Citat:
Planerar lite pre-load inför Bråvalla och har hållt på en eller två veckor nu med att allmänt äta nyttigt, mycket bananer/frukt, havegrynsgröt, mjölk, juice/multivitaminjuicer, bär, protein osv ja ni förstår
Tänker fortsätta såhär fram tills dagen-d.
Just nu sitter jag och planerar intagen av diverse supplement innan man droppar, är ju på festival så orkar inte gå all in med 20 olika supplement vid diverse exakta tidsslag men tänkte köra lite enkelt, tänkte ta 1000mg+ C-vitamin 1h innan intag samt ha en flaska med färdigblandat att gå runt och försöka sippa på under ruset. Magnesium, 2 tabletter vilket blir ungefär 750mg 1h innan intag.
Nu till mina frågor:
Förstått att E-vitamin även är bra men osäker på hur mycket och när det ska intas?
Grapejuice ska tydligen boosta säger vissa medans andra säger att det är skitsamma, tänkte att det likabra att klämma en del dagen innan och även innan intag typ samtidigt som C-vitaminerna. Vad säger ni om det och hur mycket? Ett stort glas bara?
Har L-Tyrosin samt 5-htp hemma, tänkte ta på morgonen dagen efter. Gissar att med mitt tålamod så kommer jag droppa redan dag två (Torsdag), och sen på lördag så lär man vara sugen igen (vet att det är onödigt osv men vafan det är festival
) dra 200-400mg på 5-htp på morgonen sägs kunna boosta effekten men samtidigt säger mycket emot och att det kan vara farligt pga serotogent syndrom, men säg att jag tar 400mg 5-htp typ 8:00 på morgonen och sen trycker en till 200-220mg bomb kristaller på kvällen, vad tror ni om faran? Kan tillägga att jag även kommer suga upp en hel del tjack i snoken under festivalen.
Kan tillägga att detta är första gången jag försöker vara någorlunda vettig med förberedelser osv (bortse från att jag lär droppa 2 gånger under festivalen!) så därför jag hoppas någon insatt uttråkad själ kan orka med att svara på mina frågor, samt även tillägga om det är något annat jag bör tänka på
Gäller ju att knarka ansvarsfullt
Tack på förhand.
Tänker fortsätta såhär fram tills dagen-d.Just nu sitter jag och planerar intagen av diverse supplement innan man droppar, är ju på festival så orkar inte gå all in med 20 olika supplement vid diverse exakta tidsslag men tänkte köra lite enkelt, tänkte ta 1000mg+ C-vitamin 1h innan intag samt ha en flaska med färdigblandat att gå runt och försöka sippa på under ruset. Magnesium, 2 tabletter vilket blir ungefär 750mg 1h innan intag.
Nu till mina frågor:
Förstått att E-vitamin även är bra men osäker på hur mycket och när det ska intas?
Grapejuice ska tydligen boosta säger vissa medans andra säger att det är skitsamma, tänkte att det likabra att klämma en del dagen innan och även innan intag typ samtidigt som C-vitaminerna. Vad säger ni om det och hur mycket? Ett stort glas bara?
Har L-Tyrosin samt 5-htp hemma, tänkte ta på morgonen dagen efter. Gissar att med mitt tålamod så kommer jag droppa redan dag två (Torsdag), och sen på lördag så lär man vara sugen igen (vet att det är onödigt osv men vafan det är festival
) dra 200-400mg på 5-htp på morgonen sägs kunna boosta effekten men samtidigt säger mycket emot och att det kan vara farligt pga serotogent syndrom, men säg att jag tar 400mg 5-htp typ 8:00 på morgonen och sen trycker en till 200-220mg bomb kristaller på kvällen, vad tror ni om faran? Kan tillägga att jag även kommer suga upp en hel del tjack i snoken under festivalen.Kan tillägga att detta är första gången jag försöker vara någorlunda vettig med förberedelser osv (bortse från att jag lär droppa 2 gånger under festivalen!) så därför jag hoppas någon insatt uttråkad själ kan orka med att svara på mina frågor, samt även tillägga om det är något annat jag bör tänka på
Gäller ju att knarka ansvarsfullt
Tack på förhand.
Alltså lol. Du går in helt för att vara supernyttig i flera veckor bara för att sedan knarka bort hälften av hjärncellerna efteråt?
Jag kan garantera dig med en autists säkerhet att all protein och vitaminer du stoppar i dig innan ruset kommer göra en MINIMAL skillnad på ruset. Du kan inte höja dina serotoninnivåer nämnvärt på så kort tid.
Det enda skulle du skulle kunna göra är att ladda upp med 5-htp redan nu köra det tills dagarna innan festivalen, så att dina serotoninnivåer är maxade. Och eventuellt köra någon nootropic dagarna innan och precis innan rustillfället, för vissa ger det en grymt potentierad effekt på MDMA't.
Skämt åsido så är det trevligt att se när personer gör en liten ansträngning för att ta reda på effekter/bieffekter/etc innan man testar. Många menar säkert att det handikappar trippen eftersom man är medveten om vad som pågår i kroppen, men enligt mig så spelar det ingen roll eftersom trippen äger rum i sinnet.