Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-24, 15:18
Medlem
symers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Det går bra
Någon som vet vilken inverkan de kommer att ha på mdma-ruset?
Citera
2015-07-24, 15:35
Medlem
Amnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer

Ruset kan nog vara lite sämre, iaf har bekanta känt att MDMA funkat sämre efter tjackintag. Och du kan nog ha en betydligt värre AT efteråt, då tjacket tömmer dig på dopamin och MDMAt tömmer serotonin- dvs din hjärna har ont om 2 signalsubstanser i stället för bara en - inte så roligt
Citera
2015-07-24, 15:44
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer

Personligen så diggar jag kombon, iallafall under den period jag pysslade MDMA.

Istället för "MDMA-slö" så är man helt enkelt jävligt snabb och Ead samtidigt.

Tjacket kan dock ta udden av MDMAt. Snabbheten tar över lite, svårt att förklara.

Ruset blir knappast sämre men får en liten annan karaktär kan man väl säga.
Citera
2015-07-24, 15:54
Medlem
symers avatar
Okej, tänker att jag inte tar så mycket tjack, 100mg kanske. Blande för ett år sedan, relativitet lite av bägge och hade de en grym upplevelse.

Brukar själv uppleva att jag inte får så mycket snabbhet, utan blir mer fokuserad. Iallafall vid så små doser.
Citera
2015-07-25, 12:23
Medlem
Undrar lite över punkten med SSRI-preparat för att undvika AT, hittar inte något annat än denna tråd om det. Har en karta cipralex hemma, hur mycket ska man ta? När ska man ta det?

Med vänlig hälsning,

JÖRN
Citera
2015-07-26, 16:16
Medlem
Situationen ser ut så här: Jag drog 1 g tjack under helan kvällen och natten i lördags och nu funderar jag på att poppa E imorgon på måndag(jävlar, det blir en hel del knarkande under semestern).

Att det inte kommer att bli farligt på något sätt vet jag, men kommer det att skada hjärnan någonting det minsta nu när jag drog massa linor tjack ganska nyligen?
Citera
2015-07-26, 16:53
Medlem
TeslaTeslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Situationen ser ut så här: Jag drog 1 g tjack under helan kvällen och natten i lördags och nu funderar jag på att poppa E imorgon på måndag(jävlar, det blir en hel del knarkande under semestern).

Att det inte kommer att bli farligt på något sätt vet jag, men kommer det att skada hjärnan någonting det minsta nu när jag drog massa linor tjack ganska nyligen?

Du kommer få en jävla avtändning. Vet ej hur det blir med toxiciteten, tror den kan vara ganska hög dock.
Citera
2015-07-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Du kommer få en jävla avtändning. Vet ej hur det blir med toxiciteten, tror den kan vara ganska hög dock.

okej, tack så mycket. Jag skippar det då.
Citera
2015-07-27, 13:41
Medlem
Trippa i Stuga över en helg

Då är de som så att jag å några polare ska poppa E i en stuga vid en sjö mitt ute i ingenstans. Vad kan ni rekommendera förutom att pumpa musik så väggarna vibrerar? Vi ska köpa någon LED-belysning av teknigmagasinet som kommer lysa upp halva stugan å blinka i takt till musiken.
Vi lär ju stå å fistpumpa hela kvällen till Tysk-hardstyle men vore ändå kul med lite tips på vad som är roligt under ett E-rus.
Citera
2015-07-27, 14:02
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Ta bort. Såg fel.
Citera
2015-07-27, 14:04
Medlem
bumbaclot.s avatar
Se till att ha med en jävla massa vatten och saker att äta (även om man inte brukar vara så hungrig under ruset) då det är viktigt att dricka och äta. Har ni det, musik, och saker att sitta på/i som soffa och sängar så räcker det imo Sen om man vill ha med sig röka skadar ju inte det heller!
Citera
2015-07-27, 14:08
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakkmirori
Då är de som så att jag å några polare ska poppa E i en stuga vid en sjö mitt ute i ingenstans. Vad kan ni rekommendera förutom att pumpa musik så väggarna vibrerar? Vi ska köpa någon LED-belysning av teknigmagasinet som kommer lysa upp halva stugan å blinka i takt till musiken.
Vi lär ju stå å fistpumpa hela kvällen till Tysk-hardstyle men vore ändå kul med lite tips på vad som är roligt under ett E-rus.
Kvinnligt sällskap och något tungt gräs är viktigare än musiken när man är ead enligt mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in