Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-12-12, 15:44
Bannlyst
svar

BRA flows.

hade gärna sett fler såna här frågor&svar på alla droger som finns.
och som ligger klistrat i forumet som efter hand kan uppdateras
av någon trovärdig person. så det kan ägnas åt andra saker på forumet...
men det måste vara trovärdigt så att ingen lägger upp att normaldosen
är tex 7000mg.

utan måste skötas på ett bra sätt.
med vänliga hälsningar
Citera
2004-12-12, 16:18
Medlem
flowss avatar
Tack så mycket alla!

Är det någon som har någon mer fråga eller idé?

Annars tänkte jag starta en tråd för klistring och låsning snart (om nu någon moderator vill det).

Efter att den nya tråden låsts och klistrats kan man starta en ny tråd eller PM:a mig om förslag.

Men än så länge är denna öppen för förslag - så passa på

edit: Kom på att man måste vara moderator för att ändra i en låst tråd.. Så min idé havererade ganska fatalt där Risken är ju överhängande att en klistrad FAQ-tråd kommer bli överöst med gnälliga kommentarer om den inte är låst. Så jag vet inte hur man ska göra?
Citera
2004-12-12, 17:40
Medlem
Danne^s avatar
be någon snäll moderator låsa tråden sen när du ändrar den be han göra ändringarna kan dock bli lite krångligt annars kan du ju bli moderator så löser det sig
Citera
2004-12-12, 18:17
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne^
be någon snäll moderator låsa tråden sen när du ändrar den be han göra ändringarna kan dock bli lite krångligt annars kan du ju bli moderator så löser det sig

Haha mjo, ta det med admin

Nej men Centralstimulantia har ju två moderatorer som sköter sitt jobb bra tycker jag nog.
Citera
2004-12-12, 18:43
Medlem
crassys avatar
Vet du om tricykliska antideppressiva (TCA) påverkar ecstasy på samma sätt som SSRI? Borde ju göra det...
Citera
2004-12-12, 19:01
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crassy
Vet du om tricykliska antideppressiva (TCA) påverkar ecstasy på samma sätt som SSRI? Borde ju göra det...

Nu har jag läst och läst. Hittar inget om specifikt det. Men på LSD så blev effekten ökad för dem som gick på TCA.

Om TCA självt står det en del. Bland annat att det är första generationen antidepressiva (då Prozac är den andra) och att ska vara mycket försiktig med vilka droger/läkemedel man blandar det med.

Jag skulle gärna se att du PM:ade Majoren med den frågan då jag tror att han kan besvara den. Du får gärna posta svar här sedan!
Citera
2005-01-07, 17:16
Medlem
flowss avatar
Valfri moderator kan ju klistra denna tråd om den anses vara till någon hjälp. (Och radera t.ex. "Länkar om ecstasy"-tråden eftersom denna tråd avhandlar dens innehåll)

Klistras den får moderator också gärna ta bort "rev 1" från rubriken.
Citera
2005-01-08, 22:48
Medlem
WeeMaans avatar
Bra jobbat!
Citera
2005-01-08, 23:03
Medlem
Jag tycker verkligen ni borde klistra tråden. Den var informativ och grymt intressant att läsa igenom.
Citera
2005-01-09, 00:01
Medlem
om göran persson skulle ha på sin agenda att klistra den här tråden då skulle jag nog rösta på socialdemokraterna
Citera
2005-01-09, 16:21
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Ja, nu tycker jag moderatorerna här e fett sega, det e väl bara att klistra denna? Det blir inte så mycket bättre än såhär.
Citera
2005-01-09, 17:04
Medlem
Lekbarns avatar
Stor eloge till Flow!
Väldigt informativ och välskriven text

Hittar bara en liten sak jag kan anmärka på
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Pris?
Köper du en enstaka Ecstasytablett på ett rave kan du få betala mellan 150-200 kronor. Är det ett litet mer planerat köp brukar priset vara på 100 kr/st. Köper du låt oss säga 10 stycken i ett planerat köp kan du få betala 90 kr styck. Ju fler du köper desto billigare. De som tar in Ecstasy i Sverige betalar mindre än 30 kr/st. (Dessa köper dock in ansenliga mängder och är inga uppgifter som kan kontrolleras).

Priset beror extremt mycket på var i landet du befinner dig, här nere i söder behöver du inte betala mer än 300 / 5 och alla priser över 100 kr per e är blåsning.

"De som tar in Ecstasy i Sverige betalar mindre än 30 kr/st. (Dessa köper dock in ansenliga mängder och är inga uppgifter som kan kontrolleras)."

Köper själv av en polare som säljer så jag får det billigt som fan o behöver bara betala 300 / 10a han lär inte gå mycket i vinst men inte fan går han i förlust, tillägas bör att han inte är långt upp i ledet utan köper bara 100 i stöten.

Det extremt låga priset är dock en ny grejj och är en följd av att e:t verkligen flödar här nere i Södern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in