Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-24, 17:27
Medlem
Pansarbabians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Du skrev att du inte fick rus på 300mg?

Nej! Idioten smällde i sig en pizza innan vi bombade, vilket gjorde att ruset blev försenat med två timmar ungefär! Sedan snortade han 200 och blev maxad, då det han bombade slog till också!

För övrigt har han kommit på vad som var felet! Killen drack inget under hela kvällen och knappt något dagen efter! Huvudvärken kommer därifrån och nu mår han bra!
Citera
2013-03-24, 17:39
Medlem
Jag har misstanke på att jag förstört mina serotonin depåer/receptorer?. Körde mdma omkring 10 gånger ganska hårt under dec-januari, o hänt nån enstaka gång sen dess också. Märkt att mina pupiller har blivit annorlunda så antar att nånting är fel.
Hade break på nästan 2 månader och tog bra mdma nyligen o kände inte vidare mycket. Hur lång tid tar det innan serotonin depån blir till fullt normal, eller är det ens möjligt att den kan bli fullt återställd, känns som det är boven i toleransen
Citera
2013-03-24, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Jag har misstanke på att jag förstört mina serotonin depåer/receptorer?. Körde mdma omkring 10 gånger ganska hårt under dec-januari, o hänt nån enstaka gång sen dess också. Märkt att mina pupiller har blivit annorlunda så antar att nånting är fel.
Hade break på nästan 2 månader och tog bra mdma nyligen o kände inte vidare mycket. Hur lång tid tar det innan serotonin depån blir till fullt normal, eller är det ens möjligt att den kan bli fullt återställd, känns som det är boven i toleransen
Svårt att säga, men det ligger lite i att folk säger att.man bara ska bruka det ett par gånger om året med lång paus emellan.
Citera
2013-03-24, 17:47
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarbabian
Nej! Idioten smällde i sig en pizza innan vi bombade, vilket gjorde att ruset blev försenat med två timmar ungefär! Sedan snortade han 200 och blev maxad, då det han bombade slog till också!

För övrigt har han kommit på vad som var felet! Killen drack inget under hela kvällen och knappt något dagen efter! Huvudvärken kommer därifrån och nu mår han bra!
Aha Jag tolkade det som att du inte fick effekt utan bara huvudverk. My bad!
Citera
2013-03-26, 14:20
Medlem
Pansarbabians avatar
Ska på fest i helgen och har kommit över lite Concerta, samt MDMA. Vad tror ni om combon, ska jag skita i det eller vad säger ni?
Citera
2013-03-27, 02:26
Medlem
Tja! Körde E första gången igår (150mg) och undrar om det skulle funka att köra samma dos till helgen? Är inte så orolig över att inte få effekt på det men funderar om man fuckar serotonin nivåerna helt? Detta blir isåfall sista gången på många månader.
Citera
2013-03-27, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeDuude
Tja! Körde E första gången igår (150mg) och undrar om det skulle funka att köra samma dos till helgen? Är inte så orolig över att inte få effekt på det men funderar om man fuckar serotonin nivåerna helt? Detta blir isåfall sista gången på många månader.

Skulle precis ställa samma fråga! , med enda skillnaden att jag tog det i Lördags & 300mg
Citera
2013-03-27, 09:46
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:

Vad menar du med "fuckar" serotonin nivåerna helt?
Citera
2013-03-27, 09:47
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Om du tar en paus efter skulle nog jag se det som lugnt iaf, få det inte till en vana bara
Citera
2013-03-27, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Vad menar du med "fuckar" serotonin nivåerna helt?

Dåligt formulerat kanske... Men såhär då, "Förstör jag hjärnan för alltid om jag tar igen i helgen?"

Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Om du tar en paus efter skulle nog jag se det som lugnt iaf, få det inte till en vana bara

Nää kmr nog ta i helgen och isåfall blir det ett lång uppehåll efter.
Citera
2013-03-27, 17:12
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Dåligt formulerat kanske... Men såhär då, "Förstör jag hjärnan för alltid om jag tar igen i helgen?"

Nää kmr nog ta i helgen och isåfall blir det ett lång uppehåll efter.

Nej, det gör du verkligen inte. Körde skitmycket E/MDMA runt jul och nyår och jag har inte märkt av några men överhuvudtaget. Toleransen satt fortfarande i 2.5 månad efter dock, men ett långt uppehåll så är du back to normal
Citera
2013-03-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Nej, det gör du verkligen inte. Körde skitmycket E/MDMA runt jul och nyår och jag har inte märkt av några men överhuvudtaget. Toleransen satt fortfarande i 2.5 månad efter dock, men ett långt uppehåll så är du back to normal
Sweet fast är kanske stor risk att jag får långt ifrån samma effekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in