Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andyman448
tja, tänkte testa e snart med en kompis till en början.
Men min kompis har inte så bra hjärta och hans puls
ligger på dubbelt så mycket som en vanlig puls.
Kan det resultera i dödsfall eller är det helt lugnt?

Dödsfall vet jag inte, men jag skulle rekomendera honom att stå över det...
Citera
2008-04-16, 16:02
Medlem
Bamsefars avatar
Citat:

Det är nog inte helt lungt. Fråga en läkare då dom har ganska bra koll ändå, jag skulle inte rekommendera att han rör E då hjärtat kan rusa iväg något ordentligt.
Citera
2008-04-16, 21:41
Medlem
JustInSaneAlldas avatar
Citat:

Låt han inte leka med E. Är ingen höjdare för ett normalt hjärta ens....
Citera
2008-04-16, 22:57
Medlem
bastians avatar
Jag har fått tag på 3st Blåa mitzar till helgen och står nu i valet och kvalet hur många som är nog för lilla mig. Grejen är den att jag inte har provat E förut och ingen annan tyngre drog än Cannabis för den delen heller.

Man
1.80m
~70kg

Kan man ta två stycken på en gång eller vad rekomenderas av expert panelen? Jag vill fortfarande få ett skönt rus som varken är för tungt så man avskräcks (vilket iof kanske kan vara bra på ett sett) eller för litet så man inte känner av nånting.

Hoppas på några vettiga tips och ideer.
Citera
2008-04-17, 17:26
Medlem
bastians avatar
Ingen som har provat blåa mitsar och har lite koll på E överlag?
Citera
2008-04-22, 01:49
Medlem
Jag poppade 2 st blåa mitzar första gången och det komemr jag aldrig att ångra.
Sen 4 veckor efteråt tog jag 3 st sen 3 till efter 2 timmar..
då var det väldigt mkt hallisars osv .
Men 2 st är något jag rekomenderar
är det dom runda eller trekantiga?
Citera
2008-04-30, 08:28
Medlem
Saltwaters avatar
Jag skulle behöva eran hjälp nu flashbackare.

Var i Holland en vecka tillsammans med en kompis. Vi bodde hos en familh vi känner där nere, varav en var en kille på 18.
Vi åkte ner med perfekt timing för att pricka in Decibel, endags rave/hardstyle/hardcore festival. Till festivalen hade han skaffat ecstasy åt oss tre. Jag minns inte exakt hur dom såg ut eftersomm han delade på våra så vi inte skulle smälla i oss för mycket på en gång.

Det jag minns är att dom var ljuslila och trekantiga. Jag tror även att de var ganska stora mer än 50mg i alla fall.
Den var inget vidare heller. Det kändes som att man svävade när man gick när det väl började sätta igång efter me3r än 2 h. Jag blef inte ett dugg euforisk och inget begär att få krama någon eller ens tycka lite extra bra om någon, men inte ens min bästa vän!

Någon som har en aning om vad det kan v ara för någon sorts knapp vi fick? Någon som också ätit den?

EDIT: Kan tillägga att när ruset var på väg uppåt men fortfarande otroligt långt ner blev ens ögon helt vidöppna som en par koögon, och det såg ut som att man rååstirrade. När det var nära toppen uppåt, på toppen och på väg ner var ögonen nästa stängda.

Jag fick även sjuka hallucinationer som gjorde att jag höll på och virra bort mig. Hallisar har jag fått av andra E:n också men den gången var förjävligt.
Citera
2008-04-30, 17:38
Medlem
klisssters avatar
Tjena, min polare skulle köpa E idag för första gången. Han fick 2 vita tabletter som där e 4 dels skåra på och det står roche på andra sidan...
Vad det säger mig är det INTE E men vet någon vad det är? eller det är E? Tack peace
Citera
2008-04-30, 23:05
Medlem
Dziobeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Tjena, min polare skulle köpa E idag för första gången. Han fick 2 vita tabletter som där e 4 dels skåra på och det står roche på andra sidan...
Vad det säger mig är det INTE E men vet någon vad det är? eller det är E? Tack peace

Verkar vad jag kan utröna att din polare har blivit blåst. roche är ett medicinföretag som tillverkar bland annat Valium.
Citera
2008-05-01, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Nån form av benso gissar jag på!
Citera
2008-05-09, 17:30
Medlem
Lalaquins avatar
Varför blandas MDMA ut med efedrin och amfetamin och sånt när det kommer i piller? Boostar det något eller är det bara för det e billigare att blanda ut typ?
Citera
2008-05-11, 21:58
Medlem
Foams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Varför blandas MDMA ut med efedrin och amfetamin och sånt när det kommer i piller? Boostar det något eller är det bara för det e billigare att blanda ut typ?

Amfetamin är billigare än MDMA, och dessutom ger det ett mer energiskt e-rus.
Har även hört att amfetamin + MDMA kan vara ganska skadligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in