Citat:
Ursprungligen postat av
ShqiptarSweden
Okej. Hade för mig att E är en s.k "Ravedrog" men det är alltså snarare utblandade tabletter som är det? För har som sagt inte blivit vidare speedad av dom tabletterna. Har mått bra och njutit till musiken - men inte så "helt underbart fantastiskt" som alla har beskrivit det.. Har känt mig hög och lycklig.. Absolut. Men INTE euforiskt.. Inte vid mitt första intag heller.. Kan det ändå vara rent MDMA i dom? Bara att dosen var alldeles för liten vid första intaget (även denna)? Jag förstår att mitt seretonin inte har hunnit återhämta sig från förra gången, men den gången var inte heller "helt underbar".. Längtar efter att få den känslan!
Lite rörigt kanske.. Men så det är sagt nu så blev jag som sagt inte speedad.. Kan ha varit blandad med annan skit som fick mig må bra men inte toppen flyga till himlen bra..?
Man.. Du kommer aldrig få tillbaka första gången och den gången ska man ta en rejäl mängd för att nå det euforiska. Alla gånger efter detta kommer vara bra, men räkna inte med något alldeles för spektakulärt.
MDMA och XTC är samma sak i princip, folk som sitter och hävdar märkbara skillnader har pundat för mycket och tappat greppet om verkligheten.
Till sist vill jag varna dig för att sniffa piller efter du hackat ner dem till pulver, din näsa kommer gå sönder inom kort. Gissar på att det brände till ganska hyffsat.. Dock går det typ dubbelt så fort att få effekt än om du sväljer det.
Och det sista du skriver.. XTC är en humörsdrog också, vill du ligga och chilla blir det ofta så, vill du klubba blir du mer speedad. Kan lova dig att pillren du får är utblandat med all möjlig skit så som amfetamin, koffein, socker... you name it. Rena piller kan du glömma

..
Av nyfikenhet, får jag fråga vad de kostar i Sverige per pill?