Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-28, 13:53
Medlem
bastians avatar
okej, tack

Dock så blir det inte just nu som jag läser och förstår vad jag precis läst utan det får vänta några timmar.
Citera
2008-06-29, 14:50
Medlem
Profets avatar
mdma och E är i stort sett samma sak right?

Var utomlands med nåra kompisar rätt så nyligen och köpte ett halv gram av något som skulle vara mdma av en engelsk snubbe... Jag och en kompis delade på ungefär hälften av det vi köpte, alltså ~125 mg. Det kändes ungefär som en lätt fylla i några timmar sen blev vi sega

Förstår att vi med största sannolikhet blev blåsta eller är 125 mg helt enkelt en jääävligt liten dos :S? Det var han vi köpte av som sa att vi skulle ta ungefär så mycket första gången. Hur mycket är en normal förstados?
Citera
2008-06-29, 17:00
Bannlyst
Ville bara skriva någonstans, att det blir o ta oskulden nu på festival! Med ljusgröna duvor dessutom som jag hört så mycket gott om!

Fridens
Citera
2008-06-29, 18:17
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Ville bara skriva någonstans, att det blir o ta oskulden nu på festival! Med ljusgröna duvor dessutom som jag hört så mycket gott om!

Fridens

Hoppas du får en trevlig upplevelse
Citera
2008-06-30, 11:17
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profet
mdma och E är i stort sett samma sak right?

Var utomlands med nåra kompisar rätt så nyligen och köpte ett halv gram av något som skulle vara mdma av en engelsk snubbe... Jag och en kompis delade på ungefär hälften av det vi köpte, alltså ~125 mg. Det kändes ungefär som en lätt fylla i några timmar sen blev vi sega

Förstår att vi med största sannolikhet blev blåsta eller är 125 mg helt enkelt en jääävligt liten dos :S? Det var han vi köpte av som sa att vi skulle ta ungefär så mycket första gången. Hur mycket är en normal förstados?

MDMA är ett av ämnena i E. Det ämnet du vill åt.

Lite lulliga på 125 mg?
Ni måste blivit blåsta BIGTIME.
Citera
2008-07-02, 18:11
Bannlyst
SSRI vår vän och fiende :)

Om man nu av någon anledning går på SSRI

Så är halveringstiden för SSRI:et

1:a dagen ( Du åt just din SSRI) 100%
2:e Dagen efter:50%
3:e Dagen efter:25%
4:e Dagen efter:12,5%
5:e Dagen efter:6,25%
6:e Dagen efter:3,125%
7:e Dagen efter:1,56%
8:e Dagen efter:0,81%

Ifall att det är någon som känner sig jävligt sugen men inte vill vänta de 2 rekommenderade veckarna.... Men det har väl aldrig någon gjort
Senast redigerad av lessismore 2008-07-02 kl. 18:12. Anledning: Veckorna stavars inte väckorna eller hur??
Citera
2008-07-02, 19:58
Medlem
-Zeke-s avatar
någon som vet om man måste vila hjärnan från alkohol om man har tagit mdma 250mg för 1 vecka sedan. eller är det helt lugnt att bara köra på med alkohol?
Citera
2008-07-06, 22:05
Medlem
Profets avatar
visste inte riktigt var jag skulle skriva detta men köpte gula mcdonalds över internet av "E shoppen". Säkert flera här som blivit kontaktade av dom så tänkte bara skriva att leverans och allt runtomkring var perfekt, betalade på onsdag o fick grejerna på torsdagen. Inte provat det än dock men det är riktiga grejer ^^
Citera
2008-07-06, 22:12
Medlem
Strixezs avatar
Citat:
visste inte riktigt var jag skulle skriva detta men köpte gula mcdonalds över internet av "E shoppen". Säkert flera här som blivit kontaktade av dom så tänkte bara skriva att leverans och allt runtomkring var perfekt, betalade på onsdag o fick grejerna på torsdagen. Inte provat det än dock men det är riktiga grejer ^^
Hur vet du att det är äkta om du inte provat, polare?
Citera
2008-07-06, 22:13
Bannlyst
Citat:
Och då kan jag meddela att dom suger kuk...
Men hört att det ska finnas en till batch så håll tummarna att du fått tag i den bra batchen!
Citera
2008-07-06, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Zeke-
någon som vet om man måste vila hjärnan från alkohol om man har tagit mdma 250mg för 1 vecka sedan. eller är det helt lugnt att bara köra på med alkohol?
Ja självklart är det lungt!
Citera
2008-07-06, 22:17
Medlem
Profets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strixez
Hur vet du att det är äkta om du inte provat, polare?

Tror inte nån gör sig besväraret att trycka en mcdonaldsloga på ett sockerpiller... sen har jag haft kontakt med dom efteråt då dom ville att jag skulle sprida till kompisar m.m om jag var nöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in