Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-03-31, 23:11
Medlem
Ostfralla2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeebbs
Varför ska jag inte fylla på?

För att som du säger så kommer man inte lika högt upp som man var innan. En dos vid varje session tömmer serotoninet i hjärnan ganska mycket som det är.
Citera
2015-04-01, 12:51
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Köpte MDMA kristaller tillsammans med fyra andra polare på en fest för drygt en månad sedan. Var lite av en desperat handling, hade kikat runt tidigare utan att få tag på något så det fick bli att vi handlade på plats. Kollade aldrig upp hur mycket eller vad vi fick då det inte var jag som köpte, men vill minnas att det var 0,5 G totalt. Inte mycket alls med andra ord. Första gången rent MDMA för egen del och jag blev så jävla besviken. Kände inte ett skit. Hundra spänn bortkastade och det är ju verkligen en struntsumma, men jag är mycket noggrann med att vänta rätt tid mellan intagen vilket är det stora problemet. Nu är jag väldigt sugen på att ta ecstasy snart nämligen. Och innan kristallerna hade jag väntat fyra månader sedan jag senast tog ecstasy, något jag inte kommer orka med den här gången. Saknar verkligen euforin och känslan och därför undrar jag om det är så viktigt att vänta lika länge denna gång då det var såpass lite man fick i sig (samt att det antagligen var skit då jag verkligen inte kände av något alls). Har aldrig fått någon AT eller seratoninbrist (åtminstone inte som jag känt av) och klarade mig undan även den här gången.
Du kanske borde skippa att dela .5 på 4!!! Pers? Dela på ett gram istället så kommer du inte bli besviken.

Var inte besviken på mdma utan dig själv istället som tog för lite.
Citera
2015-04-01, 15:48
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Du kanske borde skippa att dela .5 på 4!!! Pers? Dela på ett gram istället så kommer du inte bli besviken.

Var inte besviken på mdma utan dig själv istället som tog för lite.
125mg per person är inte så iögonfallande lite så att det krävs tre utropstecken för att påpeka det. Förmodligen dåliga kristaller eller nåt annat. Man ska inte behöva stoppa i sig 250mg.
Citera
2015-04-02, 07:42
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
125mg per person är inte så iögonfallande lite så att det krävs tre utropstecken för att påpeka det. Förmodligen dåliga kristaller eller nåt annat. Man ska inte behöva stoppa i sig 250mg.
Nu var det ju 5 personer, 4 andra plus han själv.

Orkade bara inte rätta.
Citera
2015-04-02, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostfralla2000
För att som du säger så kommer man inte lika högt upp som man var innan. En dos vid varje session tömmer serotoninet i hjärnan ganska mycket som det är.

Jag skulle inte ens ta mdma om jag inte hade tillräckligt mycket för att fylla på och det funkar utmärkt att fylla på en gång så länge man gör det vid rätt tid. Påfyllningen måste slå innan peaken är över, annars kommer man inte lika högt. Fler än 2 påfyllningar är totalt onödigt dock, då får man inte ut något mer än käkspänningar och bieffekter.
Citera
2015-04-03, 02:51
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet

Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Nu var det ju 5 personer, 4 andra plus han själv.

Orkade bara inte rätta.
Ja, det var nog dåliga kristaller det handlade om.

Vi var fyra stycken sammanlagt, det var jag som skrev fel i texten, ber om ursäkt för det. 125 mg/st kan nog stämma även om det var väldigt oklart hur allting blev uppdelat.
Citera
2015-04-03, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeebbs
Varför ska jag inte fylla på?

Inte för att vara dryg men läser du inte på innan du brukar? Nu verkar de ha gått bra för dig och de gör det absolut för dom flesta. Men bara ett tips där ute.

De gånger jag fyllt på har de inte hjälpt mig något (intala dig själv de när du är inne i det). Det har bara lett till ännu värre baksmälla. De gångerna som har varit trevligast så har man hållt sig till sin plan från början och inte svävat iväg.
Citera
2015-04-03, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Jag skulle inte ens ta mdma om jag inte hade tillräckligt mycket för att fylla på och det funkar utmärkt att fylla på en gång så länge man gör det vid rätt tid. Påfyllningen måste slå innan peaken är över, annars kommer man inte lika högt. Fler än 2 påfyllningar är totalt onödigt dock, då får man inte ut något mer än käkspänningar och bieffekter.
Håller med, ett par påfyllningar är standard. Minst en. Tredje är verkningslös i princip. Dock tycker jag att det funkar fast man fyller på när man gått ner sig efter peaken. Måste vara på botten för att nå toppen Känns som att kvällen blir lite längre då. Lätt hänt att man glömmer fylla på i tid.
Citera
2015-04-03, 20:00
Medlem
VeetLuurks avatar
Hade tänkt införskaffa mig 5-htp inför min första gång, men det känns som hälften säger att det är klassat och hälften säger att det inte är det.
Vilket ska jag tro på? Det säljs ju på svenska hälsokostsidor och liknande, så har svårt att tro att det faktiskt är klassat, men vill vara säker.
Citera
2015-04-03, 20:04
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeetLuurk
Hade tänkt införskaffa mig 5-htp inför min första gång, men det känns som hälften säger att det är klassat och hälften säger att det inte är det.
Vilket ska jag tro på? Det säljs ju på svenska hälsokostsidor och liknande, så har svårt att tro att det faktiskt är klassat, men vill vara säker.
Fick igenom mitt ifrån uk trots fast tullen hade varit in och kikat i paketet.
Citera
2015-04-14, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeetLuurk
Det är läkemedelsklassat och får ej säljas. Men att köpa ska inte vara några problem, men vet inte hur de ser på smuggling.

Jag har inte sett det i någon svensk hälsokostbutik på ett bra tag.
Citera
2015-04-16, 01:19
Medlem
Lovestoneds avatar
Mdma dos?!

jag och ett par polare ska på fredag ha lite extra trevligt och köra lite mdma. vi har lite funderingar över dosen vi ska ta.. Sist vi körde så tog vi alla 150mg var, och blev jävligt sköna. Dock så upplevde vi att ruset försvann ganska fort och att vi kanske skulle fyllt på. Vi intog det ca kl.21:30 och upplevde att ruset började ta slut runt 02 någon gång.

Denna gång har vi fixat 225mg var, men vi funderar på vad som blir bäst. Antingen ta allt på en gång? Håller det i sig längre då om man blir mer kickad? Eller ska man dela upp det och fylla på istället? Vill ju ha en riktig kick samtidigt som man vill att det ska vara länge eftersom tiden har en tendens att springa iväg.. Hehe

Är jävligt taggad och vi vill ju göra kvällen till den bästa ju! Hade varit tacksam om ni kunde hjälpa mig lite!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in