Hallå,
var ett tag sedan jag körde E nu, men blev sugen.
Körde i somras rätt så oansvarigt, först en gång på 50mg bara (skulle "testa"), sen inom typ en månad så tog jag det 3ggr irad (ja jag vet, fett oansvarigt), och fick således en liten ministimulantpsykos efter sista gången (inget superobehaligt, men fortfarande obehagligt, jag var liksom superparanoid, alla snacka skit om mig, hjärtat banka, osv..), samt en väldigt fet MDMA-dip under kommande veckan/veckorna.
Nu har det typ gått ett halvår och jag känner att mina seratonindepåer borde klara av en E trpp alldeles galant. Grejen är att jag blivit lite nojjig med doseringen pga jag inte vill ta för mycket eller få en dålig tripp (trots att jag bara fått det efter de n3e gången där, tagit vid ca 10 andra tillfällen i mitt liv tidigare). Så jag undrar lite; om vi är 4st som har tillgång till låt säga ~1.5-2g, hur ska vi dosera?
Har upplevt ögonvobbel några gånger, och kan itne direkt säga om jag föredrar det eller ej, man är liksom mer E'ad, men såhär i efterhand kännsd et mer "läskigt" på något sätt. Har tänkt köra "som vanligt" typ 200+150mg, funderar på att köra samma igen, vad säger ni? Om man ska dosera på en man på 186, 80kg.
(Är lite stekt på CB just nu så överdriven kanske lite i nojjan, men känner något sånär samma sak när jag är helt nykter)
Tanken på att vara E'ad och mysa inomhus när det är ett sånt vintermörker ute, med lite god musik och gott sällskap, shit fjärilar i magen
Tack på förhand!