Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Om man skulle ta en lina tjack typ vid 7 och sen börja med lite mdma vid 22-23 någongång, har det stor påverkan på mdma-ruset? Det är första gången jag tar tjack och kanske 5-6:e gången mdma, kommer jag få någon större AT av en lina tjack?
Ja, du kommer defenitivt må sämre, i alla fall om du funkar som jag. När jag tog ren MDMA var jag hur fin som helst efteråt, t.o.m. den gången jag tog ungf. 100mg fem gånger på en vecka. Lite trött med aningen nedsatt aptit i några dagar och det var allt. Ingen ångest eller sömnbesvär (jag var dock noga med att få i mig mat och multivitaminer). Av pills med okänd mängd speed i (utom MDMA) har jag däremot mått helt fantastiskt dåligt efteråt.
Jag vill förtydliga att jag inte rekommenderar eller propagerar för användning av MDMA, men om man ska göra det så är det bra om man vet hur man minskar skaderiskerna.
En gång i tiden hade jag inte så bra koll och om jag rannsakar mig lite kan jag känna viss ångest och oro över vad jag kanske gjort mot min hjärna, som eventuellt visar sig i framtiden. Extra tidigt parkinsonfall är man ju inte skitsugen på att bli.