2010-03-16, 17:01
Medlem
skelögds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jag har blivit totalt torsk på MDMA av den anledningen att jag vet att jag aldrig kommer att sluta. Däremot har jag inget SUG efter att uppleva ruset. Jag skulle aldrig någonsin kunna poppa E på en vardag.

Däremot så har jag ett behov av att ha tillgång på ecstasy. Jag känner en oro i kroppen när jag vet att jag alltid kanske inte kommer att kunna fixa ecstasy.

senast jag knaprade var i lördags, och därinnan 6 veckor sedan. Nu kommer jag att knapra om 7 veckor, och har därför satt en regel för hur ofta jag kommer göra det. 2 gånger per kvartal. Det är alldeles lagom för mig, och jag skulle klara av att ha längre uppehåll.

MEN att aldrig någonsin mer ta det finns inte i min värld. Jag kommer aldrig kunna sluta, det är för bra helt enkelt. Är såld på ecstasy eftersom det är den ultimata drogen för mig. Har till och med gett upp alkohol... jag vill inte ta några andra droger än E, allt annat bleknar bort totalt i jämförelse.

När du provar E så höjer du ribban för hur bra du kan må.

Det är svårt att säga om jag ångrar att jag provade E eller inte. Både och... jag har höjt ribban för hur bra jag kan må och hur kul jag kan ha. Men att höja den ribban och alltid hamna så högt upp är ju fett värt det till sist ändå.

Nackdelen är att det inte är svinroligt att bowla och gå på krogen längre... Det är bara halvroligt nu, och jag vet att E är fetare.

Tro mig charmen med det dör ut med tiden som med allt annat. Och tur är väl det.
Citera
2010-03-16, 18:42
Medlem
Brutors avatar
Hur fungerar det om man har panik ångest och är allmänt deppig? Kan E't sätta en i hemska ångest attacker? Och hur ärlig blir man på E? Kan man tex ringa upp familjen och berätta att man tar droger osv?

Är sjukt sugen på E men vill inte riskera något
Citera
2010-03-16, 19:42
Medlem
Ja det riskerar att förvrra dina problem men kan också förbättra dem om du låter tankarna och känslorna gå obehindrat. Problemetet är att du då kan få en insikt i varför du använder droger och varför du mår dåligt och risken är då överhängand att du ringer upp dina föräldrar och vill reda ut problem som du kanske inte vet att du har etc.
Citera
2010-03-16, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brutor
Hur fungerar det om man har panik ångest och är allmänt deppig? Kan E't sätta en i hemska ångest attacker? Och hur ärlig blir man på E? Kan man tex ringa upp familjen och berätta att man tar droger osv?

Är sjukt sugen på E men vill inte riskera något
Hur ärlig man/man kan bli? Bor det en liten bög i dig så finns en risk att han vill ut och visa sig.

Jag tycker du ska skita i E, du har ju lite svårigheter redan innan med panikattacker och deppig och så. E gör det inte bättre.
Citera
2010-03-16, 22:52
Medlem
modo24s avatar
Hur är E-marknaden nu ?? Har den blivit bättre för senast jag kollade trådarna om detta så var det totalt katastrof verkade det som..
Citera
2010-03-17, 22:32
Medlem
Har ganska dålig erfarenhet på marknaden i sverige. Men är i holland ganska ofta (4-6 ggr per år och sen i sommras så har jag definitivt märkt skillnad på tillgången . Var ganska ont om bra grejer i sommras. Men sen gick det bara uppåt under hösten/vintern. .. Ska ner nu igen nästa månad o nu rullar det bra Skit Sååå gött
Citera
2010-03-18, 01:03
Bannlyst
Jag vet inte varför jag säger detta, men jag tycker E är en flick och muppdrog.
Citera
2010-03-19, 00:57
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
Tog Ecstasy för första gången nu i helgen. Sorten var lila puma och de skulle vara mdma i dem sa han vi köpte dem av, men hur mycket, det vet jag inte. Droppar först 1 knapp och inväntar effekt efter en timme känner jag ingenting (kan bero på att jag åt innan, en rejäl potion), så jag bestämmer mig för att slänga i mig den andra knappen, efter ett tag börjar jag känna lite ögon skak och saker o ting jag kollar på vibrerar lite plus att jag blir lite trött bara men ingen eufori knappt, mina andra kompisar som tog tycktes känna av det iaf, men inga kärleks kännslor eller något som jag hört att man ska få på E.

Jag har tagit en del meph i mina dagar och diverse Rc's men inte överdrivet mycket, och jag tycker att meph ger mig mycket mer välbehag, rush Eufori o kroppen än vad detta gjorde, så det måste varit dåliga knappar va? eller nån rc eller något i dem.. fan trodde jag skulle må som en gud ju! blev lite missnöjd 400 kr åt skogen skulle man väll kunna säga.

Det låter som att det inte vara riktig Ecstasy isåfall eller extremt dåliga sådana. Om man väl lyckas uppnå den riktiga MDMA-effekten (för många människor är det bara möjligt att komma till detta stadiet dom första 10ggrna man tar mdma sen kan man aldrig få samma extas-tillstånd igen) är det en upplevelse som man aldrig någonsin kommer glömma igen. Men har man tagit mycket andra stimulanter tidigare, särskilt sådana som verkar på serotoninet så kanske det kan bli svårt att uppnå det sanna E känslan.

Ecstasy var den första kemikaliska drogen jag tog någonsin, och det går inte att beskriva i ord den exstasen jag kände då..var väldigt ung då också så jag gjorde väl bort mig rätt rejält. Gick t ex fram till okända människor och började smeka deras händer och sa att jag älskade dom och liknande. Ett tag kunde jag inte göra något annat än att sitta och krama mig själv för jag var så fylld av orgasmiska vällustkänslor att jag knappt kunde röra mig (jävligt pundigt egentligen hehe). Det var nästan läskigt hur bra jag mådde av ecstasy på den tiden...har tagit alla möjliga droger efter det..allt ifrån stimulanter till psykedelier och tunga opiater men just dom första riktiga E/MDMA-upplevelserna har jag fortfarande aldrig kunnat överträffa faktiskt. Tyvärr kommer jag nog aldrig kunna uppleva den känslan igen för även om jag har tagit uppehåll från MDMA och Ecstasy i säkert över ett år efter det och tagit det så har det bara inte varit som förut...har mest blivit varm som fan och trött och lite yr men det är den trista verkligheten med just E.. efter dom första magiska ~10ggrna är det som att hjärnan byggt upp något slags försvar och resistens mot ämnet.

Kanske lika bra för fan vad man inte kunde uppföra sig normalt haha... på tjack och heroin så kan jag iaf uppträda hyffsat acceptabelt i främmande sällskap.
Citera
2010-03-22, 02:59
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter

Är det inte du som är flicka och mupp då?
Citera
2010-03-22, 14:49
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Det låter som att det inte vara riktig Ecstasy isåfall eller extremt dåliga sådana. Om man väl lyckas uppnå den riktiga MDMA-effekten (för många människor är det bara möjligt att komma till detta stadiet dom första 10ggrna man tar mdma sen kan man aldrig få samma extas-tillstånd igen) är det en upplevelse som man aldrig någonsin kommer glömma igen. Men har man tagit mycket andra stimulanter tidigare, särskilt sådana som verkar på serotoninet så kanske det kan bli svårt att uppnå det sanna E känslan.

Ecstasy var den första kemikaliska drogen jag tog någonsin, och det går inte att beskriva i ord den exstasen jag kände då..var väldigt ung då också så jag gjorde väl bort mig rätt rejält. Gick t ex fram till okända människor och började smeka deras händer och sa att jag älskade dom och liknande. Ett tag kunde jag inte göra något annat än att sitta och krama mig själv för jag var så fylld av orgasmiska vällustkänslor att jag knappt kunde röra mig (jävligt pundigt egentligen hehe). Det var nästan läskigt hur bra jag mådde av ecstasy på den tiden...har tagit alla möjliga droger efter det..allt ifrån stimulanter till psykedelier och tunga opiater men just dom första riktiga E/MDMA-upplevelserna har jag fortfarande aldrig kunnat överträffa faktiskt. Tyvärr kommer jag nog aldrig kunna uppleva den känslan igen för även om jag har tagit uppehåll från MDMA och Ecstasy i säkert över ett år efter det och tagit det så har det bara inte varit som förut...har mest blivit varm som fan och trött och lite yr men det är den trista verkligheten med just E.. efter dom första magiska ~10ggrna är det som att hjärnan byggt upp något slags försvar och resistens mot ämnet.

Kanske lika bra för fan vad man inte kunde uppföra sig normalt haha... på tjack och heroin så kan jag iaf uppträda hyffsat acceptabelt i främmande sällskap.

Aah, vet precis vad du pratar om. Minns min första gång, hade droppat 2 stycken blå mitzar, så började de slå riktigt kraftigt, låg i polarens säng och bara kramade hans täcke allt vad jag kunde medans musiken dunkade på max, kände basen gå igenom kroppen som en orgasm nästan hehe. Det ända orda jag kunde få ur mig va öööh Kommer nog aldrig glömma det.

De E som iallafall sagts ska vara bra som jag tagit efter det är Blå Armani men uppnådde inte alls det stadiet på dom. Kan bero på situationen också, festen vi var på kom de massa folk till och började misshandla alla en efter en. Hade bara en kort stund med fjärilar i magen typ.
Citera
2010-03-22, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Är det inte du som är flicka och mupp då?
Jag tror inte det, för jag käkar inte E.
Citera
2010-03-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter

Det är mysigt att fnittra som en flicka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in