Jag skulle behöva eran hjälp nu flashbackare.
Var i Holland en vecka tillsammans med en kompis. Vi bodde hos en familh vi känner där nere, varav en var en kille på 18.
Vi åkte ner med perfekt timing för att pricka in Decibel, endags rave/hardstyle/hardcore festival. Till festivalen hade han skaffat ecstasy åt oss tre. Jag minns inte exakt hur dom såg ut eftersomm han delade på våra så vi inte skulle smälla i oss för mycket på en gång.
Det jag minns är att dom var ljuslila och trekantiga. Jag tror även att de var ganska stora mer än 50mg i alla fall.
Den var inget vidare heller. Det kändes som att man svävade när man gick när det väl började sätta igång efter me3r än 2 h. Jag blef inte ett dugg euforisk och inget begär att få krama någon eller ens tycka lite extra bra om någon, men inte ens min bästa vän!
Någon som har en aning om vad det kan v ara för någon sorts knapp vi fick? Någon som också ätit den?
EDIT: Kan tillägga att när ruset var på väg uppåt men fortfarande otroligt långt ner blev ens ögon helt vidöppna som en par koögon, och det såg ut som att man rååstirrade. När det var nära toppen uppåt, på toppen och på väg ner var ögonen nästa stängda.
Jag fick även sjuka hallucinationer som gjorde att jag höll på och virra bort mig. Hallisar har jag fått av andra E:n också men den gången var förjävligt.