Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-11, 15:56
Medlem
BrrakBrraks avatar
Det brukar knastra i hjärnan när man röker det iaf och visst ger det effekt.
Citera
2007-05-17, 16:51
Medlem
mrdominiks avatar
Den här grejen tycker jag beskriver bra ecstasys verkning på hjärnan (andra drogers också)

http://www.drugsmart.com/sa/node.asp?node=607

visst är det en antidrogsida men den här beskrivningen är bra tycker jag.
Citera
2007-05-28, 20:53
Medlem
Nu är jag en lat jobbig jävel som inte riktigt har hajat hur sökfunktionen funkar på flashback. och jag orkar verkligen inte sitta och hitta på en bra söksträng som skulle ge mig rätt svar från google eftersom jag har massa skit i kroppen.

Jag har just blivit erbjuden massa E. Alrig tagit förut.
Så, knapparna är vita med en davidsstjärna på. är det bra skit?

tacksam för svar.

/C
Citera
2007-05-28, 21:04
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krewl?
Nu är jag en lat jobbig jävel som inte riktigt har hajat hur sökfunktionen funkar på flashback. och jag orkar verkligen inte sitta och hitta på en bra söksträng som skulle ge mig rätt svar från google eftersom jag har massa skit i kroppen.

Jag har just blivit erbjuden massa E. Alrig tagit förut.
Så, knapparna är vita med en davidsstjärna på. är det bra skit?

tacksam för svar.

/C
http://www.flashback.org/showthread.php?t=285254
Citera
2007-06-09, 13:53
Medlem
nojas avatar
felpost
Citera
2007-06-10, 04:18
Medlem
offshores avatar
Riktigt nice faq må jag säga !
Citera
2007-06-22, 00:06
Bannlyst
Hur påverkas man av mycket små doser? Skulle det funka på vanliga fester? Typ 1/4 dels knapp..?
Citera
2007-06-22, 00:10
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Hur påverkas man av mycket små doser? Skulle det funka på vanliga fester? Typ 1/4 dels knapp..?

Vad är du ute efter för effekt med dessa små doser?
Citera
2007-06-22, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Vad är du ute efter för effekt med dessa små doser?

En lättare euforit o välbefinnande utan att den är överdriven så att man vill gå o krama alla o älska allt.
Citera
2007-06-22, 01:29
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Han var/är en liten fjolla som inte vet hur effekten känns och därför gör sig till för att folk ska tro att han är väck. Ungefär som med cannabisrookies som sitter och tittar in i väggen och säger att de hallucinerar.....

Skitsnack. Beskrivningen passar bra på vad jag själv erfarit med "oknarkiga" kompisar som testat en mindre mängd. De tjatade om att inget hände samtidigt som de blev uppspelta och larviga.
Jävligt irriterande med folk som tycker att de sitter med facit på hur andra blir och inte blir av olika droger. Har varit med om det själv när jag hallucinerat bronto på E och folk i sällskapet på allvar tror att man sitter och gör sig till av någon anledning.
Citera
2007-06-22, 01:37
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Om man skulle ta en lina tjack typ vid 7 och sen börja med lite mdma vid 22-23 någongång, har det stor påverkan på mdma-ruset? Det är första gången jag tar tjack och kanske 5-6:e gången mdma, kommer jag få någon större AT av en lina tjack?

Ja, du kommer defenitivt må sämre, i alla fall om du funkar som jag. När jag tog ren MDMA var jag hur fin som helst efteråt, t.o.m. den gången jag tog ungf. 100mg fem gånger på en vecka. Lite trött med aningen nedsatt aptit i några dagar och det var allt. Ingen ångest eller sömnbesvär (jag var dock noga med att få i mig mat och multivitaminer). Av pills med okänd mängd speed i (utom MDMA) har jag däremot mått helt fantastiskt dåligt efteråt.

Jag vill förtydliga att jag inte rekommenderar eller propagerar för användning av MDMA, men om man ska göra det så är det bra om man vet hur man minskar skaderiskerna.
En gång i tiden hade jag inte så bra koll och om jag rannsakar mig lite kan jag känna viss ångest och oro över vad jag kanske gjort mot min hjärna, som eventuellt visar sig i framtiden. Extra tidigt parkinsonfall är man ju inte skitsugen på att bli.
Citera
2007-06-22, 03:34
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LéKriss
Har varit med om det själv när jag hallucinerat bronto på E och folk i sällskapet på allvar tror att man sitter och gör sig till av någon anledning.

...eller så har du helt enkelt köpt en "ecstasytablett" som i själva verket innehåller något billigt skit istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in