Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmomie
Tjena! hur länge varar ett E rus? tänkte prova första gången i helgen! hur mår man dagen efter föresten?

3-4 timmar skulle jag säga.. röker man förlänger man det kan jag också intyga.
Senast redigerad av testocyp 2013-05-23 kl. 18:55.
Citera
2013-05-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milliondollarbebis
Hur är det med svettningar för folk? De gångerna jag tagit MDMA så dricker vi en 2-3 öl innan och sedan 2 öl ungefär ute på krogen. Poppar en halv tab innan vi går in, och sedan en halv till efter 45 min på toan typ.
Men folk pratar om att man blir svettig av E:n? Jag har aldrig känt av något?

jag blir dyngsur av svett utan att aktivera mig.
Citera
2013-05-23, 19:34
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Jovisst men 200mg för en människa på 65kg som dessutom aldrig tagit E är fan på tok för mycket om du frågar mig. Dock håller jag faktiskt med dig angående tjacket på bal. Jag hade nog hellre också tagit tjack på balen om jag fått välja (hade kanske droppat E också men men )
Kanske jag som e allmänt tollerant mot droger. Jag upplever inte den där orgasm/ligga å vrida sig i soffan för man inte vet vad man ska ta sig till känslan om jag inte kör 200+. Det är trots allt den känslan man vill åt
Citera
2013-05-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
jag blir dyngsur av svett utan att aktivera mig.

Jag blir också helt dygnsur även om jag sitter stilla hela kvällen.
Citera
2013-05-23, 20:32
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Kanske jag som e allmänt tollerant mot droger. Jag upplever inte den där orgasm/ligga å vrida sig i soffan för man inte vet vad man ska ta sig till känslan om jag inte kör 200+. Det är trots allt den känslan man vill åt
Samma för mig. Känner mest att jag har mycket energi om jag inte tar mycket.
Citera
2013-05-23, 21:11
Medlem
Bombastas avatar
Citat:

Vi är alla olika! Jag upplever ju att jag inte får samma effekt som jag får när jag började mitt MDMA-brukande, men det är inte "loss of magic". Men ja, det ligger nog runt 200mg som jag behöver för att uppleva det du beskriver. Men jag vill hellre stampa och dansa, nu på sistone har jag dock blivit mycket soffpotatis på E, tråkigt ^^
Citera
2013-05-23, 22:59
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Vi är alla olika! Jag upplever ju att jag inte får samma effekt som jag får när jag började mitt MDMA-brukande, men det är inte "loss of magic". Men ja, det ligger nog runt 200mg som jag behöver för att uppleva det du beskriver. Men jag vill hellre stampa och dansa, nu på sistone har jag dock blivit mycket soffpotatis på E, tråkigt ^^
200 mg mdma samt nån lina tjack så dansar man bra och mår som en gud
Citera
2013-05-23, 23:02
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
200 mg mdma samt nån lina tjack så dansar man bra och mår som en gud

Jajemensan. Detta är ett recept för rave. Garantier för att ha roligt, minst sagt.
Citera
2013-05-23, 23:18
Medlem
Är det någon annan som inte kan kissa efter att ha tagit MDMA? Det tar verkligen tvärstopp för mig och det släpper först flera timmar efteråt.
Citera
2013-05-23, 23:41
Medlem
jacoobbs avatar
Sj körde man 62kg vikt 400 mg rena mdma kristaller, japp kan kände mig som superman på dansgolvet och sprang som superhkjälte. Blixten, Inge jag gör igen hahah på tok för mkt
Citera
2013-05-24, 00:55
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Är det någon annan som inte kan kissa efter att ha tagit MDMA? Det tar verkligen tvärstopp för mig och det släpper först flera timmar efteråt.

Det har nästan alltid varit standard för mig med de flesta centralstimulanter jag prövat, åtminstone i större doser.
Citera
2013-05-24, 09:39
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
I större dosser är det jävligt svårt men eftersom man dricker så jävla mycket vatten under ruset så måste man tillslut. Brukar bli så att jag sitter (går inte att stå) och försöker kissa ett bra tag innan det äntligen kommer lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in