Citat:
Ursprungligen postat av
johannajack
Tack för svar! Läste igenom lite och det var väl den generella uppfattningen jag med fick. Dock blir det ju lite knepigt, iom man är inkörd på antidepressiva sen många år, och det ligger latent i kroppen ett bra tag. Blir ju inte direkt så att man kan ta en MDMA spontanare, det måste ju planeras länge o väl då.
Yes, det stämmer att det måste planeras in, tyvärr.
Det var detta som var den största anledningen till att jag tackade nej till antidepressiva när jag var yngre och gick på mycket rave och så.
Bara bita under sura äpplet och avstå dessa mediciner i cirka 1-2v innan intag eller hoppa över MDMA helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tourlife2020
Ja, planera det och se till att inte ha antidepressiva och tramadol i kroppen. Min väninna fick seratonine syndrom och fy vilken natt och morgon hon hade.
MDMA och E är kul men några få ggr i livet enligt mig. Så gör det bästa av första gången för det blir aldrig samma känsla igen.
Rätt miljö, rätt vänner och framförallt rätt musik
Ja, detta är vanligare än vad man tror. Inte bara moralpekande så som jag anser att tex den s.k. neurotoxiska blandningen tjack/MDMA är. Alla jag känner har blandat, ingen har fått problem.
Klart bland missbruk påverkar dig mer än bara ett preparat men inte så som tex MDMA med sertalin.
Överhettning, frossa, extrem förvirring, utebliven effekt är vanligt. Extrema krampanfall mindre vanligt men fortfarande tillräckligt vanligt för att jag känner att det är värt att varna.
Bara för att ge lite uppfattning så har jag blandat alkohol, heroin, benzo, tjack när det var som värst.
Men skulle aldrig få för mig att ta MDMA på serotogena läkemedel.