Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-10, 18:13
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Men.. Du behöver ju större doser!
Misstänker som det, men verkligen alla andra blev helt jävla överlyckliga på samma dos som jag kände mig lite piggare av. Nåja har väl hittat en drog som jag är väldigt resistant mot, nån gång ska ju vara den första
Citera
2008-04-10, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Misstänker som det, men verkligen alla andra blev helt jävla överlyckliga på samma dos som jag kände mig lite piggare av. Nåja har väl hittat en drog som jag är väldigt resistant mot, nån gång ska ju vara den första
Men så är det ju alltid, Att nån tål mer eller mindre. Testa dra en 0.2 - 0.3 i en bomb
Citera
2008-04-10, 20:04
Hejsan! Hur är era erfarenheter av att blanda kokain och ecstasy? Drar till Holland nästa vecka och ska på Armin Only, och kommer där att testa E för första gången. Men vi ska även fixa kokain som jag testat en gång innan. Och efter vad jag läst i tråden så kommer jag att ta det lugnt med alkoholen iaf!
Citera
2008-04-10, 23:25
Medlem
sista ggn jag konsumerade dessa godingar och det var regelbundet konsumerande också så slutade det med långvarig depression och personlig kris i ca: 4 månader med sjuka panikattacker som kom på de mest kostiga tillfällen. mest jobbigt var det då man umgicks och hade roligt med vänner, festade, bio, etc. kom som en smäll på käften.

fick även problem med någon form av afasi (verbalamnesi). tror dock inte riktigt på just afasi men efter den svängen så fick jag svårt att formulera mig i tal och hittar inte ord som jag vill få fram. vet vad jag menar men får de inte ur käften. har fortfarande problem efter 3 år.

om de hänger ihop kan jag inte sätta fingret på men men.

... men fan va kul tid det var
Senast redigerad av xtas 2008-04-10 kl. 23:29.
Citera
2008-04-11, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtas
sista ggn jag konsumerade dessa godingar och det var regelbundet konsumerande också så slutade det med långvarig depression och personlig kris i ca: 4 månader med sjuka panikattacker som kom på de mest kostiga tillfällen. mest jobbigt var det då man umgicks och hade roligt med vänner, festade, bio, etc. kom som en smäll på käften.

fick även problem med någon form av afasi (verbalamnesi). tror dock inte riktigt på just afasi men efter den svängen så fick jag svårt att formulera mig i tal och hittar inte ord som jag vill få fram. vet vad jag menar men får de inte ur käften. har fortfarande problem efter 3 år.

om de hänger ihop kan jag inte sätta fingret på men men.

... men fan va kul tid det var
Mjo det känner man ju igen, Eller när man pratar med någon och mitt uppe i samtalet så glömmer man av vad man pratar om
Citera
2008-04-11, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antix
Mjo det känner man ju igen, Eller när man pratar med någon och mitt uppe i samtalet så glömmer man av vad man pratar om

Exakt! ett tag så trodde jag att jag bara blivit dum i huvudet
bra o veta att man inte är ensam om skiten. har mycket lätt för att glömma något man ska betätta eller säga då någon har avslutat sin mening.
Citera
2008-04-15, 16:30
Medlem
E!

Tjena, har tänkt testa E snart med min vän. Min fråga är då:
Är det verkligen nödvändigt att ha en "Guardian" om vi är hemma bara vi 2 tex ?

Citat:
Ursprungligen postat av flows
Ha med en person du känner dig säker med. Ska ni båda prova för första gången bör ni ha med en nykter person (observera nykter, inte alkohol eller cannabis heller).
Senast redigerad av 5liv 2008-04-15 kl. 16:32.
Citera
2008-04-15, 16:33
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5liv
Tjena, har tänkt testa E snart med min vän. Min fråga är då:
Är det verkligen nödvändigt att ha en "Guardian" om vi är hemma bara vi 2 tex ?

Det tycker jag inte. Visst kan det vara en fördel, men det är inget nödvändigt om det är MDMA i pillerna. MDA och liknande ger mer hallucinogena effekter men knappast något överväldigande.
Citera
2008-04-15, 19:41
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det tycker jag inte. Visst kan det vara en fördel, men det är inget nödvändigt om det är MDMA i pillerna. MDA och liknande ger mer hallucinogena effekter men knappast något överväldigande.

Jag ska testa E i holland på lördag under en trancefest, (Armin Only) Rekommenderas inte detta alls? Mina vänner som är vana E-brukare har inte sagt nåt om att detta skulle vara en dum idé
Citera
2008-04-15, 23:01
Medlem
flum_flums avatar
piss?

sha har fått ett fint pris på E nu så har bestämt mej för att prova
men hur länge syns det på urinprov? vet att det inte går att säga exakt men lämnar urinprov varannan vecka så vet ej om jag törs
Citera
2008-04-15, 23:24
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Jag ska testa E i holland på lördag under en trancefest, (Armin Only) Rekommenderas inte detta alls? Mina vänner som är vana E-brukare har inte sagt nåt om att detta skulle vara en dum idé

Du kan nog vara lugn.
Citera
2008-04-16, 11:54
Medlem
dåligt hjärta

tja, tänkte testa e snart med en kompis till en början.
Men min kompis har inte så bra hjärta och hans puls
ligger på dubbelt så mycket som en vanlig puls.
Kan det resultera i dödsfall eller är det helt lugnt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in