Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-26, 23:32
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Guld med röka när det klingar av! Man snear inte så lätt med MDMA i blodet, men ta ett bloss i taget för man kan bli sjukt väck på extremt små mängder.

Jag tycker att det förstör om man röker innan man börjar dala.
Ah fan!

Funderar på att ta en kopp te/kaffe eller nått för jag känner mig lite trött, bra eller dålig idé?
Citera
2014-09-26, 23:45
Medlem
akitokraNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Ah fan!

Funderar på att ta en kopp te/kaffe eller nått för jag känner mig lite trött, bra eller dålig idé?
Bra idé MDMA kan man bli lite trött av, kan vara bra med lite kaffe/energidryck - Och vatten såklart!
Citera
2014-09-26, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Ah fan!

Vet inte hur det är med kaffe, men jag skulle spara på hjärnan om jag var du. Du blir pigg sen när det kickar. Men en kopp ta kan du ju alltid ta.
Citera
2014-09-27, 00:01
Medlem
ex69-dtrs avatar
Hur mår du nu?
Citera
2014-09-27, 00:04
Medlem
akitokraNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Hur mår du nu?
Han mår nog superfint! Precis som jag
Citera
2014-09-27, 00:08
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Hur mår du nu?
Jag mår fan kalas. Har fan aldrig känt mig så här.

Min kompis är lite ledsen men vi kramas och goa oss så det är chill.

Orolig för HPPD bara, jag har lite problem med brus i synfältet när jag är nykter och hört att MDMA ska vara stor risk för HPPD?
Citera
2014-09-27, 00:12
Medlem
Snortade MDMA för två veckor sen, 100-300mg. Har haft en lätt dunkande huvudvärk sen dess. Beror det på MDMA eller att jag krökade 8 dagar i streck? Kommer huvudvärken försvinna snart??
Citera
2014-09-27, 00:35
Medlem
ex69-dtrs avatar
Trevligt! Det är inget att nojja sig över för en gång. Sätt på lite najs musik och ha det så trevligt inatt.
Lagom avundsjuk på dig...

Glömde citera också
Citera
2014-09-27, 01:28
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Trevligt! Det är inget att nojja sig över för en gång. Sätt på lite najs musik och ha det så trevligt inatt.
Lagom avundsjuk på dig...

Glömde citera också
Tack dude! Vi har det supermysigt här!
Citera
2014-09-27, 01:32
Medlem
barbiecues avatar
Kör lite grand jag med ikväll.
Andra gången. Störra aha-uppelvelse första gången.

Vad sysselsätter ni er med?
Citera
2014-09-27, 01:36
Moderator
Psilosophers avatar
Tog en chansning i afton och köpte lite MDMA på stan, men är osäker på vad jag fick. Hur ska det lukta/smaka? Har tagit förr - för länge sedan, men har dålig koll på substansen i fråga. Det är pulver i paketet, och inga kristaller. Han som sålde sa att det var bättre än jag förtjänade, då jag prutade skamlöst Hjälp mig nu
Citera
2014-09-27, 01:44
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Tog en chansning i afton och köpte lite MDMA på stan, men är osäker på vad jag fick. Hur ska det lukta/smaka? Har tagit förr - för länge sedan, men har dålig koll på substansen i fråga. Det är pulver i paketet, och inga kristaller. Han som sålde sa att det var bättre än jag förtjänade, då jag prutade skamlöst Hjälp mig nu
Smakar de lakrits men mer kemiskt så är de troligen mdma du fått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in