Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-27, 16:58
Medlem
Viktor.Hs avatar
mdma och alkohol funkar prima, cigg är ett måste! en jolle röker du när du håller på att komma ner på MDt. GL HF
Citera
2013-06-27, 17:03
Medlem
Dina tre kärnkomponenter verkar vara öl+cb+tjej(inte vara borta).

Min diagnos är att du kan kombinera max 2 av dessa 3 typ..

MDMA + Alkohol är enligt många lite bortkostat eftersom alkoholen bedövar dig från att uppleva MDMA:s fulla effekter. Framförallt så är alkohol uttorkande och i kombination med alla aktiviteter på dagen kan detta leda till vätskebrist när MDMA kommer in i bilden. Var försiktig!

MDMA + Cannabis är inga problem i sig men även här kan ruset bedövas lite. Räkna med ett något trippigare (duh) rus än vanligt (även om du inte har en referens till vad vanligt är).

MDMA + Tjejer säger sig självt. Det blir nog inte mycket bättre än så i denna värld. Dock lär du få stora problem att verka normal. Släng in lite alkohol och cb på det och du förstår nog att kombinationen inte är den bästa för ditt ändamål..

MDMA första gången är out of this world. Sumpa inte detta genom att "bara ta lite för att vara soft" eller att ta de när du är så full att du inte minns något.
Citera
2013-06-27, 17:03
Medlem
Casings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor.H
mdma och alkohol funkar prima, cigg är ett måste! en jolle röker du när du håller på att komma ner på MDt. GL HF

Hur mycket är en nybörjados? Kommer bruden jag ska träffa märka att jag är borta?
Jag kan tänka mig att ta en liiiiiten typ halv eller 3/4 av en nybörjar dos bara för att få "känna lite" på det...
Citera
2013-06-27, 17:05
Medlem
herrcarlssons avatar
Jag hade ju knappast träffat en tjej som inte var införstådd i vad jag hade tagit på MDMA så mycket kan jag ju säga. Man kan ju bli jääävligt skev, och alla förstår inte det. I övrigt så vet du väl hur du blir på MDMA om du har testat "xtc".
Citera
2013-06-27, 17:11
Medlem
SeMeNoMores avatar
Fruktansvärt onödigt. MDMA är inget man bara ska slänga i sig lite hur som helst. Gräset och alkoholen kommer ta bort en hel del av MDMAts charm vilket gör det bara dumt att köra. Håll dig relativt nykter under dagen och var nykter när du bombar och när du väl fått i dig mdmat så håll dig till tobak och läsk.
Citera
2013-06-27, 17:50
Medlem
Du borde ta MDMA rent, snortning då alltså. Alkohol och andra rusningspreparat kommer bara minska effekten. Så gör jag iallafall när jag kör, skippar alkoholen och håller mig till cigg / snus.
Citera
2013-06-27, 18:03
Medlem
BigFatCones avatar
Att bara ta "lite" MDMA för att inte vara "helt borta" är slöseri på MDMA.
Och som vanligt så är (eller åtminstone bör vara) ecstasy, XTC, och MDMA samma sak. Ecstasy är bara ett sexigare namn.
Citera
2013-06-27, 18:04
Medlem
svälj 120-140mg. rök inte förrän du börjar komma ner , ca 3h efter intag skulle jag säga. blanda inte med alkohol, mdma torkar ut dig jävligt mycket likaså alkohol dessutom blir effekten sämre för mig om jag dricker 2-3öl... drick vatten, ha kul ingenting mer att tänka på. du har redan tagit ecstasy skrev du, vad är det du undrar då? mdma -> verksamma ämnet i -> ecstasy. get it?
Citera
2013-06-27, 18:59
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Chansen att testa MDMA i helgen, vad bör jag tänka på? infogad.

/Mod
Citera
2013-06-28, 23:01
Medlem
Mescalitos avatar
Tjejen känner inte av mdma..?

Hej! För 1h 25min sen tog jag och tjejen mdma. Vi hade 0,5g pulver, jag ögonmåttade upp:

180-200mg åt mig
130-140mg åt henne.

Tio minuter efter dosen åt vi mat.

Sen fick hon ca 20mg till efter att det gått totalt 1h och 10min sen vi intog det första. Jag börjar känna mig riktigt skön - inte peak än men rätt snart. Men hon känner inget alls! Hon känner sig snarare deprimerad och ledsen:S Hon sa att hon kände en del i början en kort stund när det hade gått ca 30-40min, hon var riktigt glad och skrev kärleksfulla sms etc. Men sen försvann det efter typ 10-15min. Hon säger att hon känner sig påverkad - en seghet i blicken, vissa färger känns starkare m.m. Men hon tycker musik är jobbig och känner sig bara tom, grinig och ledsen.

Hon tar inget SSRI eller så. Kan det bli så här för vissa? Hon har aldrig testat mdma förut. Hon väger ca 64kg. Ska jag ge henne mer eller förvärrar man situationen då?
Senast redigerad av Mescalito 2013-06-28 kl. 23:20.
Citera
2013-06-29, 00:11
Medlem
Mescalitos avatar
Gav henne mer 2h 20min in, då fick hon 15mg nasalt. En kvart efter det är hon skitförbannad och säger att MDMA är den sämsta drogen hon testat. Jag har tagit många gånger förut och tycker inte att det är något fel på detta. Wtf!?
Citera
2013-06-29, 00:18
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mescalito
Tio minuter efter dosen åt vi mat.

Näää, så ska man inte göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto