Tjena.
Jag tänkte prova på E inom en snar framtid. Jag har inte drogat i någon större utsträckning mer än Cannabis och Alkohol därför är jag lite nervös, näst intill skeptisk till hur jag kommer reagera vid intag.
Jag vill ju givetvis prova denna drog, väldigt mycket också. Vill säga att jag inte är osäker i sig, jag vet bara inte riktigt hur ruset kommer vara.
De gånger jag har haft negativa upplevelser med droger så är det med cannabis, det är känslan av att inte ha kontroll som kan göra mig aningen panikslagen. I nyktert tillstånd är jag näst intill hypokondrisk, dock försvinner den delen av mig alltid när jag brukat alkohol och även om jag blandar alkohol med cannabis. Men aldrig cannabis utan alkohol då jag oftast pendar från hypokondrisk och otroligt jävla bäng

, är Ectasyruset lika omfamnande som alkohol i den bemärkelsen?
Finns det några likheter i E-ruset gentemot cannabis och alkohol? Till den mån att jag kan få ett bredare perspektiv?
Mycket text, kan uppfattas som att jag är aningen opåläst men så är inte fallet. Jag vill bara veta ha ett större perspektiv mer än - "Jag har hört att det ska vara sjukt fett".