Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-29, 00:29
Medlem
Mescalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Näää, så ska man inte göra.

Det fördröjer onseten men det orsakar väl ändå inte en paradoxalreaktion
Citera
2013-06-29, 00:31
Medlem
SeMeNoMores avatar
Precis det som hände mig ikväll, måste vara låga serotoninnivåer.
Citera
2013-06-29, 18:40
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Tjejen känner inte av mdma..? infogad.

/Mod
Citera
2013-06-29, 19:02
Medlem
Det finns en hel tråd på ett amerikanskt forum som i stil heter med "Mega thread for us who MDMA does not work for". Det fungerar inte för alla helt enkelt.
Citera
2013-06-29, 20:43
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mescalito
Gav henne mer 2h 20min in, då fick hon 15mg nasalt. En kvart efter det är hon skitförbannad och säger att MDMA är den sämsta drogen hon testat. Jag har tagit många gånger förut och tycker inte att det är något fel på detta. Wtf!?

Du har antingen fått väldigt dåligt mdma eller så har hon ätit någon medicin som blockerar mdmats effekt.

Har varit med om att när vi käkat E så sitter vi alla helt tvärskeva och bara älskar varandra med ord medans en stackare sitter och inte känner ett skit. sen när vårat gått ut ur kroppen och afterglowen börjar göra sig märkbar då slår skiten på för hon som väntat flera timmar.

Hon hade också ätit strax innan intag och åt även någon typ av antideppresiv så tror det har med de o göra.
Citera
2013-06-29, 20:43
Medlem
kputzkis avatar
jag tror det var för lite MDMA för din flickvän, att hon ens fick lite "coming up" känsla
är väll ett tecken på det. Jag hade också blivit kraftigt ledsen om det vore mig, det är jävligt irriterande med ett MDMA rus som inte startar.
Kör på lite mer nästa gång, och skippa maten efter intag det var dumt.
Citera
2013-06-29, 21:01
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki
jag tror det var för lite MDMA för din flickvän, att hon ens fick lite "coming up" känsla
är väll ett tecken på det. Jag hade också blivit kraftigt ledsen om det vore mig, det är jävligt irriterande med ett MDMA rus som inte startar.

mm finns nog inget mer frustrerande som när ett Mdma rus uteblir av olika anledningar. kan vara så jävla hjärtskärande så man nästan slutar i depression haha

Skulle också vilja säga att din tjej bör ta lite mer nästa gång. inte 400-500mg men åtminstone 200 till att börja med och sedan när de slår på ta lite mer.

Tänk på att inte ta för mycket då de lätt slutar i dålig resa. det är otroligt tråkigt att få i sig för mycket mdma de kan förstöra en hel kväll/natt
Citera
2013-06-29, 21:21
Medlem
kputzkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
mm finns nog inget mer frustrerande som när ett Mdma rus uteblir av olika anledningar. kan vara så jävla hjärtskärande så man nästan slutar i depression haha

Skulle också vilja säga att din tjej bör ta lite mer nästa gång. inte 400-500mg men åtminstone 200 till att börja med och sedan när de slår på ta lite mer.

Tänk på att inte ta för mycket då de lätt slutar i dålig resa. det är otroligt tråkigt att få i sig för mycket mdma de kan förstöra en hel kväll/natt

Det är lurigt med MDMA. Minns en gång när jag droppade 130 mg och inget hände på 2 timmar.
Nähäpp så är det svaga grejer tänker jag och shottar ner ytterligare 150 mg.
Nästan samtidigt känner jag hur den första dosen kickar in, oops. Minns att jag övervägde att spy upp
den andra dosen men innan jag hann blinka så låg jag raklång på marken och stönade.
Citera
2013-06-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki

60-70mg räcker att få en novis på 60kg att känna det. Tror inte det var för lite hon fick. om inte annat så ska 150mg räcka för alla. själv tar jag runt 180-200 men började på en sketen 60dos
Citera
2013-06-29, 23:06
Medlem
kputzkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
60-70mg räcker att få en novis på 60kg att känna det. Tror inte det var för lite hon fick. om inte annat så ska 150mg räcka för alla. själv tar jag runt 180-200 men började på en sketen 60dos

För många fungerar kanske 70 mg helt fint, dock som någon skrev ovan så är ju alla individuella
och reagerar olika på droger. Så chansen att hon ska upp lite i dos består tycker jag...

också, snubben fick ju bra effekt
edit: men jo, nog fan ska 140 mg ge ett RUS...dålig MDMA säkert
Senast redigerad av kputzki 2013-06-29 kl. 23:09.
Citera
2013-06-29, 23:49
Medlem
Här finns säkert att läsa i tråden " http://www.bluelight.ru/vb/threads/503645-Mega-The-quot-Why-won-t-MDMA-work-for-me-quot-thread " mega why wont mdma work for me tråd.

Och andra sidan tror jag att många överskattar effekten utav ecstasy, den är inte speciellt intensiv förutom the rapid comeup där man har svårt att stå på sina fötter de första 2-3minuterna sedan går det ner i ett mellow avslappnat high med kärlek&lyckokänslor. Inte speciellt mycket mer sker.
Citera
2013-06-30, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Här finns säkert att läsa i tråden " http://www.bluelight.ru/vb/threads/503645-Mega-The-quot-Why-won-t-MDMA-work-for-me-quot-thread " mega why wont mdma work for me tråd.

Och andra sidan tror jag att många överskattar effekten utav ecstasy, den är inte speciellt intensiv förutom the rapid comeup där man har svårt att stå på sina fötter de första 2-3minuterna sedan går det ner i ett mellow avslappnat high med kärlek&lyckokänslor. Inte speciellt mycket mer sker.

nu kanske det är så för dig men för mig är den riktigt jävla intesiv och jag mår så sjukt jävla bra och är så överdrivet jävla glad under iaf 3-4 timmar, såklart är det som starkast under kanske 30-60 min men då är det för mycket tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in