Citat:
Ursprungligen postat av timCan
Är det dålig tillgång på E i sverige eller bara jag som inte kan? Har kunnat hitta ifall man verkligen letat innan, men nu går det bara inte. fyfan - man som hade velat ha det här till nyår.
hinthint.
Nu ska jag berätta svenska folkets sämst förborgade hemlighet för dig. Håll i katten.
Om bara några dagar inträffar nyårsafton, svenskens absoluta favoritfest att knapra E på.
Edit: Ja, jag vet. Det är inte bara Sverige som detta är gällande för, jag tyckte bara att det såg bra ut med en patriotisk avgränsning. Vad jag uppskattar än mer är ändå det gränspsykotiska monologsamtalet, men det duger inte här, på tal om att folk käkar all MDMA marknaden har och fyller nystartens första timmar med härlighet. Vackert. Till detta: perspektivet att dagarna två, tre, på startbanan tydligen kommer att bära sorgmantel och bluesläge.
Lite förvånad är jag att din langare inte i god tid informerade dig om att det var dags för rusning till hans pillerkvarn. Mina langare har alltid varit måna om att hålla god kontakt med mig på så vis.
Jag blir lite förvånad en gång till om ett sådär trubbigt flugfiske efter kriminella affärsmän inte skulle ge utdelning. Erfarenhet, om inte annat.