Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-16, 17:16
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Hade poppat varannan/ varje helg ungefär det senaste året, upplevde då bara eufori, hade 1 månads uppehåll och nu så blir det bara såhär.. Euforin som fanns där dom första gångerna är helt bortblåst. Blir bara sjukt nu.

Vill inte vara den som är den, men du har inte funderat på att kanske ta lite längre uppehåll mellan gångerna på MDMA?

Skulle jag ta varannan helg så skulle det inte ta många helger innan jag inte får nån eufori alls, utan blir mest "påtänd"

Vad det beror på för dig vet jag inte, men upplever du ingen eufori så skulle jag ta längre uppehåll.

Sen kom jag att tänka på en annan grej, är det verkligen MDMA du käkade sist då? inte typ MDA eller bk-mdma eller nått sånt?
Senast redigerad av narki 2014-07-16 kl. 17:19.
Citera
2014-07-16, 17:28
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Vill inte vara den som är den, men du har inte funderat på att kanske ta lite längre uppehåll mellan gångerna på MDMA?

Skulle jag ta varannan helg så skulle det inte ta många helger innan jag inte får nån eufori alls, utan blir mest "påtänd"

Vad det beror på för dig vet jag inte, men upplever du ingen eufori så skulle jag ta längre uppehåll.

Sen kom jag att tänka på en annan grej, är det verkligen MDMA du käkade sist då? inte typ MDA eller bk-mdma eller nått sånt?

Jag försöker, men man mår ju så bra hehe
Fast nu blir det att hålla sig ett tag..
Är helt hundra på att det var ren mdma, kan lägga upp en bild ifall någon vill bekräfta
Citera
2014-07-16, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapple-
Att ta typ 3-4 starköl gör att du slappnar av och låter ruset komma som det vill. Sedan kan det vara en bra idé att göra något roligt samtidigt, istället för bara vänta på att det skall komma. Jag och mina vänner brukar dricka ngn öl och grilla samtidigt, ju mer folk man är desto roligare!

Men eftersom du är i en lägenhet så rekommenderar jag att ni går ner till en lokal pubb eller liknande. tar ett par öl och sedan slänger i er dom och vandrar hemåt. sedan så kan ni ju slänga på lite musik. dricka ngn folköl och småfesta tills ruset kommer.

Om du är på bra humör när det kickar så skall det inte vara några problem!

Jag själv har aldrig mått dåligt av E någonsin. Men jag blir lite speciell på det med, det gäller bara att gå in med inställningen att det är som en upplevelse, bry dig inte om vad som händer runtomkring, värden ser inte på och skrattar, utan det är du som har kontrollen och ju flummigare du är desto roligare blir det!

Vi körde igår och det var riktigt nice! Vi satt utomhus och spelade kort och drack öl medans vi väntade. Lös upp som en sol när det började kände mig dock en smula nervös innan själva ruset kom, men slog bort det nervösa och tänkte enbart positiva tankar och visste att allt snart skulle bli underbart. Började även med en knapp. Efter 40 min tog jag den andra halvan. Allt var super hela kvällen. Känner mig mer säker nu så vi har redan lagt beställning på 6 omgångar till. Synd man måste vänta bara

Era tips var super. Tack!
Citera
2014-07-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
. Känner mig mer säker nu så vi har redan lagt beställning på 6 omgångar till. Synd man måste vänta bara

Tycker det är svårt att handla upp så stora mängder och ha detta liggandes hemma. Det är svårt att hålla sig och om ni nu har till 6 gånger har ni alltså i över ett halvår? Se till att ni håller uppehållen och håller kvar magin. Känner många som påstår sig ha "förstört" sina receptorer. De finner inte samma njutning av att rolla. Kul att det blev bra i alla fall och ta det lugnt
Citera
2014-07-17, 03:21
Medlem
Tja!
Är det någon här som har prövat att ta lustgas under påverkan av e/mdma?
Hur känns det? Är det intensivt?
Har testat lustgas 3 gånger men har mest bara flummat och skrattat och inte tyckt det varit någon stor deal egentligen, har varit bäng dom gångerna också.

Finns det några faror med blandningen? Bör jag ta det på peaken eller på afterglowen efter jointen?
Citera
2014-07-17, 03:34
Medlem
Tog MDMA-kristaller (0.19), tjack och ytterst lite sub under helgen, i tisdags>onsdags tog jag tjack igen.

Planen är initialt att inmundiga ungefär samma mängd MDMA + tjack kommande helg igen (favorit i repris..-ish)

Kommer det fungera lika bra (och det funkade BRA) eller bör jag låta kropp & knopp vila lite längre? Första gången på över 1.5 år jag tog just MDMA, är väl mest det jag undrar över.

Mvh
Senast redigerad av Aggrovator 2014-07-17 kl. 04:05.
Citera
2014-07-17, 10:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Tog MDMA-kristaller (0.19), tjack och ytterst lite sub under helgen, i tisdags>onsdags tog jag tjack igen.

Planen är initialt att inmundiga ungefär samma mängd MDMA + tjack kommande helg igen (favorit i repris..-ish)

Kommer det fungera lika bra (och det funkade BRA) eller bör jag låta kropp & knopp vila lite längre? Första gången på över 1.5 år jag tog just MDMA, är väl mest det jag undrar över.

Mvh
För att minimera riskerna bör du vänta minst tre månader mellan varje intag av MDMA. Det bör heller aldrig blandas med amfetamin, då kombinationen är tämligen neurotoxisk.
Citera
2014-07-17, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
För att minimera riskerna bör du vänta minst tre månader mellan varje intag av MDMA. Det bör heller aldrig blandas med amfetamin, då kombinationen är tämligen neurotoxisk.

Jo jag är medveten om de rekommenderade tiderna mellan varje intag, ca 2-3 mån som du säger. Har dock inte möjlighet att vänta så länge till nästa gång, även om det självklart vore det ultimata.

Bör ej blandas med amfetamin förstår jag inte riktigt, vad med alla ecstasytabletter som innehåller tjack och fan vet vad då...? Enligt min mening blir ruset mycket skönare. Men okej, jag förstår att det självklart inte är hälsosamt i sig.
Citera
2014-07-18, 19:19
Medlem
En fråga till de som tjatar om att "MDMA kan inte bli mer än 84%-igt": räknar ni på samma sätt när det gäller andra ämnen också, så att exempelvis tramadol i HCl-form inte blir mer än 87,8%?
Citera
2014-07-19, 01:14
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Jo jag är medveten om de rekommenderade tiderna mellan varje intag, ca 2-3 mån som du säger. Har dock inte möjlighet att vänta så länge till nästa gång, även om det självklart vore det ultimata.

Bör ej blandas med amfetamin förstår jag inte riktigt, vad med alla ecstasytabletter som innehåller tjack och fan vet vad då...? Enligt min mening blir ruset mycket skönare. Men okej, jag förstår att det självklart inte är hälsosamt i sig.

kombinationen amfetamin och mdma är ju grym! jobbig avtändning bara.. om du kör på enbart mdma så får man ju bara en väldigt skön afterglow dagen efter
Citera
2014-07-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
kombinationen amfetamin och mdma är ju grym! jobbig avtändning bara.. om du kör på enbart mdma så får man ju bara en väldigt skön afterglow dagen efter

Enbart MDMA-kristaller var inte i närheten så nice som när det är tjack involverat. Dock var det möjligen inte så potenta kristaller jag tog den gången (första gången jag testade - 0.25 bomb, 2h senare typ 100mg till) men ruset varade inte i närheten så länge och var inte alls lika skönt.

Detta är ca 1.5 år sedan. Innan dess var det förmodligen över 3 år sen sista gången jag tog E) Nu beställde jag från FS, tog en hel del tjack innan och krökade men "tog det lugnt" bara med några vänner. Hade varit påtänd i 12h innan jag tog ännu en panna + bombade 0.2 kristaller. Fucking beutiful var det.

Känns som att de båda förstärker varandra och jobbar i symbios enligt min mening. Måde inte ett dugg dåligt efteråt heller, men så åt jag också benso för att lindra.

Mvh
Citera
2014-07-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drkugg
Tja!
Är det någon här som har prövat att ta lustgas under påverkan av e/mdma?
Hur känns det? Är det intensivt?
Har testat lustgas 3 gånger men har mest bara flummat och skrattat och inte tyckt det varit någon stor deal egentligen, har varit bäng dom gångerna också.

Finns det några faror med blandningen? Bör jag ta det på peaken eller på afterglowen efter jointen?

Yes, gör det om du har möjligheten! Du ska ta det under peaken såklart, då är det sjuukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in