Hade fått tag på riktigt bra knappar förra veckan, Rosa lacoste, och tänkte ta E oskulden en gång för alla.
Några kompisar hade provat dessa några dagar före mig, och intygat att det var potenta knappar som fan, så på fredagen tog jag och en kompis en halva var.
det gick nån halvtimme, min kompis satt och sträckte på sig och upprepade hur skönt allting var och hur mycket han älskade livet, att han hade kunnat sitta där resten av livet... men jag kände fortfarande ingenting, kände mig bara lite tjackad.
bestämde mig för att snorta lite för att se om det skulle hända nåt, så jag snortade en kvarts tablett+svalde en kvarts till, så nu var jag uppe i en hel.
efter ca 1 timme utan effekt så kom jag på vad felet var. har ätit sertralin 50mg/dag i 3-4 månader nu mot ångest och depression, något jag inte haft med i beräkningarna öht men då kom jag ju på varför det inte fungerade.
Vad jag vill ha sagt är väl att om du äter SSRI så kommer inte E'n fungera öht. kände mig endast lite tjackad och alkoholen bet inte på mig direkt, men något rus av MDMAn uteblev helt. Surt...
Blir att köra igen nästa månad efter ett litet uppehåll på SSRI'n, så jag får uppleva kicken på riktigt