tar det, ibland slår det knappt och ibland slår det på för hårt redan efter en tablett. Känns även som det är allt eller inget när det kommer till mdma. Antingen slår det inte på alls eller så slår det på hårt, det går inte att ta en liten mängd och få ett "svagt" rus.
Antar att du tog för lite än vad som krävdes just den dagen för att "bryta igenom"?