Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-12, 18:22
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Tjena!

Har planerat att köpa kristaller till veckan, och vill då vara säker att jag inte blir blåst. Funderar på att beställa ett eztest. Har någon erfarenhet av dessa? Paketeras det så att innehållet ej går att veta? Vill ej att den som tar in posten får syn på något som ser väldigt skumt ut.

Mvh

Edit: MDMA, glömde att tillägga det om det inte redan var klart för vissa.
EZTest är lättanvända och mina erfarenheter är genomgående goda. Förpackningen beror på varifrån du beställer dem - själv har jag aldrig köpt från deras officiella hemsida, så deras paketering vågar jag inte svara för.
Citera
2015-08-13, 22:58
Medlem
Partyknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leksand99
Det som påverkar mest enligt mig:

antal/mängd/tidpunkt av återdoseringar

storlek på startdos (inte lika allvarligt, det är återdoseringarna som knäcker en)

när man tog mdma senast

vad det är bankat med

Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Du kommer kräva mer och mer efter dom första gångerna. Både första dos och antal återdoseringar. Det är mest det som avgör, samt om du tar det oftare än en gång i månaden. Kaka på kaka.

Första tiden med MDMA så är det bättre än vanligt dagarna efteråt

Tack för svar. Så man är inte utanför riskzonen ändå. Det är främst käkspänningar jag är orolig för. Ångest dagen efter skiter jag i.
Citera
2015-08-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partyknark
Tack för svar. Så man är inte utanför riskzonen ändå. Det är främst käkspänningar jag är orolig för. Ångest dagen efter skiter jag i.
Magnesiumtillskott tas mot käkspänningar. Se till att äta mycket bra käk och drick vatten för att skydda mot bieffekter.
Citera
2015-08-14, 04:14
Medlem
TeslaTeslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partyknark
Det är främst käkspänningar jag är orolig för. Ångest dagen efter skiter jag i.

Tryck i dig ca. 600mg magnesium 2-3 timmar innan du poppar nästa gång. Det hjälper EXTREMT bra! Sedan när du lägger dig kan du ta en till för att stoppa spänningarna under sömnen. Var beredd på att du kan bli lite lös i magen dock med tanke på att magnesium är naturligt laxerande.
Citera
2015-08-15, 19:17
Bannlyst
Någon som vet om Abilify gör så att man itne får effekt på MDMA? Det är ju en neuroleptika och ingen SSRi.
Citera
2015-08-16, 16:44
Medlem
Partyknarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Magnesiumtillskott tas mot käkspänningar. Se till att äta mycket bra käk och drick vatten för att skydda mot bieffekter.

Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Tryck i dig ca. 600mg magnesium 2-3 timmar innan du poppar nästa gång. Det hjälper EXTREMT bra! Sedan när du lägger dig kan du ta en till för att stoppa spänningarna under sömnen. Var beredd på att du kan bli lite lös i magen dock med tanke på att magnesium är naturligt laxerande.

Nice. Precis sånt här jag letade efter. Tack...Har ändå aldrig upplevt käkspänningar och hoppas verkligen att jag slipper.
Citera
2015-08-20, 01:57
Medlem
Någon här som fått hallisar på MDMA? Vi bombade 250mg MDMA och alla fick sjuka hallisar när vi va utomhus i en skog. Det sjuka är att alla såg exakt samma saker. Fler som fått det? Flera som fått samma hallisar med polarna?
Citera
2015-08-20, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WuTangCamber
Någon här som fått hallisar på MDMA? Vi bombade 250mg MDMA och alla fick sjuka hallisar när vi va utomhus i en skog. Det sjuka är att alla såg exakt samma saker. Fler som fått det? Flera som fått samma hallisar med polarna?

Hallucinationer kan förekomma om man intar en dos som är stor(subjektivt), 250mg hade inte räckt för att jag skall uppleva det. Drogupplevelser brukar bli liknande när man är med andra som man känner väl, t.ex så har jag och kompisar alltid upplevt samma tankar och hallucinationer under påverkan av LSD så det är möjligt att det kan bero på att hjärnorna kommunicerar undermedvetet mellan varandra. Detta är min subjektiva tanke om ämnet, stöds inte av vetenskap.
Citera
2015-08-20, 19:38
Medlem
Citat:
Mycket möjligt första gångerna, ganska stor dos.
Ni inbilla nog bara att ni såg samma saker, lätt hänt att man ändrar tankebanor snabbt då någon annan säger något.
Citera
2015-08-20, 19:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Mycket möjligt första gångerna, ganska stor dos.
Ni inbilla nog bara att ni såg samma saker, lätt hänt att man ändrar tankebanor snabbt då någon annan säger något.
Detta. Det faktum att ni upplevde liknande tankegångar beror säkerligen på att ni delade med er utav dessa till varandra - inte telepati
Citera
2015-08-25, 17:36
Medlem
knarkpulvers avatar
Kan man hitta E/mdma på gatan i sthlm? Vart isånafall? Är de plattan som gäller eller? Björns trädgård?
Citera
2015-08-25, 17:44
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Att ni ser samma saker är inte så konstigt då en säger: "Kolla trädet, ser ut som en trebent häxa!". Trädets former gör det möjligt att se olika saker (en gren blir en näsa, en kotte ett öga osv), och när man är påverkad av en hallucinogen drog påverkas sinnet till den grad att det blir lättare att se såna här saker. Har själv varit med om det i mina tidigare år på gräs med polare, inget konstigt även om det känns så.
Senast redigerad av populopidus 2015-08-25 kl. 17:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in