Citat:
Ursprungligen postat av
lemon99
Märkligt att du/ni inte märkt något, om det nu verkligen kan stämma. Ett råd bara är att inte ta för mycket och att inte "fylla på" då detta drastiskt kan öka toleransen och i slutändan göra att mdma inte funkar längre. Det är givetvis individuellt men just för stora doser och återdosering har fuckat upp det för många, inklusive undertecknad. Hann med 15 gånger innan euforin och empatin försvann.
/En som förstört mdma på det sättet
Tycker att man lätt kan bli lite besatt av tanken att vilja dosera rätt för att få ut så mycket så möjligt, vilket gör en till ett nervöst vrak den första timmen efter intag av första dosen. OM man ska återdosera MDMA ska man ju helst göra det så tidigt som möjligt...
I alla fall blir det så för mig, tänker hela tiden "känner jag nu tillräckligt eller inte?" "det har redan gått 40min, ska vi fylla på nu?".
Har gjort massa misstag med dosering under mina dagar... Det är ganska små fluktuationer i dosen som kan göra väldigt stor skillnad. Upp till 200mg-250mg (beroende på tolerans och kroppsvikt) kan vara himmelriket men tar man mer än så kan det gå från euforikänslor till stress, förvirring och minnesluckor...
Har förstört några kvällar med att ta för mycket. I morgon är det upp till bevis om någon magi finns kvar efter ett uppehåll...

Satsar nog på 200 startdos och 50mg påfyllning om det behövs