Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-15, 16:33
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Känner du fortfarande ingenting?

Nix
Citera
2014-12-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Nix

Ge inte upp hoppet än, har tagit 3 timmar och en kvart(!) för en vän till mig en gång på en festival.
Citera
2014-12-15, 16:59
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Haha okej, hoppar det sista som lämnar en
Kan ju ha att göra med att jag tog lite Ikto tidigare idag men ändå.... känner mig lite gladare

När du åt senast spelar också lite roll, var du jävligt mätt tar det längre tid. Vad var det för knapp?
Citera
2014-12-15, 17:03
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
När du åt senast spelar också lite roll, var du jävligt mätt tar det längre tid. Vad var det för knapp?

Tog på tom mage, men en macka efteråt. Var ett rosa piller med Supermannen på. Ska innehålla 150mg MDMA
Citera
2014-12-15, 17:16
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Tog på tom mage, men en macka efteråt. Var ett rosa piller med Supermannen på. Ska innehålla 150mg MDMA

Skumt. Och det var din första knapp någonsin?
Alla reagerar ju olika men att vara helt oberörd är märkligt.

Kan du identifiera knappen här: http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=su perman&colour=pink&region=all&percent_rating=0&pp= 10&submit.x=90&submit.y=19&submit=Search+Reports
Citera
2014-12-15, 17:20
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Skumt. Och det var din första knapp någonsin?
Alla reagerar ju olika men att vara helt oberörd är märkligt.

Kan du identifiera knappen här: http://www.pillreports.com/index.php?page=search_reports&sent=1&name=&logo=su perman&colour=pink&region=all&percent_rating=0&pp= 10&submit.x=90&submit.y=19&submit=Search+Reports

Nä det är omöjligt att hitta. Rosafärgade tablett som var mkt porös
Citera
2014-12-15, 17:23
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Nä det är omöjligt att hitta. Rosafärgade tablett som var mkt porös

Rund, trekantig, rektangulär, kvadrat?
Citera
2014-12-15, 17:36
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Rund, trekantig, rektangulär, kvadrat?

Bara rund, nån rosa färg och porös
Citera
2014-12-15, 17:40
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Ok, känner du någon som tagit en sådan tidigare?
Det finns en hel del dåliga rapporter om runda rosa supermans, i värsta fall kan det vara något annat i dom. Tips är att alltid läsa på pillreports innan du tar något. Jag fick troligtvis ett pma/pmma piller en gång och mådde minst sagt skit. Sedan dess kollar jag alltid pillreports, finns inte pillret där låter jag bli. Nu är det absolut inte ett 100% skydd mot dåliga knappar men mycket bättre än inget.
Citera
2014-12-15, 18:09
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ok, känner du någon som tagit en sådan tidigare?
Det finns en hel del dåliga rapporter om runda rosa supermans, i värsta fall kan det vara något annat i dom. Tips är att alltid läsa på pillreports innan du tar något. Jag fick troligtvis ett pma/pmma piller en gång och mådde minst sagt skit. Sedan dess kollar jag alltid pillreports, finns inte pillret där låter jag bli. Nu är det absolut inte ett 100% skydd mot dåliga knappar men mycket bättre än inget.

Höll på somna nyss så det var inte mkt simulanter i den tabletten
Citera
2014-12-15, 18:26
Medlem
Citat:
Nix

Använder du några mediciner?
Benz drar ner ruset men jag ställer mig tveksam till att ruset utesluts helt.
Om det verkligen var 150mg är det tillräckligt ingenting att oroa sig om, en dos på 150mg räcker till alla om man inte vill tugga käke något fruktansvärt

Citat:

Rund superman, jag kikade lite på pillreports och det verkade inte vara många som haft bra upplevelser av liknande knappar.
Citera
2014-12-15, 19:09
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Använder du några mediciner?
Benz drar ner ruset men jag ställer mig tveksam till att ruset utesluts helt.
Om det verkligen var 150mg är det tillräckligt ingenting att oroa sig om, en dos på 150mg räcker till alla om man inte vill tugga käke något fruktansvärt

Rund superman, jag kikade lite på pillreports och det verkade inte vara många som haft bra upplevelser av liknande knappar.

Blir bara irriterad nu att jag inte får effekt så snart slänger jag i mig nå Ikto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in