Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShqiptarSweden
Vill tillägga att det kickade in bra vid refill (tog en omgång till) - sved som fan och spydde. Men det var det värt. Jag hade tagit för liten dos från första början. Mådde toppen faktiskt, men kan mycket väl tänka mig att dom var blandade med olika saker.

Har nu fyra stycken kvar och ska nästa gång bjuda en vän på en tripp.. Undrar hur man delar bäst? Tilläggas bör att hon har aldrig tagit nåt förutom Amfetamin en gång för länge sen..

Sen till varför jag sniffar det är för att jag anser att jag inte får nåt rus av att bara svälja den med vatten.. Första gången var likadan.. Satt och väntade i upp till en timme/en och halv.. Och sen krossade jag en till och tog i näsan, då kom det! Fast måste faktiskt konstigt nog tillägga att denna gången var bättre än den första.. Är bara besviken på att ruset varar bara två-tre timmar typ om ens det..Men blev INTE besviken på detta rus, bara tiden som sög..

Fick betala 200 Styck..

Japp man får helt enkelt vänja sig vid att ruset är kort
Citera
2013-07-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
På en halv månad hinner du inte fylla ut serotoninet helt i huvudet igen, men det är tillräckligt för att du inte ska få ett borkat rus iaf.

Sen är det _alltid_ någonting annat i E (det är ju en coctaildrog), och om du kan dansa oavbrutet i timmar så är det utblandat med amfetamin (vilket verkligen inte är bra för din hjärna när man blandar med MDMA).

Rent MDMA (vilket är det man är ute efter i E) blir man mjuk och mysig på, inte energisk.

Nu är jag inget större fan av E/MDMA, men hade jag brukat det så hade jag aldrig någonsin käkat knappar utan bara fixat rent MDMA - puckarna går helt enkelt inte att lita på och det är så mycket skit i många av dom att det är läskigt.

Jag har tagit rent mdma (senare testat av SKL) och nog fan har jag dansat till solen gått upp och lite till. Vatten och nåt matnyttigt ibland så går det utmärkt.
Citera
2013-07-12, 18:48
Medlem
Har jag bra e (100+mg) så börjar jag med en och då den slår tar jag en halva och då jag senare känner att det börjar klinga av tar jag den sista halvan. 2 e per kväll räcker. Om man käkar så man inte kan gå så tar ju hjärnan mer stryk.
Citera
2013-07-14, 21:53
Medlem
Pixalots avatar
Tog en grön E (ingen aning om va de va för någon) i Fredags runt 10 tiden, allting var underbart men framåt 3-4 tiden på natten förlora jag all kontroll. Förstod inte vad folk sa. Hela kroppen började krampa & jag trodde jag smälte ihop och att jag inte fanns mer. En riktigt obehaglig känsla. Det var helt sjukt. En polare som fick ringa en taxi till mig då jag inte var kapabel.I taxin hem och fick knappt upp kortet ur plånboken när jag skulle betala. Alla fingrar krampa & för att inte tala om när jag skulle skriva in koden till kortet. Iprincip omöjligt! Taxichaffören undrade nog!
Kom hem, leta fram mina stesolid. Slängde i mig 5 st 10mg & gick och la mig. Somna nog ganska fort (vad jag minns)

Någon som varit med om samma sak?
Citera
2013-07-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixalot
Tog en grön E (ingen aning om va de va för någon) i Fredags runt 10 tiden, allting var underbart men framåt 3-4 tiden på natten förlora jag all kontroll. Förstod inte vad folk sa. Hela kroppen började krampa & jag trodde jag smälte ihop och att jag inte fanns mer. En riktigt obehaglig känsla. Det var helt sjukt. En polare som fick ringa en taxi till mig då jag inte var kapabel.I taxin hem och fick knappt upp kortet ur plånboken när jag skulle betala. Alla fingrar krampa & för att inte tala om när jag skulle skriva in koden till kortet. Iprincip omöjligt! Taxichaffören undrade nog!
Kom hem, leta fram mina stesolid. Slängde i mig 5 st 10mg & gick och la mig. Somna nog ganska fort (vad jag minns)

MDMA/MDA sänker kramptröskeln..mdma konverteras till mda med tiden och efter så många timmar är de mest MDA kvar....är du känslig så krampar du lätt, mda är mer hallucinogent vilket kan svara på att du inte förstod så mycket.
Citera
2013-07-15, 08:21
Medlem
Pixalots avatar
Aldrig varit med om det under tidigare MDMA rus. Men nu när jag tänker efter var de väl också en såkallad upplevelse
Citera
2013-07-15, 08:36
Medlem
bananmuslis avatar
Är det någon mer än jag som känner sig som en ödla på E? Konstig känsla.
Citera
2013-07-15, 09:13
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Är det någon mer än jag som känner sig som en ödla på E? Konstig känsla.
Ödla
Utveckla!
Citera
2013-07-15, 14:03
Medlem
Pixalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixalot

Värt att nämna ang. min kramp jag fick är att jag gått snart 2 veckor på voxra & på bibacksedlen står det att vid användning av t.ex. centralstimulerande ökar risken för kramp kraftigt.
Kan ju mycke väl varit därför!
Citera
2013-07-15, 14:19
Medlem
biggander2s avatar
Om jag tar ecstasy/mdma en dag och sedan 2 dagar senare tar igen, kommer det ens att bli något rus?

Om jag gör detta hur är risken för bestående skador? Vet att absolut bästa är att vänta 2-3 månader men det känns som att folk på festivaler spårar ur och käkar flera dagar utan större problem.
Citera
2013-07-15, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Om jag tar ecstasy/mdma en dag och sedan 2 dagar senare tar igen, kommer det ens att bli något rus?

Om jag gör detta hur är risken för bestående skador? Vet att absolut bästa är att vänta 2-3 månader men det känns som att folk på festivaler spårar ur och käkar flera dagar utan större problem.

Ja men inte alls lika bra som första gången, och gör du det till en vana t.ex helg efter helg efter helg så märker du att tillslut får du ingenting av det. Att göra såhär spränger upp toleransen i taket också, passa sig för det egentligen ibland behöver man vänta en 8-9månader innan toleransen kommer ner igen...
Citera
2013-07-15, 14:34
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2

Visst går det, men effekten blir sämre andra gången medan skaderiskerna ökar. Jag skulle råda dig att låta bli även om du förmodligen skulle klara det utan några allvarliga skador.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in