Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-30, 17:58
Medlem
Spontan köpte .5g i kristallform för 1000:- innan jag kollat upp marknadspriser här, två frågor:

Hur blåst blev jag och Hur många rus räcker det här till på ett ungefär?
Citera
2013-06-30, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blaubaerspaj
Spontan köpte .5g i kristallform för 1000:- innan jag kollat upp marknadspriser här, två frågor:

1 g brukar kosta 800-1000 kr, 0.5 räcker nog 2 gånger.
Citera
2013-06-30, 18:02
Medlem
Messiahs avatar
Citat:

0.5g om det är bra kristaller räcker till 2-3st rus.

Är det bra kristaller behöver du inte mer än 150-200mg som mest och även de kan vara mycket för någon som är ovan.

men 1000kr är dyrt för detta. jag hade kanske betalat 500kr som mest
Citera
2013-06-30, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
1 g brukar kosta 800-1000 kr, 0.5 räcker nog 2 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
0.5g om det är bra kristaller räcker till 2-3st rus.

Är det bra kristaller behöver du inte mer än 150-200mg som mest och även de kan vara mycket för någon som är ovan.

men 1000kr är dyrt för detta. jag hade kanske betalat 500kr som mest

Surt... Aja då vet jag vart jag vart jag inte ska handla igen antar jag
Citera
2013-06-30, 18:14
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Surt... Aja då vet jag vart jag vart jag inte ska handla igen antar jag

nä precis. utan vänd dig istället till diverse silkroad försäljare. där har du både kvalité och pris
Citera
2013-07-02, 23:04
Tjoo tänkte testa E för första gången snart på festival och undrar vad riskerna är?? Till exempel om det är lätt att man röjer sig själv och polisen tar en eller dylikt och om det kanske är bättre att vänta till efter festivalen och ta det i hemmets lugna vrå.. Kanske är lite flummig frågeställning men men..

MVH mac-miller
Citera
2013-07-02, 23:12
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mac-miller
Tjoo tänkte testa E för första gången snart på festival och undrar vad riskerna är?? Till exempel om det är lätt att man röjer sig själv och polisen tar en eller dylikt och om det kanske är bättre att vänta till efter festivalen och ta det i hemmets lugna vrå.. Kanske är lite flummig frågeställning men men..

MVH mac-miller
Om du vet att det kommer att finnas polis på platsen så råder jag dig att vänta eftersom ett bra första rus alltid kan vara svårt att dölja, om inte omöjligt. Jag satt t.ex med öppen flabb och såg totalt efterblivet glad ut när jag Eade för allra första gången. Det beror helt klart på vilken kvalitet på drogen du får tag på också.

Och tänk på att polisen är väldigt bra på att se om någon är påverkad eller inte.

Men det känns som att du borde kunna Ea på en festival om du frågar mig.
Citera
2013-07-02, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Om du vet att det kommer att finnas polis på platsen så råder jag dig att vänta eftersom ett bra första rus alltid kan vara svårt att dölja, om inte omöjligt. Jag satt t.ex med öppen flabb och såg totalt efterblivet glad ut när jag Eade för allra första gången. Det beror helt klart på vilken kvalitet på drogen du får tag på också.

Och tänk på att polisen är väldigt bra på att se om någon är påverkad eller inte.

Men det känns som att du borde kunna Ea på en festival om du frågar mig.

Okok tack för svaret! Lutar åt att jag tar med mig det och sen känner av hur viben är på festivalen och hur mycket poliser det finns..
Citera
2013-07-03, 00:46
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Okok tack för svaret! Lutar åt att jag tar med mig det och sen känner av hur viben är på festivalen och hur mycket poliser det finns..

Genesis eller Emmaboda kanske?

Du kan vara lugn, folk beter sig så jävla illa på fyllan så allt tjo och tjim kommer dra åt sig all uppmärksamhet så det är hellugnt. Droppa den i campet och flumma lite med polarna där innan du beger dig ut på äventyr ifall du känner dig osäker
Citera
2013-07-03, 03:37
Bannlyst
Citat:

Poliser brukar skita i att man e helt borta på festivaler, brukar vara civilare på festivaler men dom är bara ute efter folk som säljer eller bråkar.
Citera
2013-07-04, 09:00
Medlem
Brmcs avatar
Läst mig till att det är 2-4 dagar man kan spåra ecstasy i blodet. Tog 1 1/3 bra knappar igår. Knappt något tjack, iallafall inte vad jag kände av så. Ska pissa måndag kl halv 6 på kvällen, och tog igår vid 12 kanske, allt på en och samma gång. Kommer jag vara ren? Måste bara bekräfta, nojig. Har överlag bra ämnesomsättning.
Citera
2013-07-04, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Läst mig till att det är 2-4 dagar man kan spåra ecstasy i blodet. Tog 1 1/3 bra knappar igår. Knappt något tjack, iallafall inte vad jag kände av så. Ska pissa måndag kl halv 6 på kvällen, och tog igår vid 12 kanske, allt på en och samma gång. Kommer jag vara ren? Måste bara bekräfta, nojig. Har överlag bra ämnesomsättning.

Drick myyyyycket vatten=) I värsta fall får du väl pissa en gång till men då är det väl ute ur kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in