Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-02, 05:08
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
haha fyfan känner igen mig! satt i över 1 timme igår och var svin pissnödig men fick inte ut nått känndes som om man har glömt av att pissa typ! men det löser sig ska du se!

Det känns som att något har gått sönder så man inte har något tryck i piten.
Citera
2008-01-02, 05:27
Medlem
weazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Tjena. Jag och en polare är ruskigt sugna på att testa E. Hur mycket bör jag betala för en tablett? Räcker det med en tablett? Förstår att det är olika beroende på hur bra tabletter man får tag på, men ungefär?

Och vart ska man vara när man testar detta underbara? Ute på krogen? Hemma vid datorn? På ett helgalet rave?

Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa

Tabletterna brukar kosta ungefär 100-150kr styck.

Ni kommer bli E:ade på en tablett om det är en bra batch, men
jag skulle rekommendera att ni tuggar sönder en och sväljer med vatten, väntar 30 minuter och sen sväljer en till hel.

Är det första gången borde ni vara ensammna i en säker miljö, man kan göra bort sig och göra lite dumma saker annars, typ som att springa runt och krama och pussa människor man hatar eller kanske aldrig träffat innan

Lycka till!
Citera
2008-01-02, 05:39
Medlem
Pompis_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
Haha du kommer vara lost imorgon. Se till att dricka vatten nu och försök slappna av i kroppen och käken annars kommer din kropp må bajs imorgon. Och glöm inte äta.
Citera
2008-01-02, 06:02
Bannlyst
Citat:
hehe precis.. känns som om man har glömt hur man pissar spelar ingen roll hur pissnödig du än e så kommer det fan inget.. efter 1 timmes försök så kom det ut (äntligen) hehe

peace
Citera
2008-01-04, 00:00
Medlem
johorrus avatar
Ja, det vart 22 st totalt i förrgår. Jag och Tom åt elva var och det var ett jävla slöseri då vi åt dom en och en. Förutom dom första och sista då vi tog två st. Ikväll ska vi vara smartare och imorgon kommer det förhoppningsvis en tripprapport då jag ska försöka föra anteckningar under kvällen.
Citera
2008-01-04, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ja, det vart 22 st totalt i förrgår. Jag och Tom åt elva var och det var ett jävla slöseri då vi åt dom en och en. Förutom dom första och sista då vi tog två st. Ikväll ska vi vara smartare och imorgon kommer det förhoppningsvis en tripprapport då jag ska försöka föra anteckningar under kvällen.
som jag sagt innan, Släng i dig många direkt istället för att hålla på att käka 1 och 1 hela tiden det försämrar ruset helt o hållet enligt mig...
Citera
2008-01-05, 08:17
Medlem
johorrus avatar
någon som vet om det går bra att blanda E med DXM?
Citera
2008-01-05, 23:01
Medlem
Käkade E i måndags, onsdags och torsdags visst borde jag få ett rus om jag käkar nu igen?
Citera
2008-01-05, 23:12
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
någon som vet om det går bra att blanda E med DXM?

Käkade "E" med DXM i förra veckan.. var väll helt ok, självklart inte det man är ute efter men det funkade om man vill bli väck som en gris.
Citera
2008-01-05, 23:34
Medlem
Tjena.

Jag tänkte prova på E inom en snar framtid. Jag har inte drogat i någon större utsträckning mer än Cannabis och Alkohol därför är jag lite nervös, näst intill skeptisk till hur jag kommer reagera vid intag.

Jag vill ju givetvis prova denna drog, väldigt mycket också. Vill säga att jag inte är osäker i sig, jag vet bara inte riktigt hur ruset kommer vara.

De gånger jag har haft negativa upplevelser med droger så är det med cannabis, det är känslan av att inte ha kontroll som kan göra mig aningen panikslagen. I nyktert tillstånd är jag näst intill hypokondrisk, dock försvinner den delen av mig alltid när jag brukat alkohol och även om jag blandar alkohol med cannabis. Men aldrig cannabis utan alkohol då jag oftast pendar från hypokondrisk och otroligt jävla bäng , är Ectasyruset lika omfamnande som alkohol i den bemärkelsen?

Finns det några likheter i E-ruset gentemot cannabis och alkohol? Till den mån att jag kan få ett bredare perspektiv?

Mycket text, kan uppfattas som att jag är aningen opåläst men så är inte fallet. Jag vill bara veta ha ett större perspektiv mer än - "Jag har hört att det ska vara sjukt fett".
Citera
2008-01-06, 00:01
Medlem
Snortade en E för 45 minuter sen och min kompis tuggade den och hon känner av det och har gigantiska puppiller men jag känner inte av det och det har inte blivigt någon skillnad på mina puppiller. Jag krossade det till pulver form och snortade sakta. Har snortat sub kanske 6 gånger och har alltid fått effekt av det så jag har då inte snortat fel.
Citera
2008-01-06, 00:23
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoned.com
Snortade en E för 45 minuter sen och min kompis tuggade den och hon känner av det och har gigantiska puppiller men jag känner inte av det och det har inte blivigt någon skillnad på mina puppiller. Jag krossade det till pulver form och snortade sakta. Har snortat sub kanske 6 gånger och har alltid fått effekt av det så jag har då inte snortat fel.

Ta en till! Slår ju olika från person till person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in