Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-12, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Längd och vikt?

110mg känns som en rätt liten mängd enligt mig.

Någon medecin?

Jag är 184 cm lång och väger ungefär 86 kg.

Går inte på någon medicin. Hade tagit tjack ett par dagar innan, men det är allt.
Citera
2015-12-12, 22:32
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Hej! Jag provade MDMA igår och jag upplevde inte alls det som de flesta beskriver om substansen.
Jag vägde upp 110mg (med milligramvåg) kristaller, krossade dem och drack dem med vatten. Jag var hemma ensam och inte påverkad av alkohol på något sätt.

Det jag upplevde var inte så trevligt över huvud taget. Jag blev yr, hade svårt att orientera mig, svårt att tänka, mådde illa och skiftade mellan att vara varm och att frysa. Upplevde inget av det som anses vara positiva effekter. Är det någon som har någon förklaring eller teori om varför det kan ha blivit såhär? Tog jag för mycket, för lite, är det bara såhär jag reagerar på drogen, eller kanske något annat?

Mvh
Jag tror mycket MDMA idag är skit. Köper man några kristaller idag kan man inte förvänta sig att det ska vara 100% rent MDMA. Kunde haft dålig kvalité eller vart någon RC.
Citera
2015-12-12, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Jag tror mycket MDMA idag är skit. Köper man några kristaller idag kan man inte förvänta sig att det ska vara 100% rent MDMA. Kunde haft dålig kvalité eller vart någon RC.
Jag har kontrollerat kristallerna med en markör så det är definitivt antingen MDMA eller MDA, men eftersom jag köpte MDMA så är det mer troligt att det är det. Renheten är dock svår att sia om, men utifrån vad jag läst mig till så verkar det vara som sig bör.
Citera
2015-12-13, 00:26
Medlem
Citat:
Hej! Jag provade MDMA igår och jag upplevde inte alls det som de flesta beskriver om substansen.
Jag vägde upp 110mg (med milligramvåg) kristaller, krossade dem och drack dem med vatten. Jag var hemma ensam och inte påverkad av alkohol på något sätt.

Det jag upplevde var inte så trevligt över huvud taget. Jag blev yr, hade svårt att orientera mig, svårt att tänka, mådde illa och skiftade mellan att vara varm och att frysa. Upplevde inget av det som anses vara positiva effekter. Är det någon som har någon förklaring eller teori om varför det kan ha blivit såhär? Tog jag för mycket, för lite, är det bara såhär jag reagerar på drogen, eller kanske något annat?

Mvh
Värme och illamående och svettningar är vanliga effekter av MDMA:t. Vanligtvis brukar man må så bra att man knappt märker bieffekterna när ruset väl har satt igång, och de går också över. Du kanske inte tog hög nog dos för att "bryta igenom" (men fick fortfarande andra effekter), kan vara dålig kvalité på dina kristaller eller för liten mängd. Alla människor reagerar heller inte likadant på drogen, har hört andra säga att de inte kan känna de positiva effekterna.
Citera
2015-12-13, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maneetti
Värme och illamående och svettningar är vanliga effekter av MDMA:t. Vanligtvis brukar man må så bra att man knappt märker bieffekterna när ruset väl har satt igång, och de går också över. Du kanske inte tog hög nog dos för att "bryta igenom" (men fick fortfarande andra effekter), kan vara dålig kvalité på dina kristaller eller för liten mängd. Alla människor reagerar heller inte likadant på drogen, har hört andra säga att de inte kan känna de positiva effekterna.

Intressant. Ja, det kan vara så att jag tog för lite. Hur mycket är en rimlig mängd att ta istället? 200mg? Jag har hört 2mg per kg kroppsvikt i någon tråd ska vara optimalt.
Citera
2015-12-13, 01:03
Medlem
rebekks avatar
Var väldigt länge sen jag hade o göra med E, men häromdagen blev dagen blev det spontant 150mg(enligt säljaren.

Efter 30 böejade jag stiga kände jag. Efter 45 var det riktigt på tårna och vid 1 timmas sträcket verkade jag som att jag slog i taket och istället började dala nerför igen ganska snabbt. Inge "platå" peak på så sätt som jag kom ihåg det, utan ganska tydlig upp-topp-ner. Efter 2 timmar hade jag vara efterdyningar..

Vad kan detta bero på? Lägre dos än vad som utlovats enligt säljaren? Eller är det bara jag som förvrängt hela bilden om E..
Citera
2015-12-13, 11:16
Medlem
Citat:
Jag var hemma ensam
Du har redan svarat på din egna fråga
Citera
2015-12-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freedomseekers
Du har redan svarat på din egna fråga

Hehe, joo men jag blev inte sugen på att träffa någon. Jag ringde över en polare för att det inte kändes bra, men jag skulle aldrig fått för mig att festa med den känslan.
Citera
2015-12-13, 15:07
Medlem
Citat:

Mvh

MDMA är skumt. Första gången jag testade tog jag va 400mg under en natt. Detta var med riktigt bra piller som vi dessutom testade för att vara säkra. Kände inte så mycket mer än käkspänningar, svettningar, stora pupiller och fjäderlätt kropp. Lite mdma-empati med. Tänkte väl att det inte var mer än så. Polarna fick dock riktigt bra effekt.

Andra gången var med betydligt sämre piller. Tog en halva, kände inget, tog en halv till en timma senare och BAM! Illamående, yrsel, sjuka svettningar och en kroppstemp på 90 grader. (överdosering gissar jag?) Detta gick dock över till ren eufori efter ett tag, aldrig mått bättre än då.

Tog alltså tre piller under en natt utan att känna så mycket, medan jag lyckades överdosera på ETT piller nästa gång. Känns som MDMA slår olika varje gång man tar det, ibland slår det knappt och ibland slår det på för hårt redan efter en tablett. Känns även som det är allt eller inget när det kommer till mdma. Antingen slår det inte på alls eller så slår det på hårt, det går inte att ta en liten mängd och få ett "svagt" rus.

Antar att du tog för lite än vad som krävdes just den dagen för att "bryta igenom"?
Citera
2015-12-13, 19:49
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Jag är 184 cm lång och väger ungefär 86 kg.

Går inte på någon medicin. Hade tagit tjack ett par dagar innan, men det är allt.
Kanske tjacket du tog nyligen tömde ut för mycket ur depåerna av signalsubstanser, vilket i sin tur alltså gjorde att ruset uteblev?
Det finns säkerligen mycket olika kvalitet på substansen men det är säkerligen även så att det egna känslo- och hälsotillståndet spelar minst lika stor roll, en fin setting är inte att underskatta.
Citera
2015-12-14, 19:49
Medlem
DonaldDarkos avatar
Någon som vet vad dessa är för några? Är det bra tryck i dem?

http://postimg.org/image/nstu8xisj/

Tack på förhand!
Citera
2015-12-14, 19:50
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Någon som vet vad dessa är för några? Är det bra tryck i dem?

http://postimg.org/image/nstu8xisj/

Tack på förhand!

Ser ut som "transformers" och finns vad jag vet tillgängliga på ett av darknets stora, svenska place.
Någon info har jag dock tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in