Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-31, 10:04
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
i helgen ska jag nog köpa 1-2 knappar 150kr/st är det bra pris? vad det är för 'märke' har jag ingen aning om. ska jag köra på knapp endast eller?

150kr/st är kraftigt överpris.
Jag skulle säga att du ska betala cirka 100kr/st, lite beroende på kvalité dock.
Vad menar du med att du ska köra på knapp endast?
Om du syftar på att blanda med andra droger så skulle jag bara vilja rekomendera att dricka i så fall, och ganska måttligt, för de blir jävligt lätt för mycket

Sen om du är rökare så kan du ta dig en jolle framåt slutet på ruset

Lycka till!
Citera
2007-01-31, 10:06
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
har kollat runt med ganska mycket folk och tulpanerna är KLART överskattade. De har blivit hypade här på forumet och har ett rykte de inte förtjänar. Tyvärr...

Vad skönt, för jag har blivit jävligt irriterad på att jag inte fixat dem.
Fick tag på gula tulpaner/gula horor istället och de va jävligt schyssta faktiskt.

Tryckte i mig alldeles för många denna helg, tror de vart 10st allt som allt på tre dagar

Ska troligen köpa fler i veckan nu, så de kanske blir fler framåt nästa vecka eller i helgen.
Citera
2007-01-31, 11:55
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Fick tag på gula tulpaner/gula horor istället och de va jävligt schyssta faktiskt.

Tryckte i mig alldeles för många denna helg, tror de vart 10st allt som allt på tre dagar

Ska troligen köpa fler i veckan nu, så de kanske blir fler framåt nästa vecka eller i helgen.

Gjorde du din debut nyligen och blev torsk som alla andra, eller är du bara inne i en knappig epok av ditt liv?
Citera
2007-01-31, 14:17
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:

Gula kappa sög ju. Hörde om folk som drog i sig 10-12 st och inte kände nånting...
Citera
2007-01-31, 14:45
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Gjorde du din debut nyligen och blev torsk som alla andra, eller är du bara inne i en knappig epok av ditt liv?
Min debut var för ett bra tag sedan och jag är inte torsk (ännu), så det måste helt enkelt vara en väldigt knappig epok i mitt liv!

Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Gula kappa sög ju. Hörde om folk som drog i sig 10-12 st och inte kände nånting...

"Gula knappar sög ju", det finns ju flertalet gula knappar om jag inte misstar mig.
Jag tycker att dessa var ganska bra iaf.
Om du dubbeldroppar på en gång så blir du rejält jävla E'ad på bara de två iaf, men jag vet inte vad du är ute efter.
Jag vart iaf nöjd med dem.
Citera
2007-01-31, 14:46
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
150kr/st är kraftigt överpris.
Jag skulle säga att du ska betala cirka 100kr/st, lite beroende på kvalité dock.
Vad menar du med att du ska köra på knapp endast?
Om du syftar på att blanda med andra droger så skulle jag bara vilja rekomendera att dricka i så fall, och ganska måttligt, för de blir jävligt lätt för mycket

Sen om du är rökare så kan du ta dig en jolle framåt slutet på ruset

Lycka till!
oj, alltså att jag ska ta en tablett =) missade 'en'. jag tror nog vi endast ska köra på e, kanske blanda med kola sen också ( är det en bra kombo? farlig? )
Citera
2007-01-31, 14:53
Medlem
blejsers avatar
Citat:
oj, alltså att jag ska ta en tablett =) missade 'en'. jag tror nog vi endast ska köra på e, kanske blanda med kola sen också ( är det en bra kombo? farlig? )

Jag tycker inte att du ska blanda.
Fixa 2-3 E istället så får du en riktig helkväll
Citera
2007-01-31, 16:17
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Min debut var för ett bra tag sedan och jag är inte torsk (ännu), så det måste helt enkelt vara en väldigt knappig epok i mitt liv!

"Gula knappar sög ju", det finns ju flertalet gula knappar om jag inte misstar mig.
Jag tycker att dessa var ganska bra iaf.
Om du dubbeldroppar på en gång så blir du rejält jävla E'ad på bara de två iaf, men jag vet inte vad du är ute efter.
Jag vart iaf nöjd med dem.

snälla LÄS. Jag skrev "gula kappa", inte gula knappar. Kappa är alltså STÄMPELN PÅ TABLETTEN (för er som inte fattat att tjejen som sitter ner är kappa-märket alltså...)
Citera
2007-01-31, 16:27
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Jag tycker inte att du ska blanda.
Fixa 2-3 E istället så får du en riktig helkväll
hehe okej får la testa det då :P ska jag ta alla direkt eller vänta mellan intagen?
Citera
2007-01-31, 16:42
Medlem
wsbs avatar
Citat:

Inte mixat kola och E själv, men flera på forumet som sagt att kola kraftigt dämpar eller helt tar bort e-effekten, och det är ju det sista man vill. Men gör som du vill.
Citera
2007-01-31, 16:43
Bannlyst
felpost
Citera
2007-01-31, 16:47
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Här är en bra sida som du kan läsa om alla droger och läsa om hur effekter med drogers olika kombo's funkar. Tex. E och Kola..

http://www.thegooddrugsguide.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in