Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-31, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvastefan
Ja, kristallerna brukar vara bruna och kan även lukta lite lakrits.

tack får så snabbt svar
Citera
2013-03-31, 18:57
Medlem
leifips avatar
ha en fortsatt trevlig kväll. Dock bör du inte "fylla" på om det gått några timmar sedan du intog det första anser jag.

Mvh
Citera
2013-03-31, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
ha en fortsatt trevlig kväll. Dock bör du inte "fylla" på om det gått några timmar sedan du intog det första anser jag.

Mvh

tog yterst lite först bara för att känna lite på ruset bara först, nu vill jag bara fylla på så jag får fulla effekten det, var lite nojig först, för jag har en viss typ av drog effekt jag inte tål, så är försiktig som fan när det kommer till nå nytt
Citera
2013-03-31, 20:50
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Hjälp med mdma =) infogad.

/Mod
Citera
2013-03-31, 20:51
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tejpiii
tog yterst lite först bara för att känna lite på ruset bara först, nu vill jag bara fylla på så jag får fulla effekten det, var lite nojig först, för jag har en viss typ av drog effekt jag inte tål, så är försiktig som fan när det kommer till nå nytt
Värdelöst att fylla på efter första dosen, du kommer aldrig högre än första droppet en kväll
Citera
2013-04-01, 00:34
Medlem
adamfans avatar
Hej om jag skulle somna innan det börjar kicka in kommer jag bli uttorkad då?
Mvh
Citera
2013-04-01, 00:45
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamfan
Hej om jag skulle somna innan det börjar kicka in kommer jag bli uttorkad då?
Mvh
Tveksamt. Tveksamt att du ens skulle kunna somna innan det kickar in. Och om du skulle lyckas med det hade du med stor sannolikhet vaknat.

Men alla är olika.
Citera
2013-04-01, 00:55
Medlem
Kan jag knappra i mig trammadol när jag kommer ner ?
Citera
2013-04-01, 01:31
Medlem
adamfans avatar
Hej tog en halv tablett ångrade mig spydde upp typ halva nu efter typ 1 timme får jag effekt det är inte att jag mår bäst i världen utan att jag känner mig borta och stressad vad ska jag göra? Får även små hallisar eller det känns som att saker rör på sig lite
Mvh
Citera
2013-04-01, 02:21
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tejpiii
Kan jag knappra i mig trammadol när jag kommer ner ?
Nej det bör du inte gör. Tramadol släpper även den ur serotonin så det är risk för serotonergt syndrom.

Citat:
Ursprungligen postat av adamfan
Hej tog en halv tablett ångrade mig spydde upp typ halva nu efter typ 1 timme får jag effekt det är inte att jag mår bäst i världen utan att jag känner mig borta och stressad vad ska jag göra? Får även små hallisar eller det känns som att saker rör på sig lite
Mvh
Drick vatten, sätt på lite skön musik och ta det lugnt bara.
Citera
2013-04-01, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Annars kan du ju bara droppa när resten av familjen i huset lagt sig, och sedan mysa hela natten.

Hoppas i alla fall att du får en fin kväll ute på de sköna MDMA-vågorna!

Vaknade upp nyss... fyffaaaan vad det där var min bästa stund i livet... Hur tråkigt det här måste låta för er så nötade jag WoW under peaken. Älskar spelet och när jag hade hårdrock/metal i hörlurarna blev jag en maskin. Asså min syn blev så BÄTTRE!! Och mina fingrar gick i 1000km/h precis som min käke(<3tuggummi).

Dock blev jag skit arg när jag insåg att jag hade vart i duschen i 1,5timme... tänkte ba ta en skvätt för o känna av det sköna.. sluta upp med att jag kommer ut ur toaletten och afterglowen har sattit igång...

Men det var ändå skitmysigt o ba flyga iväg i sin säng med musiken... Det kändes som sångaren satt bredvid mig och jag visste allt som gick igenom deras tankar när dem skrev just låten jag lyssnar på..

OMG ! Hur länge måste jag vänta med att droppa en(samma märke) för att få samma effekt. Eller kan man få det om man förlorat e oskulden?

mvh
Citera
2013-04-01, 12:10
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZionMustFall
Vaknade upp nyss... fyffaaaan vad det där var min bästa stund i livet... Hur tråkigt det här måste låta för er så nötade jag WoW under peaken. Älskar spelet och när jag hade hårdrock/metal i hörlurarna blev jag en maskin. Asså min syn blev så BÄTTRE!! Och mina fingrar gick i 1000km/h precis som min käke(<3tuggummi).

Dock blev jag skit arg när jag insåg att jag hade vart i duschen i 1,5timme... tänkte ba ta en skvätt för o känna av det sköna.. sluta upp med att jag kommer ut ur toaletten och afterglowen har sattit igång...

Men det var ändå skitmysigt o ba flyga iväg i sin säng med musiken... Det kändes som sångaren satt bredvid mig och jag visste allt som gick igenom deras tankar när dem skrev just låten jag lyssnar på..

OMG ! Hur länge måste jag vänta med att droppa en(samma märke) för att få samma effekt. Eller kan man få det om man förlorat e oskulden?

mvh

Härligt att du fick en bra kväll!

Ja, alla har vi ju våra olika intressen och sätt att njuta av en sådan här upplevelse.

Jag tycker du bör vänta en månad innan du ger dig på detta igen, dels för att behålla magin och även för att inte bränna så mycket på hjärnan. Egentligen bör man väl inte ta droger som MDMA mer än ett par gånger om året, men en gång i månaden ska väl inte vara någon större fara. Men kör inte mer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in