Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-06, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com
Snortade en E för 45 minuter sen och min kompis tuggade den och hon känner av det och har gigantiska puppiller men jag känner inte av det och det har inte blivigt någon skillnad på mina puppiller. Jag krossade det till pulver form och snortade sakta. Har snortat sub kanske 6 gånger och har alltid fått effekt av det så jag har då inte snortat fel.
Det är bara för att du har käkat så ofta..
Citera
2008-01-07, 17:00
Medlem
johorrus avatar
kan det vara nån ide att poppa i sig 5-HTP när man ska ta ecstasy
http://www.biovea-europe.com/product_detail.asp?PID=435
Citera
2008-01-10, 00:52
Medlem
Illamåenden

Var ett bra tag sen jag käkade E men en liten fråga bara, då jag kanske snart ska köra igen.

Har testat 2 ggr och första gången var hel perfekt men mådde lite illa i början, ca 30 min kanske... sen andra gången blev det värre, var nästan påväg att spy.. sen efter typ 30 min igen släppte allt och jag mådde toppen..

har det att göra med nervositet som ligger undanträngt eller är det dålig kvalitet eller vad gäller?
Citera
2008-01-10, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ejdampbarn
Var ett bra tag sen jag käkade E men en liten fråga bara, då jag kanske snart ska köra igen.

Har testat 2 ggr och första gången var hel perfekt men mådde lite illa i början, ca 30 min kanske... sen andra gången blev det värre, var nästan påväg att spy.. sen efter typ 30 min igen släppte allt och jag mådde toppen..

har det att göra med nervositet som ligger undanträngt eller är det dålig kvalitet eller vad gäller?
Antagligen för att det slår för hårt för dig...
Citera
2008-01-10, 01:15
Medlem
Men vadå, jag tog ju bara 1 då... iof är jag rätt liten men inte sååå liten.. känns ju lite sjukt att reagera så på 1 lite piller när man ändå tar fler sen..
Citera
2008-01-20, 12:07
Bannlyst
E + Benzo

någon som kan berätta hur det e när man poppat nårra e och benzo? såg at det var nån som skrev att det inte var så skönt,, men om man tex skulle ta 1-2 E och 3-4 st blåvalar, jag e jävligt sugen på denna blandnigen,
Citera
2008-01-21, 09:52
Medlem
hezbollahs avatar
Jag har testat E en gång, då tog jag två stycken blåa mitzar. Jag va go och glad i 2-3 timmar ungefär sen landade jag och blev ass ledsen/deprimerad.. Vad ska man göra när man landar? Om man ska knappra fler så kostar det ju skjortan och man får en fetare AT'n. Jag tycker nästan att det inte var värt ruset eftersom det var så kort tid ja hade roligt och sen kom AT'n, boom!
Inte särskilt party och ligga i ett hörn och vara ledsen. Kommer förmodligen testa igen men då rent MDMA, hoppas det blir bättre.
Citera
2008-01-21, 11:03
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Jag har testat E en gång, då tog jag två stycken blåa mitzar. Jag va go och glad i 2-3 timmar ungefär sen landade jag och blev ass ledsen/deprimerad.. Vad ska man göra när man landar? Om man ska knappra fler så kostar det ju skjortan och man får en fetare AT'n. Jag tycker nästan att det inte var värt ruset eftersom det var så kort tid ja hade roligt och sen kom AT'n, boom!
Inte särskilt party och ligga i ett hörn och vara ledsen. Kommer förmodligen testa igen men då rent MDMA, hoppas det blir bättre.

Det måste ha varit en kass batch om det var 2st första gången. Själv ploppade jag en rosa mitsubishi och rökte standard-brunt och var i himlen hela natten, och mådde kanon dagen efter.. lite sliten i truten bara eftersom jag bablade på som Dennis Leary.

Nej, vänta tills du vet att du fått tag på bra piller. forska. och visar det sig att dom likförbannat inte är nått att hänga i julgranen så får du ta den smällen.
Citera
2008-01-21, 13:25
Medlem
Brakkisaths avatar
Citat:

förstår vad du menar, fick också några dåliga e en gång och så satt man bara där och verkade deppig.
bästa då kan väll vara att röka en holk.
Citera
2008-01-21, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brakkisath
förstår vad du menar, fick också några dåliga e en gång och så satt man bara där och verkade deppig.
bästa då kan väll vara att röka en holk.
Han mena nog inte att E'na var dåliga, För dom blåa mitzarna jag käkat var jävligt bra.. kanske inte var samma batch.. men vad du ska göra när du landar är väll upp till dig , anledningen pga av att du blir deppig är för att du tömmer din hjärna på serotonin
Citera
2008-01-22, 01:07
Medlem
hezbollahs avatar
E känns som kinderägg litegran, man vet inte hur man kommer reagera. Lättare och bara köpa MDMA kristaller ju.
Citera
2008-01-22, 04:23
Bannlyst
Citat:
E känns som kinderägg litegran, man vet inte hur man kommer reagera. Lättare och bara köpa MDMA kristaller ju.
Du blir ju minst lika deppig på MDMA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in