Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-25, 12:53
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Tack för ditt svar. Är väldigt sugen på att testa E och jag har en kran för det, men har ingen som helst koll på E öht om vad som är bra och mindre bra. Vita Versace tror jag bla det var, hur är dom?

Testade 3 Gröna Recycles igår och det var allt drag i dom.
Svalde först två och drog en i snoken några timmar senare, kan varmt rekommendera dessa knappar.
Är man ovan vid centralstimulanta så borde man börja med en knapp, det kan mycket väl räcka!
Citera
2010-09-25, 16:17
Medlem
Fick tag i ett par vita, små puckar med en liten triangel på ena sidan. Någon som prövat dessa och vet ifall dom är bra?
Citera
2010-09-25, 16:43
Medlem
wsbs avatar
Låg säga att ni blev erbjudna dessa gröna recycles...

Vad är ni beredda att betala?
Citera
2010-09-25, 16:49
Bannlyst
Har kört gröna recycles i 3 dagar i rad nu.. Är det någon större fara? Intog ca 2-3 knappar varje kväll.
Citera
2010-09-25, 16:58
Medlem
FFFFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Har kört gröna recycles i 3 dagar i rad nu.. Är det någon större fara? Intog ca 2-3 knappar varje kväll.

Du dör inte men det är ju knappast bra. Du lär väl märka att det inte var lika kul sista som första gången? Ditt serotonin bör ta slut snart och då kan det bli lite deppigt och trist :/
Citera
2010-09-25, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FFFFF
Du dör inte men det är ju knappast bra. Du lär väl märka att det inte var lika kul sista som första gången? Ditt serotonin bör ta slut snart och då kan det bli lite deppigt och trist :/

är inte deppig. inte alls faktiskt.

Dock så kör jag ju tramadol nu också.. Är de lugnt att köra tram efter 3 dagar i rad bruk av E?
Citera
2010-09-26, 01:58
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
är inte deppig. inte alls faktiskt.

Dock så kör jag ju tramadol nu också.. Är de lugnt att köra tram efter 3 dagar i rad bruk av E?
Ingen höjdarkombo, kan öka risken för serotoninsyndrom och krampanfall så som jag har förstått det. Googla på det! Många rapporterar att det inte har varit några problem att kombinera, men rent faktamässigt är det ganska dumt.

Var försiktig!

Någon därtill?
Citera
2010-09-26, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Ingen höjdarkombo, kan öka risken för serotoninsyndrom och krampanfall så som jag har förstått det. Googla på det! Många rapporterar att det inte har varit några problem att kombinera, men rent faktamässigt är det ganska dumt.

Var försiktig!

Någon därtill?

Jag kombinerar det inte.. Jag har käkat E i 3 dagar i rad, sedan käkar jag tram 3 dagar i rad.. Undra om det är farligt.. Jag blandar ju inte de.
Citera
2010-09-28, 12:45
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb

Med tanke på hur E-marknaden ser ut idag i Sverige så betalar jag utan att tveka 150 kr för dessa.
Citera
2010-09-29, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb

Skulle lätt betala 150 styck. Särskilt då det verkar totaltorrt på E i det län jag befinner mig i. (SydöstSverige)
Citera
2010-10-01, 03:49
Medlem
Drainbamages avatar
awesome.
Citera
2010-10-01, 11:17
Medlem
Illuzionzs avatar
Om man tar 2 på en gång ger det ens nånting att ta en till senare när det börjar dala ner eller ska man i så fall ta samma dos igen för att få nån kick igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in