Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-17, 07:22
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
kan man ta en överdos av e och isåfall hur många tabletter ungefär är det på en kväll man skall ta då?
funderar ju inte på ta en överdos tänkte mer för att vara på den säkra sidan:P
Du kan överdosera och dö och du kan överdosera och må dåligt, det är höga doser mellan dom stadierna. För 3v sen tex så ansåg jag mig själv överdosera lite smått, jag tog 160mg utav en riktig potent batch kristaller, jag försökte andas djupt för att få mer syre och smekte mig över bröstet vid upcomen för det slog så hårt, spydde tre gånger efter varandra också, men att spy på mdma är inte som att spy på fyllan, magen vrider om sig på en sekund och kräk kommer upp, sen är det klart och man mår toppen igen.

Ifall du vill dö så måste du ta en bomb på ~7g men chansen att dö av just mdman är lägre än att du skulle dö utav överhettning, vattenbrist eller vattenförgiftning.
Citera
2011-11-29, 16:49
Medlem
tänkte höra ja skall flytta till norge och bo där i några månader vet ni om dom har samma straff för droger som i sverige ?
Citera
2011-11-29, 21:27
Medlem
Ungefär hur mycket MDMA brukar det vara i de piller man stöter på i sverige?
Citera
2011-11-29, 21:47
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBildoktor
Ungefär hur mycket MDMA brukar det vara i de piller man stöter på i sverige?

Allt mellan 0-180mg, men vanligast är nog runt 80-110mg, även om det på senare tid dykt upp fler som haft 140+mg. Svårt att säga hur mycket det är i de man brukar stöta på, är nog väldigt olika från plats till plats och kontakter till kontakter.
Citera
2011-12-22, 01:34
Medlem
någon som vet hur mycket e man kan ha på sig innan man åker i fängelse om man blir stagen?
Citera
2011-12-22, 19:17
Medlem
Skezs avatar
Här blev det fel.
Senast redigerad av Skez 2011-12-22 kl. 19:22.
Citera
2011-12-22, 22:02
Medlem
Skezs avatar
Okej, nu har jag precis haft min första MDMA "flashback", trodde inte dem existerade riktigt. Innan idag började jag gäspa och blev samtidigt snuvig som fan (två saker jag alltid gör och får under ett rus). Men efteråt blev jag deprimerad och lättirriterad, allting kändes hopplöst helt enkelt.

Nu på kvällen satt jag och sket och när jag var klar ändrades plötsligt färgerna i mitt synfält till de varma, mjuka färger som man alltid får på MDMA. Det följs av vag eufori och sköna rysningar i hela kroppen och några typiska, sköna gäspningar. När hela showen var över var jag svettig som fan!

Jag tog ecstasy senast i somras, en medium jäkel bara. Före det var förra hösten/vintern ca. 90mg MDMA och före det var några år sedan, säkert 5.
Tänkte bara dela med mig av denna upplevelsen som var ganska intressant.

EDIT: En fråga på detta, är det någon som vet exakt vad som händer i kroppen när detta sker? Har sökt lite men hittar mest vag information.
Senast redigerad av Skez 2011-12-22 kl. 22:43.
Citera
2011-12-24, 09:49
Medlem
imperatrixs avatar
Hur lång tid efter att ha slutat med antidepressiva kan en ta E? (Sertralin. Åt ungefär ett halvår, håller på att trappa ut nu.)
Citera
2011-12-26, 05:30
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Hur lång tid efter att ha slutat med antidepressiva kan en ta E? (Sertralin. Åt ungefär ett halvår, håller på att trappa ut nu.)

Sertralinet lär väl ha utsöndrats på en vecka.

Men du är inte återställd för MDMA-knarkande efter kuren förrän några månader senare.
Citera
2011-12-27, 02:07
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timCan
Är det dålig tillgång på E i sverige eller bara jag som inte kan? Har kunnat hitta ifall man verkligen letat innan, men nu går det bara inte. fyfan - man som hade velat ha det här till nyår.

hinthint.

Nu ska jag berätta svenska folkets sämst förborgade hemlighet för dig. Håll i katten.

Om bara några dagar inträffar nyårsafton, svenskens absoluta favoritfest att knapra E på.

Edit: Ja, jag vet. Det är inte bara Sverige som detta är gällande för, jag tyckte bara att det såg bra ut med en patriotisk avgränsning. Vad jag uppskattar än mer är ändå det gränspsykotiska monologsamtalet, men det duger inte här, på tal om att folk käkar all MDMA marknaden har och fyller nystartens första timmar med härlighet. Vackert. Till detta: perspektivet att dagarna två, tre, på startbanan tydligen kommer att bära sorgmantel och bluesläge.

Lite förvånad är jag att din langare inte i god tid informerade dig om att det var dags för rusning till hans pillerkvarn. Mina langare har alltid varit måna om att hålla god kontakt med mig på så vis.

Jag blir lite förvånad en gång till om ett sådär trubbigt flugfiske efter kriminella affärsmän inte skulle ge utdelning. Erfarenhet, om inte annat.
Senast redigerad av Qidush 2011-12-27 kl. 02:15.
Citera
2011-12-27, 22:27
Medlem
Ollebolle22s avatar
Lär ju va riktigt trevligt med e på nyår med alla raketer! Lyllos dom som har
Citera
2011-12-30, 00:54
Medlem
Stolarns avatar
Har en kompis som tar med sig Eva till nyårsfesten vi ska på, där kommer det även finnas cb och alkohol.
Har aldrig testat E innan, så jag undrar över era synpunkter. Borde jag blanda allt eller kanske avstå något? Och kommer jag kunna vara på festen utan att göra bort mig helt och hållet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in