Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-28, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Om du bara vill orka hålla igång så kan en påfyllning hjälpa dig orka med det. Benso tror jag inte är någon vidare bra idé om du vill hålla igång. Amfetamin kan vara ett alternativ, men även det ökar neurotoxiciteten.

Det är svårt att säga hur mycket neurotoxiciteten ökar rent konkret. Den ska öka ganska kraftigt, dock. Men det är inget man dör av, det är bara så att din hjärna tar skada vilket kan leda till långvarig depression, försämrat närminne, lägre sexlust osv. Men det krävs rätt mycket för att man ska få långvariga skador, det är inte precis så att för att du fyller på en extra gång endast en kväll så kommer du få långvariga skador. Men ökad neurotoxicitet innebär även att deppen du får dagarna efter kan bli värre och mer långvarig.

Det är alltså ingen jättegrej, så länge det här inte är något du gör allt för regelbundet, du får bara räkna med att du kan må lite dåligt dagarna efter.

Gracias min vän! Så om vi säger tre dunder knappar på 180mg-200mg är alltså inget jag kommer dö av om jag håller vattnet på kanske en halv liter - liter i timmen?
Citera
2013-11-28, 22:17
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krittos
Gracias min vän! Så om vi säger tre dunder knappar på 180mg-200mg är alltså inget jag kommer dö av om jag håller vattnet på kanske en halv liter - liter i timmen?
Nejdå, absolut inte. Man behöver inte oroa sig över att överdosera på MDMA om man inte kör helt galna doseringar. Det skulle krävas minst ett gram på kort tid för att överdosera, antagligen 2-3 gram om inte ännu mer för de flesta beroende på kroppsvikt.

Så länge du inte har några hjärtproblem eller liknande och ser till att dricka vatten så behöver du inte oroa dig.
Citera
2013-11-28, 22:25
Medlem
Citat:
Det var ju inte alls kul att höra. Jag han i princip stampa galet från när det kicka kanske 00.30 fram tills 5 sen var jag slut. Orkade varken med Alpha twins eller hardcore akten, eller jag orkade men man var rätt otaggad på det. Var skönare att sitta och lyssna typ. Alternativ? Skulle en hel kväll på Benzo funka?
På Qlimax droppade jag en massiv dos MDMA (typ 600 mg) och lite över ett halvt gram tjack en timme efter eventet startade typ, sedan fyllde jag på med drygt ett halvt gram under följande timmar. Sedan dansade jag ifrån start till slut (med lite vatten/snortpauser plus att jag irrade bort mig rätt så fint) och kände "NEJ EN LÅT TILL" när det var slut (hade rent av kunnat efterfesta ett tag).

Nu ska du inte använda mina doser, men vill man ravea hela natten så måste man ha tjack. MDMA är kul i ett par timmar (och man dansar inte för man är energisk utan för man är glad) sedan när glädjen försvinner tar energin slut och det är inte ens lönt att fylla på. MDMA tas en gång punkt.

Recept:En stor (anpassat för dig) dos MDMA och en fin dos tjack (helst tjacket mitt i peaken inte innan/samtidigt, annars "klipps" den. Min holländska dumkran hade dock gjort en egen pulver "mix" så fick ta båda på en gång), fyll på med tjack då och då och du orkar hela kvällen.

Hade massa benso i kroppen med, det försenar "kraschen" ett par timmar och gör allt skönare i mitt tycke. Dessutom somnar man enklare efter (om man tar ett par till).

MDMA är skadligare än tjack så det är bättre att fylla på med tjack i vilket fall.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-11-28 kl. 22:30.
Citera
2013-11-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
På Qlimax droppade jag en massiv dos MDMA (typ 600 mg) och lite över ett halvt gram tjack en timme efter eventet startade typ, sedan fyllde jag på med drygt ett halvt gram under följande timmar......

Men E är ju så mysigt, har vart lite skeptisk till tjack (av diverse anledningar) fast aldrig testat, bara kört cola på någon trist hemmafest, men kände när MDMAt gick ur under Qlimax så ville man fortsätta stampa sönder men det gick fan inte.
Men säg att man poppar E kanske en timme efter det börjar, sen tar en till när det börjar dvala och sen kör tjack resten av tiden? Hade det funkat?

Do you like the F**KING HARD BASS?
Citera
2013-11-29, 00:50
Medlem
Citat:
Det var ju inte alls kul att höra. Jag han i princip stampa galet från när det kicka kanske 00.30 fram tills 5 sen var jag slut. Orkade varken med Alpha twins eller hardcore akten, eller jag orkade men man var rätt otaggad på det. Var skönare att sitta och lyssna typ. Alternativ? Skulle en hel kväll på Benzo funka?

Jag har samma problem som dig, så sista timmen satt jag på läktaren för att jag liksom inte orkade fortsätta. Blev dock väldigt lite MDMA för mig på Qlimax så inte ens min peak blev något vidare.
Citera
2013-11-29, 03:16
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Nejdå, absolut inte. Man behöver inte oroa sig över att överdosera på MDMA om man inte kör helt galna doseringar. Det skulle krävas minst ett gram på kort tid för att överdosera, antagligen 2-3 gram om inte ännu mer för de flesta beroende på kroppsvikt.

Så länge du inte har några hjärtproblem eller liknande och ser till att dricka vatten så behöver du inte oroa dig.

Fan det funkade suveränt jag mår så fantasitskt bra går inte ens att beskriva. Sitter och soloar på gitarren till låtar och varenda not är så underbar herregud.. Tyvärr har jag ringt halva kontaktlistan och väckt en massa arbetande människor. Ja ja, sånt är livet.
Citera
2013-11-29, 09:12
Medlem
Dreamwings avatar
Nu när vintermörkret börjar krypa sig på börjar suget efter en kväll på MDMA, en soffa, levande ljus och härlig musik att komma tillbaka...
Någon i Östergötlandstrakten som är sugen på en kväll? Gärna kvinnligt sällskap
Citera
2013-12-02, 22:50
Medlem
Citat:
Men säg att man poppar E kanske en timme efter det börjar, sen tar en till när det börjar dvala och sen kör tjack resten av tiden? Hade det funkat?
Typ något sådant ja! Men jag skulle kört båda pillren på en gång eller bara ett (eller ja, har man ett till piller kan man ju lika gärna slänga i sig det senare om man bara vill köra ett till att börja med, det lär ju inte bli mindre roligt i alla fall ). Har prövat och prövat med olika dosregimer, men MDMA går liksom bara en gång i en dos. Tar man en låg dos och sedan en stor kan går det att typ fylla på en gång, men då har man totalsabbat peaken i alla fall.

Citat:
Do you like the F**KING HARD BASS?
Som påven är kristen!

Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Jag har samma problem som dig, så sista timmen satt jag på läktaren för att jag liksom inte orkade fortsätta. Blev dock väldigt lite MDMA för mig på Qlimax så inte ens min peak blev något vidare.
Smuggla med tjack ifrån Sverige om ni inte har en holländsk kontakt (att hitta tjack inne på events är rätt svårt tycker jag, ingen garanti i alla fall). Lätt värt att få 100% av festen istället för ett par timmar.

Alltid kul på festerna när man ser vilka som "kryddat" med tjack och vilka som bara poppat E, vid kl 3-4 börjar det dyka upp drivor med stela personer med tom blick sittande längs gångarna.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-12-02 kl. 23:05.
Citera
2013-12-02, 23:15
Medlem
Är jag ensam om att anse att bästa partydrogen måste väl ändå vara 6-APB (och kanske MDA?), som MDMA+tjack men där man slätat ut en MDMApeak (utan kärlek dock) över ett helt tjackrus typ. Bästa som finns för rave, tror nog fan jag skulle välja det över MDMA+tjack faktiskt. Räcker liksom typ med en dos för en hel kväll sedan blir man helt vild, speedad och dansgalen, typ som man tror MDMA skall vara innan man testat det.

Tycker 6-APB borde konkurrera ut MDMA som ren partydrog egentligen, men istället försvann den?! Gammal vana...eller vill folk ha "kärleken"?
Citera
2013-12-02, 23:36
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackroffe
Är jag ensam om att anse att bästa partydrogen måste väl ändå vara 6-APB (och kanske MDA?), som MDMA+tjack men där man slätat ut en MDMApeak (utan kärlek dock) över ett helt tjackrus typ. Bästa som finns för rave, tror nog fan jag skulle välja det över MDMA+tjack faktiskt. Räcker liksom typ med en dos för en hel kväll sedan blir man helt vild, speedad och dansgalen, typ som man tror MDMA skall vara innan man testat det.

Tycker 6-APB borde konkurrera ut MDMA som ren partydrog egentligen, men istället försvann den?! Gammal vana...eller vill folk ha "kärleken"?

På 6-APB fick jag dock sådan extrem bodyload att det aldrig skulle fungera att dölja bland folk, kunde knappt gå normalt efter hyfsad dosering. Inget som stör när man seglar solo, snarare förhöjer upplevelsen. Med detta följde även ett hav av galet ögonvobbel, vilket bara gjorde det mer snurrigt och underbart. Men i en social situation skulle det bli svårt, om nu inte alla man umgås med är på samma bana.

På ecstasy har jag förvisso också upplevt bodyload, men inte så pass att jag inte kunnat dölja det för fem öre.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-12-02 kl. 23:39.
Citera
2013-12-03, 01:45
Medlem
Hallå,

var ett tag sedan jag körde E nu, men blev sugen.

Körde i somras rätt så oansvarigt, först en gång på 50mg bara (skulle "testa"), sen inom typ en månad så tog jag det 3ggr irad (ja jag vet, fett oansvarigt), och fick således en liten ministimulantpsykos efter sista gången (inget superobehaligt, men fortfarande obehagligt, jag var liksom superparanoid, alla snacka skit om mig, hjärtat banka, osv..), samt en väldigt fet MDMA-dip under kommande veckan/veckorna.

Nu har det typ gått ett halvår och jag känner att mina seratonindepåer borde klara av en E trpp alldeles galant. Grejen är att jag blivit lite nojjig med doseringen pga jag inte vill ta för mycket eller få en dålig tripp (trots att jag bara fått det efter de n3e gången där, tagit vid ca 10 andra tillfällen i mitt liv tidigare). Så jag undrar lite; om vi är 4st som har tillgång till låt säga ~1.5-2g, hur ska vi dosera?

Har upplevt ögonvobbel några gånger, och kan itne direkt säga om jag föredrar det eller ej, man är liksom mer E'ad, men såhär i efterhand kännsd et mer "läskigt" på något sätt. Har tänkt köra "som vanligt" typ 200+150mg, funderar på att köra samma igen, vad säger ni? Om man ska dosera på en man på 186, 80kg.

(Är lite stekt på CB just nu så överdriven kanske lite i nojjan, men känner något sånär samma sak när jag är helt nykter)

Tanken på att vara E'ad och mysa inomhus när det är ett sånt vintermörker ute, med lite god musik och gott sällskap, shit fjärilar i magen

Tack på förhand!
Citera
2013-12-03, 15:58
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Hallå,

var ett tag sedan jag körde E nu, men blev sugen.

Körde i somras rätt så oansvarigt, först en gång på 50mg bara (skulle "testa"), sen inom typ en månad så tog jag det 3ggr irad (ja jag vet, fett oansvarigt), och fick således en liten ministimulantpsykos efter sista gången (inget superobehaligt, men fortfarande obehagligt, jag var liksom superparanoid, alla snacka skit om mig, hjärtat banka, osv..), samt en väldigt fet MDMA-dip under kommande veckan/veckorna.

Nu har det typ gått ett halvår och jag känner att mina seratonindepåer borde klara av en E trpp alldeles galant. Grejen är att jag blivit lite nojjig med doseringen pga jag inte vill ta för mycket eller få en dålig tripp (trots att jag bara fått det efter de n3e gången där, tagit vid ca 10 andra tillfällen i mitt liv tidigare). Så jag undrar lite; om vi är 4st som har tillgång till låt säga ~1.5-2g, hur ska vi dosera?

Har upplevt ögonvobbel några gånger, och kan itne direkt säga om jag föredrar det eller ej, man är liksom mer E'ad, men såhär i efterhand kännsd et mer "läskigt" på något sätt. Har tänkt köra "som vanligt" typ 200+150mg, funderar på att köra samma igen, vad säger ni? Om man ska dosera på en man på 186, 80kg.

(Är lite stekt på CB just nu så överdriven kanske lite i nojjan, men känner något sånär samma sak när jag är helt nykter)

Tanken på att vara E'ad och mysa inomhus när det är ett sånt vintermörker ute, med lite god musik och gott sällskap, shit fjärilar i magen

Tack på förhand!

Som jag har förstått det så är det svårt att återdosera MDMA, så kör en dos på ca. 200mg var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in