Citat:
Du sköter ditt intag exemplariskt JoeBiden 
Det är när man kommer över 200mg sträcket och fyller på så det blir 500mg+ på en kväll som man blir risig efteråt. Speciellt om man råkar köra oftare än en gång i månaden ett år eller så, definitivt om man kör flera dagar på rad.

Det är när man kommer över 200mg sträcket och fyller på så det blir 500mg+ på en kväll som man blir risig efteråt. Speciellt om man råkar köra oftare än en gång i månaden ett år eller så, definitivt om man kör flera dagar på rad.
Citat:
Håller inte alls med Forumkontot ovan, jag är som du och har fått tråkig dagen-efterkänsla några ytterst fåtal gånger, annars klarat mig undan det, och jag har tagit både mycket och ofta.
För egen del verkar det ha att göra med smärtlindring á la gräs. Det fungerar ypperligt. Och tomhetskänslan du beskriver är just vad det är. Ibland är det totalslut på serotonin och då kan man vara ovanligt låg och känslig, men annars är det inte värre än en jobbig bakfylla.
Diss på 50 mg lågdos. Finns de som har positiva erfarenheter av mikrodosering men jag är inte en av dem.
För egen del verkar det ha att göra med smärtlindring á la gräs. Det fungerar ypperligt. Och tomhetskänslan du beskriver är just vad det är. Ibland är det totalslut på serotonin och då kan man vara ovanligt låg och känslig, men annars är det inte värre än en jobbig bakfylla.
Diss på 50 mg lågdos. Finns de som har positiva erfarenheter av mikrodosering men jag är inte en av dem.
Tack för snabba svar! Jo, jag håller mig på 4-5 gånger per år. Inte svårt att hitta lämpliga tillfällen och avstå från olämpliga.
Nyår, valborg, festival under sommaren och eventuellt något emellan nyår slutet på sommaren. Man vet vilka tillfällen som är värda och kör då tillsammans med ett par polare
En bra gubbe som är rekad sen innan, utan påfyllning. Bra humör innan, kropp i kontakt med knopp så att säga
Lär skippa lågdosen, har sökt runt lite och verkar ge väldigt lite med tanke på hur mycket det tar (ett förbrukat tillfälle så att säga).
Kör på vanlig meditation istället, som jag tycker kan återge ett MDMA-liknande rus vid lyckade sessioner, men det är en annan femma.