Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-26, 00:37
Medlem
CapricciosaBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Heeeeeeeeej!'

Efftersom den förra tråden blev "låst" Så får jag ta upp följande frågor här :
Gröna Recycles dropp på fredag för 3st nybörjare.

Hur mycket "ungefär" MDMA innehåller dessa knappar ?

Räcker det med 1st till dem som inte testat innan, eller ska dem börja med 2st ?

Några tipps för hur vi ska undvika så mycket "käkspänning" som möjligt ?

HTP5 Före/under/effter ruset, när ska dessa intas, för bäst effekt ?

Behövs det ha stor/liten koll på dem här 3 nybörjarna ? (2st av dessa är tjejer i 50kg klassen)

Dem är redan nu "tjejerna" lite nojjiga över det hela, så ska försöka minska den nojja dom har innom 2 dagar så inget går fel. Så behövs lite tipps osv.

Fick en RIKTIGT DÅLIG länk igår om vad för saker man skulle kunna göra under ett mdma/E rus, någon som har egna livserfarenhets tipps ? 3killar vs 2 tjejer, vad kan man slå till med för något.

Är tex lämpligt att ta promenad med alla dessa 3 rockies, utan större problem?

//RAB

Knapparna är ganska potenta, skulle gissa på 100mg+ MDMA. Doserar ni lagom, dvs om ni inte stoppar i er 4 på en gång utan vana så ska allting gå utmärkt.

Käkspänningar är att räkna med, se bara till att ha tuggummi med er så är det lugna bullar sen

Ni kommer inte behöva en lista med saker att göra, ett tips är att ha en lugn och trygg "bas". Ha lite skön musik och ge er ut på lite promenader emellanåt. Ladda upp med lite juice, bra musik och mjuka kuddar.

Trevlig resa!
Citera
2010-08-26, 00:38
Medlem
Derangements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowz
Heeeeeeeeej!'

Efftersom den förra tråden blev "låst" Så får jag ta upp följande frågor här :
Gröna Recycles dropp på fredag för 3st nybörjare.

Hur mycket "ungefär" MDMA innehåller dessa knappar ?

Räcker det med 1st till dem som inte testat innan, eller ska dem börja med 2st ?

Några tipps för hur vi ska undvika så mycket "käkspänning" som möjligt ?

HTP5 Före/under/effter ruset, när ska dessa intas, för bäst effekt ?

Behövs det ha stor/liten koll på dem här 3 nybörjarna ? (2st av dessa är tjejer i 50kg klassen)

Dem är redan nu "tjejerna" lite nojjiga över det hela, så ska försöka minska den nojja dom har innom 2 dagar så inget går fel. Så behövs lite tipps osv.

Fick en RIKTIGT DÅLIG länk igår om vad för saker man skulle kunna göra under ett mdma/E rus, någon som har egna livserfarenhets tipps ? 3killar vs 2 tjejer, vad kan man slå till med för något.

Är tex lämpligt att ta promenad med alla dessa 3 rockies, utan större problem?

//RAB
Det finns nog inget exakt mått på hög MDMA-halt dessa knappar har, men folk har uppskattat mängden till ungefär 60-80 mg. Sedan rekommenderar jag er inte att ta en drog om ni inte är helt säkra och trygga i vad ni gör.

Om jag inte minns helt fel så skall 5-HTP definitivt inte tas under ruset eftersom det ökar risken för serotonergt syndrom.

Det finns få saker som är tråkiga under ett MDMA-rus. Att kramas och/eller att ha sex är annars två favoriter, och se fan till att ha riktigt bra musik! Det är väldigt skönt att promenera på ecstasy, men se till att inte göra det på en plats där poliser eventuellt kan befinna sig. Man har en tendens att se rätt borta ut, speciellt om man är ovan.

I övrigt får jag önska er en underbar upplevelse, vilket knappast kommer att vara svåruppnåeligt.
Citera
2010-08-26, 01:49
Medlem
Dom är ganska klena men relativt rena. Om man tagit förut ska man definitivt börja med minst två.
Citera
2010-08-26, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Derangement
Det finns nog inget exakt mått på hög MDMA-halt dessa knappar har, men folk har uppskattat mängden till ungefär 60-80 mg. Sedan rekommenderar jag er inte att ta en drog om ni inte är helt säkra och trygga i vad ni gör.

Om jag inte minns helt fel så skall 5-HTP definitivt inte tas under ruset eftersom det ökar risken för serotonergt syndrom.

Det finns få saker som är tråkiga under ett MDMA-rus. Att kramas och/eller att ha sex är annars två favoriter, och se fan till att ha riktigt bra musik! Det är väldigt skönt att promenera på ecstasy, men se till att inte göra det på en plats där poliser eventuellt kan befinna sig. Man har en tendens att se rätt borta ut, speciellt om man är ovan.

I övrigt får jag önska er en underbar upplevelse, vilket knappast kommer att vara svåruppnåeligt.

Okej, ja men dåså, precis vad jag ville höra

Kommer säkerligen upp en rapport på lördag här, så ska vi se hur bra dessa knappar igentligen är.
Själv var det 1 år sedan. Droppade 2st Blå Armani då, och kände inte av ett skit, någon som vet varför detta hände?

Kan till lägga att jag går på Subutex dagligen sedan 1,5år tillbax,. kan det ha något med saken att göra`?

Tex att det slöar ner systemet, och effekten inte blir lika bra osv någon som vet något över det ?

Den här gången ska jag iaf vara ren 24tim innan jag droppar 2st.

//RAB
Citera
2010-08-30, 00:10
Medlem
Tjenare!

Jag är en total noob på droger och de enda jag använt är tobak och alkohol.
Men nu är det så att jag och några polare drar till Qlimax i Holland i November och då känns ecstasy som en riktigt bra drog att ta för att ligga på topp på en Hardstyle-festival. Min fråga är dock som så, skall jag testa E hemma i säkerhet(eller nåt annat som kanske är bättre för nybörjare) innan jag tar det på ett stort partyställe med massor av folk jag aldrig träffat? Tänkte att det kanske är bättre så jag vet hur jag reagerar på skiten i fråga.

Tack på förhan.
Citera
2010-08-30, 00:56
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djangothekiller
Tjenare!

Jag är en total noob på droger och de enda jag använt är tobak och alkohol.
Men nu är det så att jag och några polare drar till Qlimax i Holland i November och då känns ecstasy som en riktigt bra drog att ta för att ligga på topp på en Hardstyle-festival. Min fråga är dock som så, skall jag testa E hemma i säkerhet(eller nåt annat som kanske är bättre för nybörjare) innan jag tar det på ett stort partyställe med massor av folk jag aldrig träffat? Tänkte att det kanske är bättre så jag vet hur jag reagerar på skiten i fråga.

Tack på förhan.

MDMA är riktigt schyst om man ska till något jävligt dansant och stuffigt, men kanske helst med lite tjack i bilden. Jag föredrar dock MDMA hemma, att mysa med någon man är kär i. Jag rekommenderar dig att ta det först i en säker miljö, MDMA kan vara rätt överväldigande. Har man aldrig testa det tidigare, heller inte tagit tex tjack eller mephedrone, är nog inte ett stort partyställe det bästa stället. Visst, det kan vara en grymt underbar upplevelse, men det kanske inte går så bra...
Citera
2010-08-30, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
MDMA är riktigt schyst om man ska till något jävligt dansant och stuffigt, men kanske helst med lite tjack i bilden. Jag föredrar dock MDMA hemma, att mysa med någon man är kär i. Jag rekommenderar dig att ta det först i en säker miljö, MDMA kan vara rätt överväldigande. Har man aldrig testa det tidigare, heller inte tagit tex tjack eller mephedrone, är nog inte ett stort partyställe det bästa stället. Visst, det kan vara en grymt underbar upplevelse, men det kanske inte går så bra...

Tack så mycket för tipset, då blir det så att jag testar hemma först med några vänner. Vill ju inte att min lilla semester ska förstöras på grund av min oerfarenhet.
Citera
2010-08-31, 03:10
Medlem
Tjennare.

Det är så att jag har provat Ecstasy vid 3 olika tillfällen förut. Men det är så att jag är fortfarande lite osäker på hur jag doserade. Kan även säga att de två första gångerna jag tog, så fick vi tag i ett Ecstasy piller vid namn Green Recycle. Första gången jag provade så körde jag först 1 piller sen drog jag i mig ett till lite senare när jag började känna effekterna(Hade med mig en kille som har provat förut ett par gånger också).

Sen den tredje gången så provade jag även Orange Volkswagen, då körde vi bara en för att testa dessa. Men nu är det så att jag skulle vilja ha lite mer hjälp med hur jag ska dosera och vilka piller som rekommenderas. Det skulle vara gött att kunna få ett svar på detta, för det är så att jag och ett par polare hade tänkt att pröva i helgen igen för att se om vi kan få det rätt, för vi har inte tyckt att vi har fått rätt stämning när vi har provat förut då vi inte har varit med rätt folk osv.

Men jag hoppas kunna få ett svar om vad som skulle rekommenderas och vad ni tycker.

Peace Out.

/Zurre
Citera
2010-08-31, 03:20
Medlem
bk-MDMAs avatar
Får du tag i "Vita V" är det det bästa jag sett i storstaden atm.
Dom är helt rena och ~120-150mg mdma.

Gröna rec. innehåller 60-70mg mdma och 20-40mg tjack.
Något i den stilen iaf - 70/30 fördelning.

I övrigt vet jag inte om det finns några vidare bra knappar i omlopp, jag har inte sett några - än.
Citera
2010-09-01, 01:15
Medlem
narutos avatar
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22357

Underbara!
Citera
2010-09-01, 12:37
Medlem
JiNZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto